Hej alle
Jeg vil gerne støtte Turbofluen's Rwanda projekt. Læs mere her: www.pokernet.dk/7dage/
Derfor vil jeg i morgen, onsdag d. 11/11-2009 kl. 13 starte en 24 timers poker session.
Jeg vil spille på LiiPoker.com og donere 20% af mit overskud eller 500$ hvis jeg ikke formår at lave et overskud.
Nick: Jeppe Bech
Stakes 2/4-5/10 PLO og NL.
Jeg får muligvis sat et webcam op, så der kan følges med ellers skal jeg nok komme med regelmæssige updates.
blog.liipoker.com/jeppe
/♥Fisken
AFLUSTTET
Har valgt at stoppe nu.
Jeg er blevet så træt at det er begyndt at have lidt for stor indflydelse på mit spil, så istedet for at spille 8 timer mere, med ret stor risiko for at jeg vil tabe en god del af det nuværende overskud, vil jeg hellere stoppe nu og give en pæn donation.
Status:
+11.292
-2.008
16 timer spillet.
11.292-2.008(3019$)=8.273$
Donation: 20% af 8.273$=1.655$
Håber flere andre her på PN vil bakke op om "7 dage for Rwanda projektet".
24 timer for Rwanda (AFSLUTTET)
Fantastisk initiativ! Man bliver helt varm indeni. Lige et motivations-link til andre, der måske kan opfordre til at blive ved computeren ugen ud og følge samme fantastisk eksempel:
www.dmi.dk/dmi/index/danmark/regionaludsigten/kbhnsj.htm
<3
wp sir.
@Pisfisk
Bunkeren kan også godt komme i gang
www.dmi.dk/dmi/index/verden/verdensvejr_europa.htm?city=160356001
(slet ikke misundelig på 17 graders varme)
Gl og super initiativ!
Livestream på www.blog.liipoker.com/jeppe.
Gl til mig!
Hvis I klikker jeg videre fra liipoker.com virker det.
-> Blogs -> Poker is a lifestyle
Hvis du kan holde det så bliver Rwanda et bedre sted at være ret hurtigt :b
Vi settler gerne for 20% af 24K$. WP!
Hmm der er noget om skrub og karma.
Spiller på 5BetPoker for at rake lidt. Har kun like 1,5K derinde.
Kommer AI på 1K bord med AQo mod KK. Jeg tænker obviously "hmm, der var han lige godt stærkere end forventet, meeeeen jeg skal jo ikke buste, det ville være ærgerligt for de kommende studerende"
Flop 66T (Gah)
Turn 6 (blerh)
River 6 (KLONK, quads med A høj slår jo quads med K høj)
Ship ship.
I samme sekund kommer jeg AI på nl600 HU bord.
77 vs. AA.
"Fuck, der var jeg godt og grundigt slået endnu engang. Oh well, jeg har jo karma'en"
Flop 448 (hmm eller brugte jeg den lige på mine quads?)
Turn 7 (KLONK, næ det gjorde jeg vidst ikke. Det her er fedt, det skal Jeppe ha at vide <---------KÆMPE REVERSE af karma, nu spiller jeg jo for blær, ikke studerende)
River A (Damn, mig og mine dumme tanker! Jeg er sikker på den havde slået en brick hvis ikke jeg havde tænkt på at blære mig!)
Lille indsigt i Karma's underlige univers... :-)
@Turbofluen
KLONK, næ det gjorde jeg vidst ikke. Det her er fedt, det skal Jeppe ha at vide
I lol'ed :D
Fint nok, men hvad med 24 timer, for de hjemløse og ilde stedte, herhjemme ?? og JO der er folk der lider nød og ikke "bare" kan få sig en gang understøttelse mm. men rent faktisk laver i læ af kloaker mm, herhjemme.
Ved godt at det giver mer "credit" at smide det hele mod AAAfrika, men at hjælpe nærmiljøet har nu en gang altid været det bedste offer man kan give/gøre.
@Tumbleweed5
Man kan jo ikke gøre en indsats for alle i verden, og det er jo nok næppe Danmarks fremtid du omtaler i din post.
Men lad nu dette ligge, da det ikke giver nogen mening, at fjerne fokus for det det handler om.
Nilson :) jeg syntes det er helt fint!!
Det lugter bare af mediestunt og det er uden at gå i petitesser.
@og det er jo nok næppe Danmarks fremtid du omtaler i din post=
Det tror jeg hurtigt vi kan blive enige om!! at det er Rwanda heller ikke !! :D
jeg smider dog mine skillinger, mere lokalt, MEN tager hatten af for alle der vælger at støtte folk i nød!!
4 timer og tid til første pause, skal have lidt at spise.
Tabte et stort flip i PLO til sidst og et stort flip i NL den sidste halve time, så status er pt:
+3.000$
/Fisken
Nice mate..
Gl resten af natten. Jeg holder dig med selskab fra kl 20.00 til 06.00 :)
Fisken11-11-2009 18:32
5 timer status:
+5.000$
WOW :) hatten af !!
Haha ja solid timeløn. GL og WP OP :)
Så sick at rense igennem på den måde under sådan et projekt :)
Godt arbejde, WP!
Spiller FTOPS PLO Knockout 256$ tour kl. 20.
Giver selvfølgelig også 20% af et evt. overskud der.
Bust i FTOPS.
AAxx mod QQxx på AQ6 board, han har farvetræk og rammer på turn. All in på flop.
7 timer status:
+4.000$
Gl. Bech-Sørensen!
Tid til anden pause. Vil ned og hente nogle pizzaer til resten af natten.
10 timer:
+7.000$
Sick rensning... Keep going... Glæder mig til at checke status, når jeg står op i morgen tidlig (lidt ligesom da man var lille og glædede sig til lågen i julekalenderen :P ).
Keep up the good work:-)
Sød lille "skrub-stjerne" du sidder og leger med:D Eller hvad det end er:D
;) Stress-ball fra PokerStars
Både hos mig, i spanien hos dig, og hos dine forældre.. :)
Jeppe | LiiPoker.com says (00:50):
den savner din store hænder
ZoNNi^^ says (00:50):
lol
Jeppe | LiiPoker.com says (00:50):
dine
Super run. Du skal da vist aldrig mere spille uden at det er for Rwanda :)
Gah, denne succes holder mig vågen! Har prøvet at sove i 2 timer nu, men tar nu en kort session istedet. Damn you Fisk! :-)
Pause. Spiller skidt. Skifter til et andet site når jeg er færdig med pause.
11.600$ oppe.
Har valgt at stoppe nu.
Jeg er blevet så træt at det er begyndt at have lidt for stor indflydelse på mit spil, så istedet for at spille 8 timer mere, med ret stor risiko for at jeg vil tabe en god del af det nuværende overskud, vil jeg hellere stoppe nu og give en pæn donation.
Status:
+11.292
-2.008
16 timer spillet.
11.292-2.008(3019$)=8.273$
Donation: 20% af 8.273$=1.655$
Håber flere andre her på PN vil bakke op om "7 dage for Rwanda projektet".
/♥Fisken
Wp fisken og godt gået.
Formår selv kun at sprøjte og ryge lige inden ITM så har intet formået endnu kommer vel snart igen.
RWANDA karma FTW
Imponerende, sov godt. :-)
gl repsak, hiv dem rundt nu :-)
Sådan ! WD :)
det er et eller andet ved de mega16- 24 timers session som jeg både finder meget utiltrækkende og ulidelige, men så alligevel er det også ret inspirerende når man læser dine updates og det tiltaler mit grinder gen.
Under alle omstændigheder er det ihvertfald mega godt gået.
stort Wp her fra
Stærkt gået at du tænker tager hensyn til Rwanda projektet og stopper mens legen er god. Ret godt at holde over $1000 i timen de første 13 timer.
WP
Super flot. WP.
Well done. Super performance og god disciplin at kunne indse, hvornår man er på toppen og på vej ned derfra.
wp, og sikkert et godt valg at baile inden blowup.-)
Liipoker er cake?
VWP Fisk! Det svarer til at du har grindet rundt regnet 1000 kvm land i Kigali som vi kan bygge på :-)
@Djoffer
Kører ugen ud.
@Hilbert
Yes, LiiPoker er på Cake.