Så er SCOOP lige rundt om hjørnet, og derfor er PokerStars klar med en 50% op til $250 reload bonus. Læs mere om bonussen her.
$250 reload bonus på PokerStars
Hvor længe er deposits locked på PS? Til gennemspilning x antal gange, eller i x antal dage?
Tænker i forhold til at jeg ikke grinder vildt meget på PS, så vil egentlig ikke have 500$ stående der bare for at spille bonus fri, men omvendt ville det være rart med lidt ekstra valueback i ryggen når man endelig spiller der inde.
Du skal tjene 200 vpp for hver 10 USD bonus og du har 30 dage til at cleare
Der står 30 dage i bunden?
"Bemærk: Indbetalingerne skal ske senest kl. 05:59 d. 4. maj. Du har 30 dage fra indbetalingen til at frigive din bonus. Overskydende bonus vil gå fortabt. Dette tilbud er begrænset til én indbetaling per spiller."
Men med den nye lovgivning skal det være 60 dage, right?
Du har 30 dage ifølge deres officielle side til bonussen
www.pokerstars.dk/en/poker/promotions/reload-bonus/
SKAL man være signet op gennem jer for at få den ?
i så fald, kan jeg komme på den ?
Den gælder for alle Gausi
Incrazy skrev:
Hvor længe er deposits locked på PS? Til gennemspilning x antal gange, eller i x antal dage?
Tænker i forhold til at jeg ikke grinder vildt meget på PS, så vil egentlig ikke have 500$ stående der bare for at spille bonus fri, men omvendt ville det være rart med lidt ekstra valueback i ryggen når man endelig spiller der inde.
Tidligere skulle der gå 48 timer før du kunne cashe ud igen. Ved ikke om det stadig er sådan.
Kan ikke huske om man frasiger sig bonussen ved at udbetale på PS nogen der kan huske dette?? Man kan ihvertfald ikke tage penge ud og sætte ind igen der frasiger man sig bonussen.
chmpen85 skrev:
Kan ikke huske om man frasiger sig bonussen ved at udbetale på PS nogen der kan huske dette?? Man kan ihvertfald ikke tage penge ud og sætte ind igen der frasiger man sig bonussen.
Taler vi før eller efter indskud?
Det oplagte ville være at hæve et beløb nu og skyde det ind igen og så få bonussen. Er det muligt?
Mener ikke, man kan sætte penge ind, få bonussen tildelt, tjene noget af bonussen ind, udbetale og derefter tjene resten af bonussen ind.
Gumple skrev:
Du må ikke cashe ud nu.. så frasiger du dig retten bonusen..
Igen - taler vi før eller efter indskud eller begge?
Du må ikke hive nogle penge ud nu før du har sat penge ind og gjort krav på bonusen.. så der efter ved jeg ikke helt hvad der er muligt.. men vil da tro du kan cashe ud igen efter de 48 timer som er standard.
Ohep1 skrev:
Mener ikke, man kan sætte penge ind, få bonussen tildelt, tjene noget af bonussen ind, udbetale og derefter tjene resten af bonussen ind.
Det har man altid godt kunnet på Stars. Altså cashe ud EFTER man har fået bonussen, der så stadig vil være aktiv.
Det har man altid godt kunnet på Stars. Altså cashe ud EFTER man har fået bonussen, der så stadig vil være aktiv.
Du må ikke hive nogle penge ud nu før du har sat penge ind og gjort krav på bonusen.. så der efter ved jeg ikke helt hvad der er muligt.. men vil da tro du kan cashe ud igen efter de 48 timer som er standard.
Er der nogle der har testet det - eller som har yderligere viden om muligheden for enten at tage penge ud inden til at udnytte bonussen med eller for at tage pengene ud efter en del af bonussen er "clearet"?
Der står intet om man ikke må udbetale nu, og udnytte bonussen d.3 maj.. så hvor har du den info fra Gumple?
DoubleAcesDK skrev:
Du har 30 dage ifølge deres officielle side til bonussen
www.pokerstars.dk/en/poker/promotions/reload-bonus/
Der står 30 dage , mennnnn på PS efter jeg har indbetalt , står der at jeg har til 24 Juni = 2 måneder ( My Rebate Status )
@Dieb
Kan vi få en clearing på om det er 30 eller 60 dage til at frispille?
Det er 60 dage. Det står der i den danske lovgivning, og den skal de følge. Det må være dem der har oversat til dansk, der ikke har været klar over det.
Super..