Denne bruger har dog aldrig sendt en ansøgning til mig, og det er derimod lundbro22 der er tale om :)
Så er det blevet tid til at afsløre nicksne på de valgte til dette stakingprojekt med stars 2/1/2012 ( Ingen spil med nytårs tømmermænd ;) ).....
Det har været UTROLIG svært at vælge blandt de mange gode ansøgninger ( Ja i know, skal man sige, men mener det sku)!. Er sku ked af jeg ikke ( endnu) har vundet de 100 mill i lotto, for så ville jeg satme sætte alle 80 ansøgere igang næsten :) Først var meningen med 3-5 mand.. Så 5-8 mand. Og det endte så med hele 11 mand ! Eftersom vi er blevet så mange, kan jeg selvfølgelig ikke give ligeså meget " hjælp" til den enkelte, men vil være til rådighed ofte til diskussion af HHs, raile når i er dybt, samt se evt replays i har optaget.
Det er blevet til:
3 mand i kategorien 10-20 $ tours, 5 mand i kategorien 5-10 $ tours, samt 3 mand i kategorien 1-5 $ tours..Jeg kan til enhver tid ændre på disse navne hvis jeg skulle få hints om at der er folk med svansehistorik/scamming som jeg ikke har fundet ud af selv. Ikke at jeg tror det, men hvis folk ligger inde med oplysninger om nogle af de valgte nicks ( med beviser gerne, ikke bare for at sætte dem af for sjov skyld :) ) Så vil jeg gerne PMes.
Enhver kan også selv melde pas inden nytår hvis de føler de ikke kan holde det regelsæt jeg har sat op. Ellers er disse hold endelige.
Flg er blevet valgt i kategorien 1-5 $ tours, og vil få stillet 100 BI til rådighed til deres level ( 300 $ ):
J_Sniper11
lundbro22
Luckb0x
HansPeter
Kaktusdude
CoolJoeDK
Hyggebuks
Billede
Tlf nr
msn/skype
Så vil jeg kontakte jeg med den personlige " kontrakt" ...
MÅL: Dette stake kører fra d. 2/1-2012 indtil d.1/6 2012 , hvorefter dealen revurderes.
Der må KUN spilles MTT på dette stake udfra disse regler:
BRM Regler (Bankroll management regler):
-Der skal grindes MTTs med buyins fra 1-5 $. 180 mands sngs, sattelitter til søndagstours, samt enkelte sattelitter til livetours må GERNE spilles sålænge BI overholder reglerne.
-Hver spiller tildeles 100 BI til deres level... Rammer spillerens rulle under 50 BIs til det givne level, skal der hoppes ned til niveauet under. ( 1-5 $ - 5-10 $ - 10-20 $ ) . Rammer spillerens rulle 200 BI til det givne level, skal der ligeledes rykkes op indtil et maksimum på 6000$ på rullen er nået. Derefter vil halvdelen udbetales, og staken fortsætte med 3.000 $
-Cake: Staker ( Stefan Raffay) hæfter for det fulde beløb hvis rullen buster.
-Cut: Cuttet er 60/40 i Stakers( Stefan Raffay) favør, efter stakeback uanset slutrulle.
-Rail: Spiller er forpligtet til at lave mindst 2 ugentlige "mini" blogs på den underside der kommer op på www.pokernet.dk Udover det skal staker informeres ved hver session ending om rulle status. Dette kan gøres meget kort hvis man ikke har tid/overskud til det ved at skrive en mail hvori der står: Tabt/vundet XX dolls i dag. Jeg spillede X antal MTTs. Samlet rulle er nu XXXXXXXXXXXXXXX.
Generelle regler:
-Rail: Spiller er forpligtet til at lave mindst 2 ugentlige "mini" blogs på den underside der kommer op på www.pokernet.dk Udover det skal staker informeres ved hver session ending om rulle status. Dette kan gøres meget kort hvis man ikke har tid/overskud til det ved at skrive en mail hvori der står: Tabt/vundet XX dolls i dag. Jeg spillede X antal MTTs. Samlet rulle er nu XXXXXXXXXXXXXXX.
-Dette stake kan lukkes af staker til enhver tid. Dog med 60/40 uddeling af EVT overskud.
-Dette stake kan ikke lukkes af spiller før de 6 måneder er gået.
-Hvis staker beder om det SKAL spiller til enhver tid sætte sig på et cash game bord med den fulde rulle således at bank roll altid kan verificeres.
- Alle FPP/bonusser/RB/Loyalitets programmer deles ligeledes 60/40.
- Det forventes at spiller har en aktiv msn, eller skype som den daglige kontakt vil foregå på.
- Spiller skal spille på sites signet up igennem www.pokernet.com, medmindre det er umuligt.
-Spiller kan IKKE spille andre tours i den fulde staking periode, ej heller sit and goes og cash game samtidig med tours. Spiller er dog frit stillet for at spille hvad han/hun end vil de dage hvor der ikke bliver spillet på staket. Dette skal selvfølgelig ske på en account der ikke bliver brugt til staket.
-Brydes disse regler af spiller ophører staket øjeblikkeligt og rullen sendes til staker. Spiller har IKKE krav på nogen del af eventuelt overskud hvis han/hun selv har brudt reglerne.