3,30$ Turbo 5K Guaranteed - 12:30
4,40$ Turbo 5K Guaranteed 13:30
5,10$ Hyper-Turbo 3K Guaranteed - 13:30
5,50$ The big 15K Guaranteed - 15:00
3,30$ 6-max 4K Guaranteed - 15:45
2,20$ 5x-Shootout turbo 16:15
4,40$ 8-max 1000CAP 3K Guaranteed 16:45
2,20$ Turbo 7,5K Guaranteed 17:30
3,30$ 9K Guaranteed 18:00
2,70$ Turbo KO 4K Guaranteed - 18:15
1,10$ 6-max 2,5K Guaranteed 18:30
4,40$ 4-max 1000CAP 3K Guaranteed 18:45
3,30$ 6-max 5K Guaranteed 19:30
2,20$ Turbo 12K Guaranteed 19:45
4,40$ Turbo 10K Guaranteed 20:30
2,70$ Turbo KO 4K Guaranteed 21:00
I alt = 49,91$
10% = 4,99
20% = 9,98
50% = 24,95
Pokerstars nick: Isaksen19
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/Isaksen19/poker/results/71661FA1FC6C4452855EF97983DE2DCA.html?t=2&rc=12906
Top resultatet må være lige om hjørnet.
Dealen vil være 25/75 i stakers favør ved cashes under 200$
Dealen vil være 30/70 i stakers favør ved cashes over 200$
Købere:
Bohn 10%
chmpen85 10% ( $$ Modtaget )
BAP MU Micro program 21/9 - 80% med cake
bump
tager 10%
bohn skrev:
tager 10%
Du er på :-)
Dbl_smack skrev:
Har du stats fra andre sites?
Har meget lidt på fulltilt
www.officialpokerrankings.com/fulltiltpoker/Snogen888/poker/results/2C0B6C3DF4D741EB9CEA4F3220642139.html?t=2&rc=781331 :-)
chmpen85 skrev:
cake?? hvis ja tager jeg 10%
Er cake det hvor i vil have X antal %'er i næste bap hvis jeg ikke casher i denne?`
Ellers vil jeg gerne lige have det forklaret :-)
MortenStars skrev:chmpen85 skrev:
Er cake det hvor i vil have X antal %'er i næste bap hvis jeg ikke casher i denne?`
Cake betyder at hvis du ikke casher i dette eller ikke casher nok i dette har man de dollar mna har betalt i dette i cake/ eller rest $ man har til gode i cake
og så i næste stake hvor jeg køber procenter og du laver overskud skal jeg have mine procenter plus det jeg har tilgode i cake før du får noget af overskudet.
lidt kringlet forklaret men håber du forstår ellers finder jeg en god forklaring fra live
chmpen85 skrev:MortenStars skrev:chmpen85 skrev:
Cake betyder at hvis du ikke casher i dette eller ikke casher nok i dette har man de dollar mna har betalt i dette i cake/ eller rest $ man har til gode i cake
og så i næste stake hvor jeg køber procenter og du laver overskud skal jeg have mine procenter plus det jeg har tilgode i cake før du får noget af overskudet.
lidt kringlet forklaret men håber du forstår ellers finder jeg en god forklaring fra live
Forklaringen var helt fin, og læste mig frem til det samme et andet sted som det du lige skrev.
Cake er PÅ, skriver dig for 10% :-)
chmpen85 skrev:
tager evt lidt mere hvis der lige mangler lidt
Lyder fint, men satser på den bliver udsolgt ;-D
Kan du godt styre 6-10 tours samtidigt for det risikere du hurtigt ???
Dine stats viser ikke den store online erfaring . så derfor jeg er nervøs for om du kan styre så mange borde af gangen
HomeMade skrev:
Kan du godt styre 6-10 tours samtidigt for det risikere du hurtigt ???
Jeps, har 2 skærme koblet til og havde næsten samme antal tours på igår, og kunne fint følge med.
Derudover hvis jeg var langt i flere tours af gangen kunne det ske jeg ville droppe et par stykker og sende tilbage til staker.
synes bestemt ikke du skal spille med cake !
da du hurtig kommer ud på et side spor, og dine % er alt for lille til det. så i min verden dumt at lade dig presse til det.
jeg behøver ikk cake i mini tours.
men pas på da det hurtig blir skruen uden ende, og du ender med en dag du casher, at du intet får selv!!
kan være du blir nød til at fjerne de tours til kl 15.
bohn skrev:
kan være du blir nød til at fjerne de tours til kl 15.
Jeg tænker lige over caken, og laver et mindre program som er klar om 5-10 minutter, poster det i ny tråd og sletter den her :-)
behold den her synes jeg ingen grund til at lave en ny tråd
bohn skrev:
behold den her synes jeg ingen grund til at lave en ny tråd
Argg forsent, nåede at lave ny ;-) chmpen85, du må lige give lyd om du vil være med i det nye program eller om jeg skal shippe $$ tilbage :-)
bohn skrev:
da du hurtig kommer ud på et side spor, og dine % er alt for lille til det. så i min verden dumt at lade dig presse til det.
men pas på da det hurtig blir skruen uden ende, og du ender med en dag du casher, at du intet får selv!!
Kan ikke være mere uenig.
lad os sige han kører dette program 10 gange alle gange køber jeg 10% og han casher ikke og så køber jeg 10% i program nummer 11 her casher han så 300$ først tager vi 49.90 fra det giver 250.10 back det skal jeg have 5% af = 12.52$ ialt 17.51$ men op får 125.05$ pga jeg ingen cake har.
har jeg cake får jeg 17.51 plus 49.90 altså jeg hiver noget overskud hjem efter 11 gratis forsøg fra ham istedet for at ende i underskud og han bare skummerfløden efter 11 gratis forsøg.
håber du kan følge mig og hvorfor jeg vil have cake med og det er lige meget om det er et lille program eller sunday mill. vil altid have cake i 100% mu baps
sry min eksempel er forkert i dette tilfælde grundet cuts som jo egentlig er fine.. ændre dog stadig ikke på hvorfor jeg mener cake er vigtigt op får 75$ her istedet og jeg får 5$ ekstra stadig underskud
chmpen85 skrev:
sry min eksempel er forkert i dette tilfælde grundet cuts som jo egentlig er fine.. ændre dog stadig ikke på hvorfor jeg mener cake er vigtigt op får 75$ her istedet og jeg får 5$ ekstra stadig underskud
Skal jeg shippe tilbage :-)?
chmpen85 skrev:bohn skrev:
Kan ikke være mere uenig.
lad os sige han kører dette program 10 gange alle gange køber jeg 10% og han casher ikke og så køber jeg 10% i program nummer 11 her casher han så 300$ først tager vi 49.90 fra det giver 250.10 back det skal jeg have 5% af = 12.52$ ialt 17.51$ men op får 125.05$ pga jeg ingen cake har.
har jeg cake får jeg 17.51 plus 49.90 altså jeg hiver noget overskud hjem efter 11 gratis forsøg fra ham istedet for at ende i underskud og han bare skummerfløden efter 11 gratis forsøg.
håber du kan følge mig og hvorfor jeg vil have cake med og det er lige meget om det er et lille program eller sunday mill. vil altid have cake i 100% mu baps
problemet er bare spiller de samme 10 i bap 11, så vinder han intet.. og da cuttet er så langt nede kan det ikke betale sig.. for du vil højest sandsynligt altså kun spille for at få bap penge tilbage.. hvis man ikke casher stort..
havde cuttet været 55 45 så var cake en god ting.. da han også vil vinde mere selv.. men ved cuttet er så lavet såå... men jo bare min mening.
ligesom mange er efter dem som laver mu hvor de mener cuttet ikk er godt nok.. så glæder det jo også den anden vej? vi skal være fair , IMO