Har allerede et par spilforslag klar til søndagens kampe i superligaen, åbner tråden tidligt, og håber folk vil byde tidligt ind. Så vi er flere der fanger de gode spots herinde.
TV-Guide til søndagens fodbold:
Danmark
12:00 SønderjyskE - Esbjerg fB (TV3 Sport1)
Et opgør som måske kan virke lidt kedeligt, men ikke desto mindre er der vigtige point på spil imellem disse to hold som ligger nede i den kedelig del af tabellen. SønderjyskE plejer og have et godt overtag på Esbjerg fB, men har Esbjerg fB fået tanket selvtillid og er SønderjyskE klar efter en tur i europa, som enten har budt på glæde eller skuffelse.
Avg. odds: 2,00 - 3,52 - 3,61 14:00 OB - AC Horsens (Eurosport 2) 2 hold som holder til i midter tabellen, har egentlig gjort det på det jævne må man sige. Så det er helt fair at de ligger hvor de gør i tabellen. Jeg er dog lidt overrasket over AC Horsens fine sæson start, og lidt mindre gode fra OB. Men der er mulighed for at rykke sig i top 6 efter denne kamp, og jeg synes personligt at OB er lidt overvurderet i denne kamp.
Ingen tvivl om det er ugens opgør, og opgøret står lige bagefter begge holds skæbner ift. om der er europæisk gruppe spil i efteråret(Dog er FCK sikker på Europa League, men det vil være en skuffelse hvis de ikke kommer i Champions League). Jeg tror Brøndby får brug for at revancherer sig efter et formentlig exit i Europa til græske Panathinaikos. FC København har store chancer for at komme i Champions League derimod, og jeg forventer faktisk at det er 2 hold som rigtig gerne vil fremover banen selvom de har spillet europæisk fodbold i midtugen. FC København har vist forsvar som trods alt er til at tale med, det viste de imod SønderjyskE og senest AaB i første halvleg. Jeg føler tankegangen lægger meget på de tidligere derbies som har været målfattig, men med Brøndbys nye spillestil, hvor de nærmest ikke kan angribe nok, så tror jeg på en del mål. Først og fremmest fordi jeg synes begge hold har en solid offensiv pt. Brøndby har også givet en del chancer væk, men har dog lukket relativ få mål ind alligevel.
Jeg ser det som 50-50 om de får point Horsens. Og med 50% tilbage på en snæver sejr til OB, så er det defensive Horsens hold sjældent en nem nød at knække
Lettere farvet af den måde Brøndby spiller fodbold på i denne sæson. Den giver simpelthen målrige kampe, og ja synes de glor for meget på tidligere opgør. Forventer at Brøndby skal ud og vise at de er her for alvor
Lettere farvet af den måde Brøndby spiller fodbold på i denne sæson. Den giver simpelthen målrige kampe, og ja synes de glor for meget på tidligere opgør. Forventer at Brøndby skal ud og vise at de er her for alvor
Har du noget input på 1X2? Vil gerne ind på Betfair med deres 50 kr. Bonus pr. Mål i kampen, det må være + ROI :)
Den ligger i hhv. 3,1 - 3,3 - 2,2.
På forhånd tak.
Willum skrev:
Har du noget input på 1X2? Vil gerne ind på Betfair med deres 50 kr. Bonus pr. Mål i kampen, det må være + ROI :)
På forhånd tak.
Puha, jeg har svært ved selv at blive klog på den kamp.
Willum skrev:
På forhånd tak.
Læste et tip et andet sted, på 1X. Holder mig dog selv fra den tror jeg :)
MrLe-roy skrev: Læste et tip et andet sted, på 1X. Holder mig dog selv fra den tror jeg :)
Det er da dumt og holde sig væk. Det bedste spil må være uafgjort. For hvis den ikke ender uafgjort, men ender med et par mål, så får du lidt back trods alt.
Det er da dumt og holde sig væk. Det bedste spil må være uafgjort. For hvis den ikke ender uafgjort, men ender med et par mål, så får du lidt back trods alt.
Ja den er røget på X, der odds også er tættest på bedste odds hvad jeg lige kunne se.
MrNoller skrev: Det er da dumt og holde sig væk. Det bedste spil må være uafgjort. For hvis den ikke ender uafgjort, men ender med et par mål, så får du lidt back trods alt.
Tjah, jeg ser bare kampen som FCK fan og nyder den :) så springer jeg over den smule værdi der måske er i 1X
Jeg er også ude på den pga. Kampagnen, der jo teoretisk uanset udfald vil give en TBP på 100+ % bare der scores i kampen.
Når der hos Betfair - i deres regler og vilkår - står kampoddsmarkedet. Skal spillet så sættes på 1x2 for at kunne modtage deres 50 kr bonus pr scoret mål?
Det er ikke nok at spille beløbet på f.eks at begge hold scorer ?
Santander scorer et mål! @ odds 3.1 3 / 5888 Sport
Fodbold - Danmark - Superligaen - 28/08-2016 16:00
Brøndby vs FCK er kampen der burde blive målrig, hvis Zorninger står ved sin "AKTION AKTION AKTION"- overfaldstaktik. Mens FCK talrige gange i sæsonen har vist mindre usikkerheder ved hurtige kombinationer rundt om backs, kanten af felten, har FCK omvendt vist at holdet normalt forstår at forsvare luftrummet mod lange lods/fremlægninger. Zanka viste så sent som på Cypern at luftrummet var der styr på, mens 1-2 kombinationer på fløjene var sværere at dæmme op.
Brøndby spiller ofte mange lange bolde hvis deres midtbane lukkes (U21-tyskeren), mens FCK oftest får problemer når alt spil skal presses ind i hovedhøjde til Corner og Santander.
Håbet er at begge hold vil spille fladt og farverigt i morgen. Derved vil Brøndby tabe (yeahhh), men begge hold score. Odds 3+ for Asien Over 3 mål må være vejen frem.
Samtidigt ville jeg gerne smide en slat på at Santander scorer. I sidste sæson scorede Santander oftest det første mål, så Odds 6,4 er ikke værst, ,men odds 3.10 for scoring i en kamp med 3+ mål er okay for mig,
God kamp til de få der skal derud, og held og lykke med bettingen til jer andre.
Fodbold - Tyskland - Bundesliga - 28/08-2016 15:30
Hertha er favoritter i kampen, også i en grad som jeg ikke helt forstår. Jeg undlader dog at gå på Freiburg grundet en del spillere der sidder ude. Hertha har store defensive problemer, så jeg tænker Freiburg kommer på tavlen. Så må vi se om Hertha lever op til favoritværdigheden og leverer nogle mål.
Fodbold - Tyskland - Bundesliga - 28/08-2016 17:30
Jeg tror Leipzig får det svært i Bundesligaen. Hoffenheim tager traditionelt langt de fleste point på hjemmebane, og de har set fornuftige ud i optakten
Basaksehir er uden kaptajn Emre Belozoglu og har haft et par hårde uger med EL-kvalkampe og en flot sæsonåbner mod Fenerbahce, hvor man hjemme vandt 1-0 efter et hurtigt føringsmål, hvorefter man var nødt til at kæmpe usædvanligt hårdt for at holde stand, hvilket altså lykkedes. Det har formentlig tæret hårdt på en smal trup. Bursaspor har kunne hvile siden de i først runde slog Adanspor på udebane. Man har et spændende hold med ambitioner om at klemme sig tilbage i toppen af tyrkisk fodbold, hvilket jeg ikke ser som overambitiøst.
Fodbold - Danmark - Superligaen - 28/08-2016 18:00
AGF har mistet DC og Jønsson og alligevel er oddset på AaB steget i løbet af ugen? Læg dertil sidste uges kamp, som vi vel næppe behøver sætte ord på, og karantænen til Dzamal og så skal AaB (selv uden Børsting) være pæne favoritter hjemme. Eneste plus er reelt, at Jovanovic er meldt klar igen, men IMO langt fra nok til, at det retfærddiggør en oddsstigning på AaB. Åbningsoddset, der lå omkring 1,8, virker for mig noget mere rammende.
Fodbold - Danmark - Superligaen - 28/08-2016 20:00
En af de få danske derbys, hvor jeg køber præmissen om, at opgørene har sit eget liv. Viborg - FCM har udviklet sig til at være et decideret fedt match-up på og uden for banen. Det gør kampen mere jævnbyrdig en oddset antyder. Med Viborgs flotte sejr i sidste uge, der gik en smule under radaren p.g.a. AGF- Brøndby, og FCM's indtil videre skuffende sæsonstart og mislykkede Europa-eventyr, samt medfølgende hårde program, giver jeg hjemmeholdet fine chancer for point. Oddset og TBP'en på +0.25 fristede.
Jeg har ikke en skid forstand på Formel 1. Men virker det ikke ekstremt, at give Magnussen odds 101 for en top 6 placering? Han har vel overrasket før, så odds 101 er nærmest det samme, som at sige det er umuligt eller hvad?
Fodbold - Danmark - Superligaen - 28/08-2016 14:00
Er slet ikke enig med tidligere opmeldinger. OB tabte sidste turneringskamp og er topmotiveret for en sejr i dag. Tror godt at Horsens kan holde X'et til halvleg. Spiller den også som rent 1-tal. Held og lykke.
degnovic skrev:AGF har mistet DC og Jønsson og alligevel er oddset på AaB steget i løbet af ugen? Læg dertil sidste uges kamp, som vi vel næppe behøver sætte ord på, og karantænen til Dzamal og så skal AaB (selv uden Børsting) være pæne favoritter hjemme. Eneste plus er reelt, at Jovanovic er meldt klar igen, men IMO langt fra nok til, at det retfærddiggør en oddsstigning på AaB. Åbningsoddset, der lå omkring 1,8, virker for mig noget mere rammende.
degnovic skrev:AGF har mistet DC og Jønsson og alligevel er oddset på AaB steget i løbet af ugen? Læg dertil sidste uges kamp, som vi vel næppe behøver sætte ord på, og karantænen til Dzamal og så skal AaB (selv uden Børsting) være pæne favoritter hjemme. Eneste plus er reelt, at Jovanovic er meldt klar igen, men IMO langt fra nok til, at det retfærddiggør en oddsstigning på AaB. Åbningsoddset, der lå omkring 1,8, virker for mig noget mere rammende.
Jeg er gået på Esbjerg efter det med maveone, selvom jeg godt så at Dal Hende var eneste starter sikkert ude. Jeg tænker bare at der må være flere stamspillere der har mistet noget energi, når de forsøger kampen udsat.
Spillet Esbjerg DNB @2.4, Esbjerg [email protected] og Esbjerg-2@16. (Alt sammen 888)
Derudover synes jeg De Bruyne til ikke at score til 1.58 på DS er et kongespil. Han har ikke scoret 9 kampe i træk. God chance for at han bliver udskiftet til slut.
AaB åbnede ikke i 1,8 den gik fra 2,0 til 1,8 natten mellem søndag og mandag
Ramones1dk skrev:Er slet ikke enig med tidligere opmeldinger. OB tabte sidste turneringskamp og er topmotiveret for en sejr i dag. Tror godt at Horsens kan holde X'et til halvleg. Spiller den også som rent 1-tal. Held og lykke.
Det plejer Horsens også at være, især med den træner de har.
Men markedet har ikke gået den vej endnu for alvor som jeg forventede
lol :D men takker for info. Sidder selv i himmerland og venter på de genoptager spillet til made in denmark, hvis de da altså kan spille. Greens og fairways er oversvømmede af den store regnmængde :
Jeg har ikke en skid forstand på Formel 1. Men virker det ikke ekstremt, at give Magnussen odds 101 for en top 6 placering? Han har vel overrasket før, så odds 101 er nærmest det samme, som at sige det er umuligt eller hvad?
Det er faktisk også så godt som umuligt, så skal der crashe vanvittigt mange biler, og det sker ikke..
Der er bare nogen hold som er i en absolut klasse for sig selv
Har desværre ikke mulighed for at se avisen i dag.
Vil tro han er ude på Ajax i dag, fordi han skrev lidt om weekendens bet i går eller forgårs kan jeg ikke huske. Ham fra Ekstra Bladet - tror han hedder Jacob Hansen - skrev i fredags at han havde taget Ajax som det sikre bet i weekenden -0,5 til 1,4 ved jeg.
Har desværre ikke mulighed for at se avisen i dag.
Vil tro han er ude på Ajax i dag, fordi han skrev lidt om weekendens bet i går eller forgårs kan jeg ikke huske. Ham fra Ekstra Bladet - tror han hedder Jacob Hansen - skrev i fredags at han havde taget Ajax som det sikre bet i weekenden -0,5 til 1,4 ved jeg.
Kender ikke til argumenterne, men min umiddelbare tanke er dog, at jeg ikke ville gå Ajax vej efter massakren i Rusland!
Harry Butt skrev:til sammenligning har unibet odds 1.29 på han ikke får kort.
Har tjekket Nordic/Betsafe flere gange de sidste par dage inkl. i dag for at se, om ikke deres odds på kort og kort til spiller snart kom op. Havde opgivet, da jeg tjekkede tidligere i dag. Men fedt, det er kommet op, og du lige mindede os om det. Som håbet er et par af deres kort til spiller helt skævt sat. Et spørgsmål om tid, før de priser bliver justeret. Mange tak for tippet.
Der er jo mulighed for et fint surebet, hvis man vil det :)
Kender ikke til argumenterne, men min umiddelbare tanke er dog, at jeg ikke ville gå Ajax vej efter massakren i Rusland!
2-0 Ajax
De har noget de skal revancere og modstanderen i dag er et af de svageste hold i ligaen. Du får nok også et bedre odds end normalt fordi mange tænker som dig...
De har noget de skal revancere og modstanderen i dag er et af de svageste hold i ligaen. Du får nok også et bedre odds end normalt fordi mange tænker som dig...
Tja. Synes nu ikke, at der var værdi. De startede heller ikke godt i kampen, og GA Eagles brændte også et straffe til 1-0, og så vendte kampen :)
KAOS2300 skrev:Hvor er City dog ringe. Det er hver gang at de hold Pep træner de går i stå når de fører 2-0. Skal bruge dem med 2 og 3 mål. Kom nu igang mindst 3-1.
Ja det er totalt ringe at vaere foran 2-0 i fodbold.
KAOS2300 skrev:Hvor er City dog ringe. Det er hver gang at de hold Pep træner de går i stå når de fører 2-0. Skal bruge dem med 2 og 3 mål. Kom nu igang mindst 3-1.
Så er det nok endnu mere ringe at du ikke spiller den anden side af væddemålet ;-)
Er der værdi i Kayserispor til odds omkring 4? Synes det lyder af meget med Fener i undertal samt et kig på deres seneste indbyrdes kampe som har været tætte, men ved ikke hvordan kampbilledet ser ud
Pokermadsen skrev:Er der værdi i Kayserispor til odds omkring 4? Synes det lyder af meget med Fener i undertal samt et kig på deres seneste indbyrdes kampe som har været tætte, men ved ikke hvordan kampbilledet ser ud
Ligner en meget lige kamp indtil videre mellem de 2... Tak for info 2 units skudt afsted på Kayser.. Dog hedder den indtil videre 23-11 i angrb (til Fener)
Dernæst ryger der også 1.5 units afsted på Sevilia sejr til nu odds 3.2 hvilket jeg synes er alt for højt i forhold til Sevilias seneste kamp og generelle form. Xavi anbefaler dem til odds 2.8...så fin værdi synes jeg.
MrNoller skrev:Villareal ligner en mange tror på fordi de snakkede om den dårlige udeform sidste år hos Sevilla
Ja det tænkte jeg nok, men at den flytter sig 4 streger i løbet af de sidste 3-4 timer er alligevel ret utroligt.. (klager ikke dog =) er selv på den rene sejr jfv. Xavi
@pokermadsen. Følger kampen og begge hold giver den god gas, så noget indianerbold frem og tilbage, virker ikke som om det sidste mål er scoret i denne kamp... Puhha kæmpe Fener chance!