Jeg er igennem mange års loyalt spil på Partypoker kommet op på 100.000 partypoints og jeg har glædet mig til at købe deres 15000$ cash 'item' fra deres store. Den var tilgængelig indtil i går. Jeg bliver Palladium for første gang i mange år engang i næste uge - og man skulle være palladium for at købe pengene.
I dag har de så fjernet muligheden for at købe 15000$ cash. I stedet kan man købe en 15000 $ bonus som det vil tage mig estimeret 2 år at spille fri.
Jeg synes altså at det er dårlig stil. En ting er at man fjerner ting fra pointstore og dermed forringer vilkårene - men man gør det sgu ikke umiddelbart før et kvartal udløber så de spillere der har kæmpet for at blive Palladium får en lang næse.
Øv for en lang næse!
Dårlig stil Partypoker!
Ja lyder latterligt.
Jeg spiller ikke party .. Men hvad kan man ellers bruge de point til.. Købe gadgets for en værdi af 15k?
I så fald de fjerner det, burde de have varslet det i god tid!
@OP
Ship PP en venlig mail med beskrivelse af problematikken kort. Mon ikke svaret giver dig hvad du forventede oprindeligt ?
Ellers kan du jo poste svaret her.
Jeg vil da også mene at et tilbud som minimum bør tælle kvartalet ud jævnfor party point systemet, som OP også nævner.
Hvis et 15k shopkøb som mål for OP er blevet byttet ud med en 15k bonus som bedste alternativ er det vel heller ikke helt fair ?
Hvis jeg var dig, så ville jeg skrive en mail til deres support, og forklare dem din situation. Hvis du har været en loyal kunde, så er det kun på sin plads, at du får den bonus.
Skriv til dem på en flink måde, og så kan du blive rasende hvis de ikke giver dig den bagefter :D
har nu skrevet til dem. Jeg håber ikke jeg virkede for sur, men jeg havde bare glædet mig til en dejlig sommer med 15000 $ på lommen :-)
Det kan være Diebén kan trylle .....
:)
Per, hvordan fanden får du tid til at blive Palladium?
@grandmaster jeg er en maskine :-) nå ja og så arbejder jeg kun halv tid
Hmm ser nu at den sædvanlige 3K bonus ikke er der mere - nu kan man få 5K for 40 - helt til grin :( Har lige præcis 40, men var ellers også i gang med at spare op til sommerferien (næste år)
grådigeste??
Tråd lukkes indtil tirsdag morgen. Dette i henhold til aftale med Per.
Dette er på min foranledning!
Andre med samme problemstilling bedes rette henvendelse på PM.
Ved det ikke endnu men jeg ved at Partypoker er på sagen - godt hjulpet på vej af Pokernet.
Jeg opdaterer i tråden når der kommer nyt
Grundet helligdag på Gibraltar i går er vi desværre ikke så langt som vi burde være med den her kedelige sag.
Der findes dog ingen mindelig middelvej her og der skal betales ved kasse 1.
Jeg er i samme frustrerende situation som OP med 32.000 point på Partypoker, som jeg efter meget lang tids grind havde set frem til at indløse lige om hjørnet
Det er jo helt til grin. At fjern noget fra nogle af deres mest trofaste kunder.
De tænker slet ikke langsigtet jo, PokerStars får for lidt ordenlig konkurrence
Det med at varsle ændringer, burde vel være god forretningsskik.
Som Saibot er jeg selv brændt inde med 40k point, ikke nogen decideret katastrofe, men det ville da være fint, om man kunne få dem udbetalt.
Mht. Party's strategi, så har jeg hørt en fugl eller 2 synge om, at Party's plan er, stille og roligt at trække sig fra pokermarkedet. Om det så er sandt eller ej, det skal jeg ikke kunne sige.
Det ville dog give god mening, iht. deres "opførsel" den seneste tid.
Ja, hvis 'den seneste tid' betyder de sidste 5+ år :-(
Ubetinget den ringeste service i pokerindustrien.
Jeg kan godt afvise, at PartyPokers plan er at trække sig fra Poker. Så de fugle synger nogle forkerte sange ;)
Men at de har ændret kurs i forhold til rigtig mange ting er åbenlys, og det store spørgsmål er om de tjener flere penge på bundlinjen nu, end de gjorde med den gamle strategi.
Det vil jeg tro at de gør, men det kan man givet læse i deres næste årsrapport som i øvrigt er offentlig.
At jeg så ikke er tilhænger af alle deres tiltag er en anden sag, og som Henrik er inde på, så er vi på spillernes side i den her sag.
I deres seneste rapporter har de listet Poker som "high risk product", og det er faktisk ikke så underligt når man kigger på de forskellige markeder rundt omkring i verden. Spanien er lort, Frankrig er lort, Italien er semi lort, og i løbet af det næste års tid vil flere markeder blive reguleret. Hvad sker der hvis Rusland og Tyskland lukker i morgen?
På den positive side er der naturligvis USA, men der skal også snart til at ske noget mere. Så alt i alt kan udfaldet være at Poker er et no-go, men det er ikke deres plan at trække sig fra Poker (med mindre at der er 15 spillere online, så stopper de det nok).
Er det det samme på danskespil ?
Hvad med at kontakte spillemyndigheden ?
Det då da også være problematisk ift. markedsføringsloven, da der jo er tale om meget langstrakte loyalitetsprogrammer, så når de ændrer dem drastisk burde det være for fremtidigt spil, og per burde være en buffer-periode på min 6 mdr. for spillere med over ca. 10000 point.
Det kan da ikke være lovligt at lokke lokke spillere med en bonus langt ud i fremtiden hvis man spiller meget på sitet, og når så tilstrækkelig mange nærmer sig denne grænse, så ændrer Party det drastisk - jeg ville klage hvis det var mig.
Hvad med EkstraBladet ? - det er da en oplagt sag - "grindet i 10 mdr., snydt til sidst".
Er der nogen på Guld-level+ der kan fortælle hvad kravene er for at cleare hhv. $200 og $450 bonussen på guld-level ?
Bolden ruller og lad os se hvor den ruller hen før vi drager konklusioner.
Jeg vil dog godt sige at jeg ikke giver mig uden kamp og at det vil blive en sag for spillemyndigheden hvis party ikke selv kan se at de er ude på et skråplan
Enig, i din sag er det helt grotesk, men det er også langt ude ift. andre der har planlagt efter disse bonusser.
De får nok svært ved at sælge deres 100.000 point bonus - hvem gider gå igang med det projekt når de bare ændrer reglerne når x antal spillere er tilstrækkelig tæt på udbetaling ??
Det er simpelthen uforståeligt hvis liberaliseringen, der skulle give Danske Spillere højere sikkerhed, også ift. aftaler, markedsføring mv, tillader det her.
Men det er jo dybt godnat at gå efter de store bonusser på Party / Danske Spil efter det her (hvis DS følger Party 's bonusstruktur.
@spliff: det kræver 750 point at cleare 200$ bonussen og 1500 for den på 450 $. Du har 90 dage til det
spliff skrev:
Det kan da ikke være lovligt at lokke lokke spillere med en bonus langt ud i fremtiden hvis man spiller meget på sitet, og når så tilstrækkelig mange nærmer sig denne grænse, så ændrer Party det drastisk - jeg ville klage hvis det var mig.
Uden at kunne alle regler på markedet, så kan jeg næsten garantere dig at de ikke foretager sig noget ulovligt. Når det så er sagt, er jeg enig i at det er helt i skoven at handle som tilfældet er her.
@morfar: jeg er ikke jurist og aner dybest set intet om lovgivningen men der er den lille krølle ved historien, at tilbuddet med 15000$ stadigvæk stod som lokkemad på deres hjenmmeside efter at de nægtede mig at købe den.
@ Per-TOT
Tak for info.
@ MorfarFraAlbertslund
Du har sikkert ret, virker bare mærkeligt at man i en reklamesammenhæng, eller anden aftale i øvrigt kan sige:
"Spil en trillion hænder hos os, så for du $xxxx"
14 mdr. senere sige:
Vi ændrer regler NU, så din bonus bliver nu meget mindre.
Jeg mener, hvis de kan være så snotdumme, rent forretningsmæssigt, kan de jo også have overset noget juridisk... ?
Men de mister jo alle seriøse spillere, da spillere der har mulighed for at få de "store" bonusser, jo tjekker lidt rundt omkring.
Og deres koncept med at man skal spille MEGET for der kommer noget retur er jo helt væk efter denne opførsel.
Så en jævnt dårlig deal er nu blevet fuldstændig latterlig dårlig.
@Per
Det er selvfølgelig katastrofalt dårligt af Partypoker, men de er helt sikkert dækket ind på en eller anden måde. Men når det står som reklame på siden, så vil jeg umiddelbart også mene, at det vil kaste noget af sig at klage og grave videre i det.
@Spliff
Det virker helt hovedløst dumt, at fjerne det på den måde, og forretningsmæssigt lyder det ummidelbart heller ikke til at være skide smart. Det kaster i hvert fald en masse utilfredse kunder af sig. Men at køre (efter min mening) skidt forretning, og ikke have styr på reglerne, er imo to forskellige ting. De bestemmer selv hvordan de kører butikken, men hvis de overtræder reglerne, kan det koste kæmpe bøder, endnu dårligere omdømme, muligvis Dansk licens osv. Men som skrevet, jeg tror helt sikker at OP har en sag, hvilket det også ser ud til at Witten hentyder til :)
@PER-TOT
Den $15000 bonus man kunne købe for100000 point skulle den spilles fri, eller fik man bare Cash på kontoen.
tidligere kunne du købe 15k$ for 100k point nu er det en bonus man kan købe som jeg har forstået det
Ja det må være 15K$ i lommen, ellers giver det ikke meget mening når jeg normalt køber en 3K$ bonus for 20K point.
Der er word fra Party - desværre så synes de ikke at de skal være fair i den her sag og derfor må relevant myndighed indblandes.
De rigtige skridt herfra er
1: De enkelte spillere indsender klage til Party Poker - per lov skal sådanne klager behandles.
2: Ved afslag kontaktes forbrugerombudsmanden i og med det selvklart skal prøves om dette her ikke er en overtrædelse af markedsføringsloven.
Der fremstilles en "klage kladde" som spillere med point problemer kan benytte sig af. Denne kan rekvireres hos mig i morgen middag.
Efterhånden som svar fra Party kommer ind til de enkelte spillere videresendes klagerne til forbrugerombudsmanden.
Det omformulerer jeg lige Witten:
Brug stars fremover .
Men udover det, så held og lykke. Håber i vinder :)
Jeg har skrevet en personlig mail til dem for 4 dage siden. Hvis jeg mod al forventning skulle modtage et svar, forventer jeg dog ikke, at det er positivt.
Ville ikke føle mine dolls var sikre på Party efter det her tror jeg :(
Solidt Witten !
Gl til alle med mange point på party-kontoen, med at stå sammen og få et positivt resultat snarest.
Når Party kan lave sådan et move her kan de finde på at gøre hvad som helst der passer dem og ingen kan stole på et eneste ord der står om deres Party Points system. Ikke når disse ændringer opstiller nye markant ændrede vilkår, sker med så kort (ingen?) varsel og helt uden en udfasningsperiode. Selv hvis de juridisk tror sig/er dækket ind, bør der opstå en helvedes ballade nu for pengenes, princippets og hele branchens cashback-systems skyld.
Er der snart andre end Betfair og stars tilbage? :(
<--- Speechless
Edit: helvedes ballade = Intern ballade gennem forbrugerombudsmanden. Det er ikke nødvendigvis hverken hensigtsmæssigt for de involverede eller godt for poker generelt at gå gennem for store medier. just my 5c.
Så er officiel klage sendt til Partypoker så må vi se hvad der sker. Jeg er i hvert fald klar til at tage sagen videre hvis det bliver nødvendigt
På opfordring af witten har jeg hermed også indsendt en officiel klage på "klage kladde"-formularen.
I point store under fanebladet gammon tilbydes der stadig $15k for 100k point.
Sygt dårlig stil. Håber det lykkes for Per-TOT og jer andre at få jeres penge.
Per-TOT skrev:
Så er officiel klage sendt til Partypoker så må vi se hvad der sker. Jeg er i hvert fald klar til at tage sagen videre hvis det bliver nødvendigt
Skal man klage til sitet før man kan klage til spillemyndigheden ?
I bør tjekke om der er nogle krav til hvor hurtig et spillefirma skal reagere på en klage, og komme med den endelige afgørelse. De har jo mulighed for at sylte den Big Time!!
Prøv at tænk på at det ofte tager flere uger at få svar på en simpel mail-forespørgsel.
Er det anderledes på Danske Spil eller har de også slashet deres bonussystem?
1 time efter sendt klage har jeg modtaget denne mail:
Dear xxx,
Thank you for your e-mail.
We hereby send you the relevant extract of our terms and conditions:
27. ENTIRE AGREEMENT, MODIFICATION AND AMENDMENTS
You fully understand and agree to be bound by these Agreements and as modified and/or amended by Us from time to time. We may amend these Agreements at any time either by emailing or SMS messaging You notification of the new terms and/or by publishing the modified Agreement(s) on the relevant page of the Platforms or any place through which You access the Services. Any such modification will take effect within thirty (30) days of publication. If such amendments cannot be considered to be of detriment to You or merely are of an orderly nature the amendments will take effect straight away. If any modification is unacceptable to You, Your only recourse is to terminate these Agreements. Your continued use of the Services following notification or as the case may be such thirty (30) day period will be deemed binding acceptance of the modification. It is Your sole responsibility to review these Agreements and any amendments each time You play. These Agreements and the documents referred to herein represent the complete and final agreement between You and Us in relation to these agreements and supersede any and all prior agreements between You and Us.
Please do not hesitate to contact us if you have any further queries.
Kind regards,
Your Party Customer Service Team
Jeg må indrømme, at jeg ingen idé har om, hvorvidt de overholdt deres egen 30 dages notifikationsgrænse. Input?
Edit: De har i øvrigt endnu ikke svaret på den ellers venligtsindede mail, jeg sendte, hvori jeg bad dem om at gøre en undtagelse og lade mig få udbetalt mine Party Points som cash.
@spliff
Den her sag har intet med spillemyndigheden at gøre - det er forbrugerombudsmanden som skal se på sagen.
Der findes regler for hvor lang tid en operatør har til at svare på en klage men mon ikke Party Poker rimeligt hurtigt siger de ikke vil honorere de optjente points.
@Uldahl
Der er nye bonusser hos Danske Spil også. Allerede optjente points tackles dog på en lidt bedre måde hos DS. Ingen slinger i valsen der.
@quintero Jeg har ikke nogen fane der hedder gammon? Kan man ovhovedet spille Backgammon på .dk?
@SS
30 dage er ikke overholdt i og med ændring først skete sidste uge. Såvidt jeg ved er der ikke udsendt hverken mail eller andet som belyser disse her ændringer.
witten: nej altså jeg er ret sikker på, at jeg i hvertfald ingen mail har fået vedrørende ændringen, men om de har annonceret den på deres hjemmeside skal jeg lade være usagt. Ifølge den "klage kladde" du sendte mig, lader det dog til, at man indtil for nyligt har kunnet se deres gamle promotion på hjemmesiden, og hvis det passer, har de jo ikke overholdt deres egen 30 dages notifikationsgrænse.
Edit: "notifikationsgrænse" er vel egentlig en smule misvisende i denne sammenhæng. De skriver egentlig blot, at deres ændringer vil træde i kræft indenfor 30 dage - ikke at de skal underrette om det 30 dage før, de træder i kæft. Med andre ord: Ifølge deres T&C's kan de modificere deres aftale når de vil og lade ændringen træde i kræft med det samme.
Jeg forstår dog ikke helt denne dårligt formulere sætning: Your continued use of the Services following notification or as the case may be such thirty (30) day period will be deemed binding acceptance of the modification.
En grov oversættelse vil vel være.
Din forsatte brug af servicen, efter notifikationen eller i dette tilfælde 30 dage, vil blive anset som en bindende accept af ændringerne.
Så er der svar på spørgsmålet om, hvornår og hvordan jeg var blevet informeret om ændringerne:
Dear xxx,
Thank you for your e-mail.
We hereby send you the relevant extract of our terms and conditions; more precise sentence has been highlighted in capitals:
27. ENTIRE AGREEMENT, MODIFICATION AND AMENDMENTS
You fully understand and agree to be bound by these Agreements and as modified and/or amended by Us from time to time. We may amend these Agreements at any time either by emailing or SMS messaging You notification of the new terms and/or by publishing the modified Agreement(s) ON THE RELEVANT PAGE OF THE PLATFORMS OR ANY PLACE THROUGH WHICH YOU CAN ACCESS THE SERVICES. Any such modification will take effect within thirty (30) days of publication. If such amendments cannot be considered to be of detriment to You or merely are of an orderly nature the amendments will take effect straight away. If any modification is unacceptable to You, Your only recourse is to terminate these Agreements. Your continued use of the Services following notification or as the case may be such thirty (30) day period will be deemed binding acceptance of the modification. It is Your sole responsibility to review these Agreements and any amendments each time You play. These Agreements and the documents referred to herein represent the complete and final agreement between You and Us in relation to these agreements and supersede any and all prior agreements between You and Us.
Please do not hesitate to contact us if you have any further queries.
Kind regards,
Your Party Customer Service Team
Man får jo helt lyst til at skrive tilbage: "Thank you very much for your kind response. However, can you bold the precise sentence as well?"
Nu er jeg ikke nogen regnskabs haj, men kører de ikke med underskud jævnfør BWIN.party regnskab 2012
- og er der nogen der kan lure hvad deres egenkapital er, jeg synes kun at kunne lure de har "increased liquidty" pga. BWIN spillerne er kommet over på Party.
Ydereligere taler denne sætning vel sit eget sprog: "Our plan is to revitalise PartyPoker as a brand with broad appeal, centred around the recreational player."
Hej Pokernet
Jeg er blevet opmærksom på, at der har været bekymring over, hvorvidt Danske Spil Pokers kunder også risikerer at brænde inde med bonus point. Vi har ganske rigtigt, ligesom Party Poker, valgt at lave en større ændring i vores pokershop. Ændringen er trådt i kraft og har en lille effekt for langt de fleste af vores kunder. Skulle du dog føle behov for at indløse dine bonus point til nogle af de gamle bonusser, så kan du stadig gøre det frem til 1. juli, men du skal i så fald kontakte undertegnede.
Hvis du har spørgsmål eller ønsker om at indløse point til gamle bonusser, så send mig en mail på [email protected]
Med venlig hilsen
Martin Grønnehøj
For at være helt ærlig synes jeg at 1. juli er en for kort frist - hvad med folk der har opsparet 90.000 point i forvisning om at når de kommer op på 100.000 kan de indløses til 15000$?
Men i skal da stadigvæk have et plus i bogen i hvert fald når sammenligningsgrundlaget er partypoker.
Jeg synes det er superbekymrende det sving Party Poker i ledtog med Danske Spil har foretaget sig i K1 og K2 af 2013. Først fjernes Elite-level'et og nu højnes kravene til en 30% RB bonus fra 20 til 100k pts.
Hvad har Danske Spil tænkt sig at gøre for at kompensere kunderne her?
HestenTonny skrev:
Nu er jeg ikke nogen regnskabs haj, men kører de ikke med underskud jævnfør BWIN.party regnskab 2012
- og er der nogen der kan lure hvad deres egenkapital er, jeg synes kun at kunne lure de har "increased liquidty" pga. BWIN spillerne er kommet over på Party.
Ydereligere taler denne sætning vel sit eget sprog: "Our plan is to revitalise PartyPoker as a brand with broad appeal, centred around the recreational player."
Jo de kører med underskud - deres egenkapital er opgivet i regnskab et godt stykke nede under labilitets til 66x m EUR.
Underskuddet kommer vel af, at der er blevet betalt skat med tilbagevirkende kraft i blandt andet Spanien. Derudover har industrien jo været ramt af voldsomme reguleringer i 2012, som formentlig ikke vil være tilsvarende i 13 og fremover.
Firmaet udbetaler udbytte til aktionærerne, så jeg tvivler meget på, at der skulle være problemer med likviditeten. - Det ville da i hvert fald være underligt at betale udbytte, hvis der ikke er tilfredsstillende likviditet.
Jeg har desværre ingen respons fået fra partypoker - de svarer simpelthen ikke på mine mails. Derfor lader det til at vi må tage sagen videre til forbrugerombudsmanden og spillemyndigheden.
Indtil videre har jeg dog givet dem til mandag til at give mig pengene
Kan anbefale PokerStars. Kan godt være spillene er hårdere (?), men man bliver i det mindste ikke munket i skideren af sitet.
Fuck hvor er det svanset !
Skift til PS og ja spillet er hårdere men der er fandeme også utrolig mange ringe spillere... og så vil i opleve en 100 års forskels opgradering i forhold til software :)
Held og lykke :)
Trækker mine penge ud fra Partypoker fra dags dato..opfordre andre til at gøre det samme :)
Trækker også mine ud, det virker til de er ligeglade med deres kunder
Skrrrrrrrrrrrrrrrigepas... er også brændt inde med 114k point.. og der er 0 chance i verden for at det kan lade sig gøre for mig at spille en 15k bonus fri.. slet ikke med det (manglende)aktivitets niveau der er på sngs..
15k$+ down the drain.. :(
Kunne godt være interesseret i at købe en ipad igennem deres pointbutik. PM hvis det kunne have interesse.
Kan iøvrigt godt se hvor hårdt i røven i er blevet taget når jeg ser hvad tingene koster i pointstore i forhold til 15k US cash.
Sagen er sendt til Forbrugerombudsmanden. Jeg skal nok holde jer opdateret med deres afgørelse.
Simpelthen så meget til grin, at de bare gør det uden i det mindste at annoncere det for spillerne.
Gætter på at de trækker det generøse tilbud tilbage når du har gennemført 99 %...
Per-TOT skrev:
Gætter på at de trækker det generøse tilbud tilbage når du har gennemført 99 %...
Haha, jeg tror faktisk, at de har svanset mig for de 18 kr. Bonussen står som exhausted - det må vel betyde, at jeg ikke har fået den udbetalt, lol
Switz skrev:
Trækker mine penge ud fra Partypoker fra dags dato..opfordre andre til at gøre det samme :)
Done! Skandale-site..
Minder mig om at Party lukkede min konto med henvisning til at jeg ikke havde opdateret mine oplysninger i forbindelse med Nem id. de henviste til en email jeg aldrig har modtaget. mine (hold nu fast) 25,-kroner blev inddraget. beløbet dækker kun en tur eller 2 i en bus, men blev en principsag for mig. Pengene så jeg aldrig og gider derfor ikke spille på party nogensinde igen. så tillykke med resultatet. Tænk at miste en mulig fremtidig givtig kunde for sølle 25 kroner? har dog spillet hos danskespil lidt.
Men i min verden er der ikke noget som slår PokerStars :) Hverken softwaremæssigt eller support. :)
Ombudsmanden har sendt sagen videre til spillemyndigheden. Fortsættelse følger
Virkelig, virkelig dårlig behandling af kunderne.
Det fede er, at Pokernet lystig reklamerer videre for sitet. Something's not right...
PokerNet arbejder som sædvanligt konstruktivt på at løse problemerne for Danske Spillere og forsøger efter bedste evne at varetage spillernes interesse på bedste vis.
Dette sker til fulde i denne her sag også----- uanset at "dalle" forsøger at så tvivl om vores motiver.
Dalle, du ved godt at bunden af pokernet rent faktisk er en forretning og ikke "vores" ven.
At de så endda opfører sig som vores "ven", skal du da bare prise dig lykkelig for.
Jeg kan kun sige, at pokernet har hjulpet mig hele vejen. Jeg tror at vi alle fortsat håber på, at partypoker indser at de har en tabersag og at de kommer til fornuft.
Tjo, nogen levet fint i det skjulte, og dukker op og lukker lidt galde ud en gang i mellem.
andre tager et job, og kæmper for spillerne på de vilkår de nu engang har.
om lidt får jeg tæsk, men lav en anden tråd at gøre det i.
morgen edit, arrhh det blev måske lige groft nok..beklager! Fem miller mindre i aften.
dum kommentar, burde have blandet mig uden om! Kan godt se i bliver taget i røven, og er sure med god grund. Syntes bare i øjeblikket det var fejt det gik ud over Witten/PN
@ Buller
Tag en diskussion med Grovfil - I ser ud til at være uenige.
@ "witten"
Jeg sår ikke tvivl om noget som helst - ingen grund til at komme med sådanne beskyldninger. Jeg nævner blot det lettere amoralske i til stadighed at reklamerer for et site, som er under kraftig beskydning. Vi skal også være oprigtige her. Det er ikke første gang der er problemer med Party Poker, og holder vel den uofficielle verdensrekord i dårlig kundeservice og hertil rundbarbering af kunder.
Jeg er efterhånden klar over, at "I på kontoret har en voodoodukke af mig, som I kaster dartpille efter", men ingen grund til at skyde med skarp, før jeg trådt ved siden. Det er fint du nævner I varetager spillernes interesse og den er jeg helt med på. Men desværre varetager I ikke disse nok, til at fjerne Party Poker fra jeres site-liste. Midlertidigt eller ej.
@ grovfil
?
@Dalle
Jeg er lidt bange for, at hvis PN skulle fjerne alle dem, der blev kritiseret, så ville der måske ikke være nogen sider tilbage. Dem, der virker mest lydhøre er vel PokerStars, Betfair og Danske Spil.
Så er der vel 2-3 stykker, Mermaid og Betsson, som vi ikke hører så meget til. Jeg tror, der er tråde om utilfredshed i større stil med de resterende partnere, i større eller mindre grad.
Jeg er nu meget glad for at spille hos Party Poker, men må siges det er elendigt af dem på denne måde at man bare ud af det blå skrotter den måde at veksle points til cash, at man strander en del spillere som har slidt og slæbt for at ramme en milesone. Man kan da i det mindste melde ud, at når 4 kvartal starter ville det ikke være muligt mere.
Jeg er ikke selv bonus hunter, men kan sagtens følge folk som Per og andre.
Jeg følger spændt sagen her, og regner med at Party Poker bliver nødt til at lave en ko vendning!
Det klinger, da en anelse hult, at sætte Partypoker som anbefalet partner og samme tid henvise kunderne om, at gå til spillemyndighederne, fordi de bliver snydt?
Jeg er ikke i problemer med mine points, så kan egentlig være ligeglad, men ejede jeg PN ville jeg nok smide Party på porten til, der igen var styr på butikken.
Uldahl skrev:
Det klinger, da en anelse hult, at sætte Partypoker som anbefalet partner og samme tid henvise kunderne om, at gå til spillemyndighederne, fordi de bliver snydt?
Jeg er ikke i problemer med mine points, så kan egentlig være ligeglad, men ejede jeg PN ville jeg nok smide Party på porten til, der igen var styr på butikken.
Kunne det ikke være de afventer og ser. Kan jo være PartyPoker laver en ko vending
Det er vel umulig at undgå at lave fejl i ny og næ
Sagen er den, at det langt fra er første gang Party Poker er centrum for stærk kritik. Det er fint "witten" udtrykker Pokernet er spillernes hjælper nummer ét, men desværre ikke mere end, hvis der kan tjenes penge, så er der ikke noget i vejen for at anbefale Party Poker. Så processen bliver sign-up, sæt penge ind, spil en masse poker, få problemer og bruge Pokernet til at hjælpe, i stedet for INGEN Party Poker fra start.
@ Switz
Du har ikke læst tråden igennem, hvis du mener OPs behandling er en "fejl". Det er en helt bevidst handling, for at valuecappe de største grindere og deres mest trofaste kunder. De svarer i vanlig stil enten slet ikke på support-mails eller så svarer de helt bevidst på noget helt andet eller tredje.
@ Dalle. Langt hen af vejen enig i din kritik af Partypoker. Men at sætte pokernet i dårligt lys i den forbindelse virker ikke rimeligt. Hvis man som affiliate ikke linker til de sider hvor der har været problemer for kunderne tror jeg det ville blive en meget lille forretning :). Problemet består nok i at pokersiderne efterhånden er nået derhen at de vil skide på de spillere som tjener penge. Hvad skal de bruge dem til? Kan godt ske de betaler rake, men de tager også fiskens penge.
Noget helt andet er at man selvfølgelig skal præmierer de tabende spillere og ikke de stor grindende rakeback pros. Ingen undskyldning for at behandle kunder som OP, men i deres optik er de nok pænt ligeglade.
Ohep1 skrev:
@Dalle
Jeg er lidt bange for, at hvis PN skulle fjerne alle dem, der blev kritiseret, så ville der måske ikke være nogen sider tilbage. Dem, der virker mest lydhøre er vel PokerStars, Betfair og Danske Spil.
Så er der vel 2-3 stykker, Mermaid og Betsson, som vi ikke hører så meget til. Jeg tror, der er tråde om utilfredshed i større stil med de resterende partnere, i større eller mindre grad.
Ret skal være ret, Bet365 har oppet sig gevaldigt det sidste lange stykke tid imo.
danskespil og party poker er dog rent svineri over hele linien og det er desværre en smule sørgeligt at se hvor meget pokernet har pushet dem, produktet er desværre på ingenmåde i nærheden af at være acceptabelt.
spillemyndigheden har nu sendt sagen til høring hos Partypoker med 14 dages svarfrist.Fortsættelse følger.
Seneste udvikling er, at Partypoker også afviser spillemyndigheden. Ved ikke rigtigt hvad jeg gør nu. Mit hjerte siger at jeg skal tage sagen videre til forbrugerklagenævnet og eventuelt domstole men min hjerne fortæller mig at det ikke er kampen værd og at de sikkert har vigtigere ting at tage sig til end at hjælpe pokerspillere
Per-TOT, er det muligt du kan komme med noget mere information? Hvad mener spillemyndigheden at du skal gøre nu?
Hvad er dit reelle alternativ? Var det ikke ca. 80k, du mister? Hvis ikke du skal køre sådan en sag igennem forbrugerklagenævnet, så ved jeg ikke, hvilke sager, der skal igennem.
Ja vi må få svaret fra Spillemyndigheden her så vi kan forsøge at gennemskue hvad de afviser m. m.
Per-TOT skrev:
Seneste udvikling er, at Partypoker også afviser spillemyndigheden. Ved ikke rigtigt hvad jeg gør nu. Mit hjerte siger at jeg skal tage sagen videre til forbrugerklagenævnet og eventuelt domstole men min hjerne fortæller mig at det ikke er kampen værd og at de sikkert har vigtigere ting at tage sig til end at hjælpe pokerspillere
Mener Spillemyndigheden at der er en egentlig sag ?
Og hvad siger de selv du skal gøre nu ?
Det har i lang tid været klart at spillemyndigheden ikke kan diktere noget ---håbet var dog at den henstilling som blev givet også blev efterfulgt og sagen dermed kunne afsluttes for spillerne i Danmark.
Da dette ikke er sket er næste skridt at skrive til forbrugerklagenævnet.
Spillernes rettigheder virker ikke til at være forbedret specielt meget efter indførelsen af spillelovgivningen og denne her sag viser tydeligt at der er noget at kæmpe for fremadrettet.
Spillemyndigheden har været meget hjælpsomme i sagen.
De skrev blandt andet følgende til Party:
In general the DGA can’t handle player complaints, since the question about whether or not your decision in a case is in compliance with Danish contract law etc., isn’t the DGAs area of competence.
In this case however it is the DGAs concern that your conducts are in breach with Danish legislation. We would recommend you to read this link www.forbrug.dk/Artikler/Dine-rettigheder/Forbrugerleksikon/aftaler?tc=C32D57D73E564037961BA69F260E2F47, where it is stated that if you change a contract you have to: Notify the customer in good time (even though it is stated in the contract that you have the possibility to change it) unless the changes are to the customers benefit. Individually notify the customer if it is a significant change in the contract.
Party svarede i vanlig stil as per our terms and agreements bla bla bla
Spillemyndigheden kan ikke rigtigt gøre mere. De skriver dog at de er interesserede i at følge sagen hos forbrugerombudsmanden, og jeg kan jo kun håbe på at det indgår i deres vurdering når licensen eventuelt skal fornys
Wauw, farvel Party, har ellers været hyppig bruger.
Jamen lidt mærkeligt når de har dansk licens at de ikke skal rette sig efter henvisninger fra DGA som klart gør opmærksom på at de overtræder dk lovgivning. Den skal straks videre til forbrugerombudsmanden.
Min personlige mening er at du skal gå videre med sagen, kæmpe videre, og ikke give op til trods for at PartyPoker udviser en meget sørgelig moral i denne sag.
På trods af deres T&C som de så fint hele tiden refererer til, skal de stadigvæk overholde de punkter der står på det link som du henviste til.
Det er en "David mod Goliat"-kamp at kæmpe, men med den opbakning der er fra spillemyndigheden, PokerNet samt pokernets mange forskellige brugere, ville det være alt for let at lade den her sive ud i sandet.
Noget af det der slår mig som mest mærkeligt i denne sag, er at de mennesker der står for beslutningerne i henhold til rewards, bonusser og lignende, nogensinde kunne forestille sig at de kunne lave så radikale ændringer i deres tilbud, og fjerne dem ud af det blå, uden at det ville have konsekvenser i forhold til kunder der pludseligt ville stå og brænde inde med point de ikke kan bruge på den kontante bonus som de ønskede sig. Præcis som Xnuu også giver udtryk for.
Hvis man som operatør ønsker at bevare ens kunder, er man sgu også nød til at sætte sig lidt ind i hvad kundepleje i praksis består i, og det vil jeg mene at PartyPoker med fulde udviser i denne sag, at de ikke ønsker at yde for de mennesker der ellers gør at de kan hæve deres fede lønninger hver måned.
Mine penge er trukket fra party og rykket over på Danske Spil. Ikke meget jeg havde derinde, men alligevel for klamt det de har gang i her.
Men den nye software bliver awesume!!
I am talking it!
Addr, "Party"Poker, hvor er det klamt det her.
Har også trukket rullen ud.
I det mindste kunne de da lave en fleksibel løsning ala 50% bonus 50% cash.
Det er så klamt det her, at alle medier bør kontaktes, alle spillere bør boykotte og alle deres samarbejdspartnere bør trues med det samme hvis ikke der sker noget.. FØJ
Uha da da sikken en forretningsmoral de udviser. Trækker rullen ud nu og afslutter hos party poker. Om jeg også vælger at droppe Danske Spil må tiden vise, men det svinder da ind med muligheder for at finde et ok site at spille hos.
Hmm kan sku ikke få udbetalt mine penge. I tidernes morgen da jeg indbetalte et beløb var det via mit visa dankort men den bliver ikke vist under withdrawel fanen.
Har I tilsvarende problemer?
jcr1818 Jeg vil mene at PokerStars og Betfair er fornuftige sites, hvor man er semi sikker på en god behandling.
Har ihvertfald ikke hørt om mange tilfælde hvor en af dem har gemt sig bag engelsktalende autoreplysvarende "kundeservice" medarbejdere.
Ang. udbetaling, kan det være dit kort fra dengang er udløbet og du derfor skal benytte en anden udbetalingsmulighed? :)
*savner Fortune, det var synd folk ikke satte mere pris på kundenærheden fra Jen og James :D*
Nu skal man jo ikke male fanden på væggen, men udbydere der ikke vil følge spillemyndighedens anvisninger kan ikke være særligt interesserede i det danske marked. Når de samtidigt udviser så dårlig moral som jeg synes tilfældet er her, så er jeg ikke tryg ved at have penge stående hos dem.
Desværre tvinger de mig jo til at spille videre med mindre jeg vil brænde inde med pointene istedet for at veksle til bonusser (til dårlige kurs). Dårlig moral? Ja. Kynisme ? Ja. Dumme? Nej
jeg skrev denne mail til partypoker:
Hej PartyPoker.
For at være helt ærlig er jeg godt muggen lige pt. Over den måde i behandler jeres kunder på.
Nu har jeg gennem 8 år optjent PartyPoints (rakeback) på jeres side. Og har haft som mål at nå 100.000 point, for derefter at nå det højeste VIP niveau, så jeg kunne få udnyttelse af mine langtidsopsparede point.
Så da jeg sætter for øje at jeg vil til at spille igennem for at opnå dette, opdager jeg at i fra den ene dag til den anden, uden at oplyse jeres kunder herom, har fjernet alt hvad der hedder cash bonusser?! Så i stedet for at kunne få en masse $ udbetalt, kan man nu kun købe en bonus!?
Med andre ord, så har jeg 113.000 point som jeg føler jeg er brændt inde med.. Jeg håber vi kan finde en furnuftig løsning på dette problem.
Mvh. Casper Toft
og fik dette svar....
Hej Casper,
Tak for din mail.
Vi du føler dig snydt, men vi opdaterer fra tid til anden vores udbud, service og tilbud. Værdien af dine point har ikke ændret sig, blot at man ikke længere kan løbe kontanter i butikken.
************
27. HELE AFTALEN, ÆNDRINGER OG TILFØJELSER
Du har forstået og accepterer, at du er bundet af aftalerne, som modificeret og/eller ændret af os fra tid til anden. Vi kan ændre aftalerne når som helst ved at give dig besked via e-mail eller sms om de nye vilkår og/eller ved at offentliggøre den/de modificerede aftale(r) på den relevante side på platformene eller enhver side, som du får adgang til tjenesterne igennem. Alle sådanne ændringer træder i kraft inden for tredive (30) dage efter offentliggørelsen. Hvis ændringerne ikke kan anses for at være til skade for dig eller alene er af ordensmæssig karakter, træder ændringerne i kraft med det samme. Hvis nogen af ændringerne er uacceptable for dig, er din eneste mulighed at ophæve aftalerne. Hvis du stadig bruger tjenesterne efter at have fået besked om ændringen eller efter ovennævnte periode på tredive (30) dage, betragtes det som en bindende accept af ændringen. Det er dit ansvar alene at gennemse aftalerne og alle ændringer, hver gang du spiller. Aftalerne og de dokumenter, der henvises til heri, udgør den komplette og endelige aftale mellem dig og os i forhold til aftalerne og træder i stedet for alle tidligere aftaler mellem dig og os.
Hvis du har yderligere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os igen.
Med venlig hilsen
Din Party Kundeservice
Jeg vil gerne rose PokerNet for at have fjernet Party Poker som partner. Jeg synes det har været under opsejling i meget lang tid. De hæver sig nærmest over lovgivning og tilsidesætter kunderne i så stærk grad, jeg sjældent har set noget lignende. For konkurrencens skyld er det ikke smart at håbe Party Poker mister licensen, men må indrømme jeg er helt ligeglad i dette tilfælde. De skal have det største og ledeste spark ud af markedet hurtigst muligt. Vi kan håbe på de får frataget licensen og tilmed får en kæmpe bøde om det måtte være muligt.
Det er helt utilstedeligt det her og jeg har afventet at sagen gik sin gang i ro og orden.
PokerNet har kontinuerligt arbejdet for at spillernes rettigheder overholdes i den her sag og har gennem hele forløbet støttet Per og været i dialog med PartyPoker, spillemyndigheden og forsøger til stadighed at få hul gennem til forbrugerklagenævnet.
Jeg har hele tiden betragtet det som selvmord at PartyPoker ville henholde sig til terms og conditions i en sag hvor det er helt tydeligt at spillerne er i sin gode ret i henhold til dansk lovgivning.
Det som står tilbage at få fundet ud af er om dansk forbrugerlovgivning overtrumfer Party terms og conditions ---den del vil PokerNet forsøge at få svar på. Tabes denne sag er spillelovgivningen til grin og der må arbejdes politisk på at Spillemyndigheden får mandat til at hjælpe spillerne på bedre vis end nu.
PartyPoker kan aldrig vinde den her sag på Pokernet - kun betaling af spillerne og overholdelse af dansk lovgivning får os til at samarbejde med dem igen uanset de økonomiske konsekvenser det har for os.
Per-TOT skrev:
Seneste udvikling er, at Partypoker også afviser spillemyndigheden. Ved ikke rigtigt hvad jeg gør nu. Mit hjerte siger at jeg skal tage sagen videre til forbrugerklagenævnet og eventuelt domstole men min hjerne fortæller mig at det ikke er kampen værd og at de sikkert har vigtigere ting at tage sig til end at hjælpe pokerspillere
@OP
Jeg føler med dig. Jeg synes du skal følge dit hjerte! Hvor der er vilje er der vej og hvor der er vej er der håb. Hvis man kigger objektivt, så ville de være dumt ikke at give dig de 15k$ forretnings mæssigt, da du er en rigtig god kunde og vil lave flere penge til dem på længere sigt. Iøvrigt må Party poker ikke reklamere for et produkt for at sige det er udløbet så er det vel deres problem. De ved også selv de laver en bummert, og vil mene at enhver forretning med respekt for sig selv ville kunne bøje reglerne i denne situation da vi snakker om 1-2 dage. Synes du har en god sag og er tror på du får de penge!
Jeg spiller ALDRIG på Partypoker igen, fuck dem usle scumbags
witten skrev:
Det som står tilbage at få fundet ud af er om dansk forbrugerlovgivning overtrumfer Party terms og conditions ---den del vil PokerNet forsøge at få svar på.
En der er stærk i den retlige trinfølge?
Det minder skræmmende meget om, hvordan det var at være kunde på bwin i sin tid. Det lader til, at bwin har fået sat sit præg på partypoker-biksen...
Vi burde lave en liste til partypoker med spillere, som enten har droppet Partypoker, eller som agter at gøre det, såfremt de ikke tager sig sammen!
Jeg har nogle point, som jeg skal have fyret af, men om et par måneder, er jeg med på at droppe dem, hvis der kan blive enighed om et fælles tiltag.
Jeg ved ikke om det kommer til at ske i Danmark også, men hvis man har mange penge stående kan det være en ide at trække ud inden de æder 3%. Det lader til stadig at være gratis at trække ud :)
EDIT: ligner det kun er moneybookers dog
Det der er sindssygt, Micki. Just wow!
Jeg checkede lige nu - de tager ikke gebyr hos mig for at Moneybookersudbetaling.
Undrede mig godt nok for en uge siden da der var taget et gebyr på 40 dkr. for en bank udbetaling, det mente jeg ikke Party havde gjort før.
Hvor er det sindssygt at de tager 3 % for at udbetale. Uden loft. Det er jo absurd!
Jeg skal love for, at spillere der er vindende og spillere der spiller meget er uønskede på Party. Det er også ok -men de kunne have givet os en advarsel inden de stjal vores penge og smed os ud fra festen.
Lad mig bare starte listen:
Har lige raket-donket de sidste kr væk.
På gravstenen står nu:
Farvel Partypoker
Aktiv spiller (2008-2013)
Tak for denne gang.
RIP!
@Per-Tot
De 40 kr er taget af din bank fordi det er en udenlandsk overførsel.
Så vidt jeg kan se tager party ikke de 3% (eller andre nye gebyrer) for danske kunder.
Jeg har dog valgt at trimme min konto lidt ned...
Jørn
@thyssen. Ok tak for Info. Tror det er en god ide at trimme din konto - party advarer ikke deres kunder inden de forringer vilkårene.
Hvad er status på denne?
Sagen er nu hos Forbrugerstyrelsen der overvejer om de i det hele taget vil røre sagen. Forbrugerstyrelsen behandler kun sager hvor købet har været på op til 100.000 kr, og nu diskuterer de vist internt om mit køb hos Partypoker har været på mere eller mindre end 100.000kr - altså har der været tale om en masse små 'køb' hver gang jeg har spillet eller et stort køb for min samlede aktivitet der.
I øvrigt er sagsbehandlingstiden op til syv måneder...
Hvis de heller ikke kan hjælpe er sidste mulighed vist domstolene hvis ellers de vil tage sagen
hvor ville jeg ønske jeg havde boksen og kunne sagsøge deres fucking sorry ass. Gud jeg hader sådanne virksomheder.
klog_joe skrev:
Bør du ikke kontakte spillemyndigheden?
De har responderet. De kan ikke gøre noget ved den nævnte sag.
Nå okay. Hvis forbrugerklagenævnet ikke vil spille bold, må du starte en indsamling :)!
Hvis spilmyndigheden ikke vil tage sagen op, hvad FANDEN har vi dem så til? er de der bare for at suge flest mulige penge ud af pokeren? Jeg troede en af de nye tiltag med spilmyndigheden og licenser var at staten fik en bid af kagen, samtidig med at os danskere blev bedre sikret lovmæssigt?
Hov så først dit spørgsmål nu Brian. Intet nyt her. Sagen et hos Forbrugerstyrelsen og der kan den sagtens være en del måneder endnu.
Ja...Kunne være spændende at høre om hvordan sagen har udviklet sig...