Efter forumspillet er blevet skjult fra forsiden som standard, har vi lavet en aftale om, at der kommer 1 månedlig tråd, der indeholder spil for pågældende måned.
Denne tråd vil indeholde alle forumspil, herunder WW, sheep og hvad der ellers måtte komme.
Ønskes spil lagt ind i denne tråd, bedes man sende mig en PM, så jeg kan få det lagt ind hurtigst muligt.
Når i poster spil, bedes i gøre det i dette format:
<Dato for afholdelse> - <NavnPåQuiz> - Deadline <TidspunktForDeadline> - <Link til tråd>
Eks:
1/12/2011 - Julesheep - 1/12/2011 kl 20:00 - LinkIndsættesHer
Er den pågældende måned startet, bedes i sende jeres spil til min PM. Hvis ikke, bedes i skrive det i pre-thread :)
Forumspil: Decembertråd - Post jeres spil
Denne tråd er selvfølgelig lavet for, at i kan poste nogle spil, så jeg ikke lancerer decembertråden uden indhold ;)
Se posten fra mig i november tråden er lige over din den må du gerne skrive ind og melde dig til :-) er på mobil så kan ikke lige kopier over
Start: d. 22. dec.
Nogle spilledage varer to dage, så der også bliver tid til juleri.
Antal spillere: fra 5 til 31
Setting:
Valetta, home of the Knights of Malta
Special: lige så nervepirrende som denne UHA-UHA og med sikkerhed for, at der opstår sindsoprivende ubalancer undervejs i spillet!
No miller!
No shaman!
No neutral(s)!
No Xmas presents!
An uneven distribution of 55 playing cards is dealt to the gamblers!
Dress code: kun adgang for spillere i elegant beklædning a la this guy:
JuleWW Hall of Fame: One member only:
Jeg laver onsdagssheep 7, 14 og 21. december. Jeg har ikke lige besluttet temaer endnu.
Den 28. december fylder Mikkmakk 40, så der regner jeg ikke med at kunne nå noget .. men 29. december kunne der godt blive en "Året, der gik"-sheep :D
cool mikkmakk fedt at se dig i forumspil og at du omtaler dig selv i 3 person :)
Flot Fru. Christensen - at glemme at tjekke login inden der postes...
Mikkmakk skrev:
Jeg laver onsdagssheep 7, 14 og 21. december. Jeg har ikke lige besluttet temaer endnu.
Den 28. december fylder Mikkmakk 40, så der regner jeg ikke med at kunne nå noget .. men 29. december kunne der godt blive en "Året, der gik"-sheep :D
Det er selvfølgelig MIG, Tuznelda, der laver onsdags-sheeps :D
Hvis der er interesse for det vil jeg gerne lave en nytårs quiz/tipskupon.
Lidt i stil med dem der indimellem er er i diverse aviser.
Forestiller mig 13 spm med events der kommer til at forløbe i 2012
Eks:
Hvem vidner EM
1: Spanien 2: Holland 3: Andre
Bedste danske placering til WSOP ME
1: top 20 2: top 100 3: Dårligere
etc etc....
Har ikke selv råd til at smide præmier efter projektet - men da det jo vil være en længerevarende konkurrence kunne det jo være sjovt hvis nogen kunne finde på et par fede "gimmics" som præmier
En tipskupon lyder som en rigtig sjov idé .. måske kan Prip sætte et krystalkugle-icon ved vinderens navn, som tegn på, at han var årets spåmand :D
Jeg eksperimenterer lige lidt med sheepscorer i forhold til en speciel sheep, jeg overvejer at køre i december..
yeah - noget i den stil :-)
Ingen har endnu indsat deres spil i dette format i tråden:
<Dato for afholdelse> - <NavnPåQuiz> - Deadline <TidspunktForDeadline> - <Link til tråd>
Eksempel:
@tuznelda
Det gør jeg i forvejen, og jeg nægter kategorisk at ændre i det i poster hver gang. Det er ret simpelt at gøre det rigtigt første gang :)
Javel, herre!
Jeg skal lige eksperimentere lidt med sheepscorer inden jeg beslutter mig for temaer .. men jeg overvejer en musiksheep og en billedsheep. Jeg skal bare finde ud af, at få billedlinks og evt. Musikvideolinks til at virke efter en tur gennem sheepscorer..
Jeg har ikke prøvet endnu, men det må kunne virke..
xitaah skrev:
Ingen har endnu indsat deres spil i dette format i tråden:
Eksempel:
Afholdelse: Der startes d. 22. dec.
Navn på forumspil: JuleWW mishmash elegante: the coup
Deadline for tilmelding: D. 21. dec.
Link: Link: læs indlæg 4 i denne tråd
Så skulle den ged være barberet!
@Holstt
22/11/2010 - JuleWW mishmash elegante: the coup - Deadline: 21/12/2011 - Tilmelding: www.pokernet.dk/forum/forumspil-decembertraad-post-jeres-spil.html?quote=2433223#reply
Denne havde været perfekt :) - Det er vigtigt at det er browser linket, så jeg selv kan lave den om til et enkelt ord, så det derved fylder mindre.
Jo. Men jeg vil bede dig om at poste her i tråden, således jeg ikke overser det.
Får ind i mellem et ton af PM's, så der er risiko for at jeg overser noget vigtigt :)
du gør det jo heller ikke let så vel..
sakset fra op
"FOR AT VÆRE SIKKER PÅ AT JEG SER JERES SPIL, BEDES i SENDE EN PM MED DE FORSKELLIGE INFORMATIONER."
og havde som skrevet også postet i novembertråden mens den var der post #3 i denne tråd. men nu får du den da bare igen igen
5/12-11 vanilla + ww med nyt setup Deadline:4/12-11 tilmelding: www.pokernet.dk/forum/vanilla-med-nyt-setup-23-spillere-soeges.html
xitaah skrev:
@Holstt
22/11/2010 - JuleWW mishmash elegante: the coup - Deadline: 21/12/2011 - Tilmelding: www.pokernet.dk/forum/forumspil-decembertraad-post-jeres-spil.html?quote=2433223#reply
Denne havde været perfekt :) - Det er vigtigt at det er browser linket, så jeg selv kan lave den om til et enkelt ord, så det derved fylder mindre.
Næh, den er ikke perfekt, for man kan ikke tilmelde sig endnu, og det kommer heller ikke til at ske før, der er 6-7 dage til deadline.