Jeg har sovet lidt i timen, og troede først det var næste fredag at Superligaen starter. Da folk alligevel først melder sig til i sidste øjeblik tænker jeg det går :)
Puljen hedder PN Superliga 2024 og koden er Pokernet2024
Direkte link til puljen: https://www.holdet.dk/da/games/super-manager-spring-2024/684/competitions/pn_superliga_forar_2024/595091/share?password=Pokernet2024
Reglerne er som de plejer:
Krav for deltagelse:* Man skal være Pokernetter* Minimum 12 måneders medlemskab af PN* Man skal have min. 50 indlæg af relevant karakter* Eller man skal have deltaget i et lignende spil på PN
Der kan i særlige tilfælde gives speciel tilladelse af spilleansvarlig
Indskudsmuligheder:Pulje A (Super Highroller): 4.000 kr. Pulje B (Highroller): 2.500 kr. Pulje C (Midstakes): 1.500 kr. Pulje D (Lowroller): 750 kr.Pulje E (Microstakes): 250 kr.
Eksempel: Ved indskud i "Super Highrolleren" deltager man i alle 5 puljer. Ved indskud i "Lowroller" deltager man i pulje D og E.
MAN KAN IKKE ÆNDRE PÅ HVILKEN PULJE MAN ER TILMELDT, når først tilmelding er sendt !!
Så tænk det lige igennem inden I sender / tilmelder..
Raken er 2% for at undgå alle de øre beløb der har været tidligere. Er der indvendinger er der bare en anden der tager den.
Deadline fredag 16.2 klokken 19.00 når Viborg tager imod OB.
Betaling til de forskellige puljer kan sendes på kontonummer 7309 1059490 Djurslands Bank