Hey drenge
PL for foråret 2014 er oppe så lets go :) Jeg har oprettet spillet...
Reglerne er som det plejer at være:
To pulje af 500kr og 1000kr. 2-6 Winner takes all. 7-9 top 2 = 70-30%. 10-19 top 3 = 50-30-20%. +20 top 4 = 40-30-20-10%.
Gruppe info:
Gruppe: PokerNet PL forår 2014
Kode: PNFTW
Penge overføres til
Reg: 5472
Konto: 7026404
Husk at skrive PN-nick så jeg ved hvem pengene kommer fra.
MB/Skrill kan ligeså bruges som betalingsmiddel. Send PM for nærmere aftale.
Deadline er lørdag d. 11 januar.
Tilmeldte:
-KD- med holdet "GodDamm" for 1000kr
Massi med holdet "Hævnlystne Børn" for 1000kr
Joeden med holdet "CityMestre2014" for 1000kr
Bobby Olsen med holdet "De Elendige Sataner " for 1000kr
Kalashnikov med holdet "De Vanærede Veteraner" for 1000kr
GuyFawkes med holdet "superlaban" for 1000kr
Turbofluen med holdet "El Jefé" for 1000kr
Xnuu med holdet "CToft United" for 1000kr
hahila med holdet "Onkel Quads" for 1000kr
Soulchick med holdet "Jogi" for 1000kr
Verron22 med holdet "Veron's Random Tards" for 1000kr
DAxelsen med holdet "KickAss9000StrikesBack" for 500kr
walth med holdet "De Udwalthe HAHAHA" for 1000kr
Piilen med holdet "FC slutspurt" for 1000kr
Emilovich med holdet "Stigs Tropper" for 500kr
Banditten med holdet "beestet" for 1000kr
CMoosepower med holdet "Mølby FC" for 1000kr
Tocha med holdet "Dongrak FC" for 1000kr
Krabbefar med holdet "Mølsted vinder" for 1000kr
Villian med holdet "AVFC" for 500kr
NIBALI med holdet "Lort med lort på" for 500kr
BingoBillen med holdet "BingoDillen" for 500kr
TheHoGunBomb med holdet "The Guns" for 500kr
dotschulz med holdet "Tonston" for 1000kr
Matejzkezman med holdet "Grumstrup" for 500kr
NonBeliever med holdet "NonBelievers#1" for 500kr
Klokkarin med holdet "Klokkarin" for 1000kr
Houen1 med holdet "MegaDennis" for 1000kr
AshMonkey med holdet "AshMonkey1" for 1000kr
Skipper-dawn med holdet "Yukolicious" for 500kr
Jestor med holdet "Winther's" for 1000kr
kaaex med holdet "kaae" for 500kr
johndart med holdet "tonson6040" for 1000kr
Udbetaling:
Main pot for 33 spillere 16.500kr
6600, 4950, 3300, 1650
Side pot for 23 spillere 11.500kr
4600, 3450, 2300, 1150
// KD
Holdet.dk - Premier League forår 2014
Tilmeldt gruppen. Betaler 1k efter juletamtam.
Jeg er med for 1k
jeg er også på, men hvorfor det lige deadline er 4.januar?? Første runde er 11 januar
In for 1K, KD du har PM
Jeg er også frisk for 500,-
Veron22 skrev:
In for 1k satser på Massi smider skillinger til dig fra mig :)
Har endnu ik hørt fra Massi så det må du lige sikre :)
Updated....
Kunne være fedt med lidt flere til La Liga også :)
Prøvede la liga en gang, var blank. Men med messi og ronaldos skadesfrekvens kunne det blive sjovere i år. Uden mig dog :-)
Har nu overført de 1k - satser på de kommer tilbage igen med renter :-)
Dno om folk synes det bliver for meget, men kunne godt tænke mig en 2K pulje. Spil som PL og Superligaen og evt. CL hvor vi har mange tilmeldinger normalt kunne vi gøre det i fremover?
Jeg er også med for 1000;-) du beholder bare 1000 fra gevinsten fra efteråret..
Er på for en plov, er tilmeldt gruppen med Stigs Tropper :) overfører asap
-KD- skrev:Veron22 skrev:
In for 1k satser på Massi smider skillinger til dig fra mig :)
Har endnu ik hørt fra Massi så det må du lige sikre :)
Updated....
Kunne være fedt med lidt flere til La Liga også :)
PM sendt til dig, bliver lige fra en anden du får skillingerne :)
/Martin
Pengene er overført.
Holdnavn: KickAss9000StrikesBack
massi skrev:
Walth er med, go LIR!!! fjern dog lige det billed
Glæder mig til at tage dine penge, har tænkt mig de skal gå til et sjældent søndags tour skud!
Tilmeldt med "De Udwalthe HAHAHA", shipper skillinger i morgen.
Veron's Random Tards tilmeldt gruppen, betaling sker via MB i morgen også
/Martin
CToft United tilmeldt gruppen, betaling sker via bank i morgen.
/Casper
betalt..
@Turbo
Ved godt vores CHL bet ikke er afviklet endnu, men det virker oplagt at tage en kvit eller dobbelt her? :)
Hvis der er andre der gerne vil have lidt sidelir, så send mig en besked, så kigger vi på det :)
@Xnuu
Jeps, den er jeg med på :)
Har forresten overført, men ikke sat hold. Tilter mig helt sygt at man kan se de %'er. Og at priserne imo er sat pænt skævt på enkelte spillere, hvilket nok giver pænt ens hold medmindre folk tør storsatse. Det plejer jeg godt nok, men kommer sgu altid skævt ud af starthullerne, så måske ikke denne gang :P
Jeg er også på for 1000
Du kan bare beholde1000 fra gevinsten fra efteråret..
Inde for 1000!
Sender en PM omkring betaling.
Turbofluen skrev:
Har forresten overført, men ikke sat hold. Tilter mig helt sygt at man kan se de %'er. Og at priserne imo er sat pænt skævt på enkelte spillere, hvilket nok giver pænt ens hold medmindre folk tør storsatse. Det plejer jeg godt nok, men kommer sgu altid skævt ud af starthullerne, så måske ikke denne gang :P
%'erne, ja - fucking latterligt, sender dem en mail om det lort der - what a joke!!
Priserne - aahhh synes ikke der er MANGE fejl, men der er noget der er mere interessant end andet, enig!
Tænker i %'er på hvor mange der har valgt hver enkelt? Det er ikke nyt?
Xnuu skrev:
Kom i sommers - ellers har det ikke været vist førhen inden selve runderne begynder. Nu kan man få tegn på hvem der er kloge at vælge, fx en spiller til 2,2mil fra hold xxxx men som kommer til at spille osv osv osv
-KD- skrev:Xnuu skrev:
Kom i sommers - ellers har det ikke været vist førhen inden selve runderne begynder. Nu kan man få tegn på hvem der er kloge at vælge, fx en spiller til 2,2mil fra hold xxxx men som kommer til at spille osv osv osv
Ja, det er jeg enig i er latterligt..
Synes det er lidt til grin at spillet blev åbnet før d. 1 Januar, faktisk for så lang tid siden at der er så mange gaver at man næsten har frit valg.
Jeg blev ikke bedt om pass, kan i se mig?
Helt enig Bobby, det bliver nogle pænt strømlinede hold.
Ang. password så tror jeg det skyldes I har været med før? Det er den samme gruppe med samme password jeg har brugt de sidste 5-6 gange for lethedens skyld.
Jeg hopper med i puljen 500 kr. med holdet "Lort med lort på"
Penge overført.
Jeg mangler endnu en del holdnavne... Tag gerne et kig på om jeg har misset netop dit :)
Tilmelder holdet BingoDillen for 500 kr senere i dag. Det nemmeste er vel, at du beholder 500 fra efterårets gevinst?
De Elendige Sataner er tilmeldt
Tilmeldt med holdet: The Guns
Har overført i dag.
Edit: 500 kr.
Man sku' da vær' et skarn
Grumstrup tilmeldt og der er overført en Plov til -KD-.
#YNWA
Tilmeldt med holdet NonBelievers#1
500 kr.
gaaaah, havde glemt at overføre, det er gjort nu.
Håber der er nogle i tråden af de deltagende der kan vouche for mig, hvis det skulle være et problem. Cool? ^^
Tilmeldt med holdet Klokkarin. Har overført 1K.
Hold da op hvor PL rykker i folk :) Klart denne der er mest populær :) Fedt nok guys :)
Efter at være blevet pounded på fra alle sider har jeg nu osse sat et hold:
MegaDennis på lur.
Jeg har netop overført 1000kr pr bank. Aner så ikke om de går ind her midt om natten eller for den sags skyld i weekenden. Hvis ikke siger Hahila, Veron, Massi, Kalash og Turbofluen nok god for mig. Det er hvertfald dem i andre skal takke for at have lokket lidt ekstra fiske value i puljen i sidste øjeblik.
Gl til alle
jaja jeg skal nok stå inde for houens penge er på vej (over i min lomme)
Kd, du må godt lige svare på pm omkring mobilepay når du selv har meldt det op som mulighed..
Fuck det bliver god lir det her.
Skal nok i Top75 samlet for at vinde denne her.
Er du rådden det er svært og sætte hold syntes jeg :/
Står obv inde for både Hecklen og Houen, de skal nok begge få betalt, desuden er vi ved at prøve at lokke Skipper-dawn med i sidste øjeblik, flok må sige til hvis de er pas på at deres betaler først når frem mandag. (Tror dog Skipper betaler MB, hvis han får lavet et hold)
/Martin
Tilmeldt med holdet Yukolicious
500 kr sendt på MB
AshMonkey skrev:
Tilmeldt med holdet AshMonkey1, Hahila overfører 1k. Go Gunners!
Via MB som jeg har modtaget fra Hahila?
Er tilmeldt med holdet Tonston for 1000 kr. Har lige overført på mobilepay.
Kæft en chefet pulje :D
Det ser ud til der er 30 hold. Skal vi have en top5 udb., eller stadig kun top4?
Edit: Kan ikke tælle..
Jeg stemmer for top 4. Det er kedeligt bare at få sit indskud igen.
krabbefar skrev:
Jeg stemmer for top 4. Det er kedeligt bare at få sit indskud igen.
Ok. :)
Skal siges at en del gerne vil betale med MP og at kvitteringen er med jeres navn og jeg altså derved ikke kan spore jer som PN'er...
walth skrev:
gaaaah, havde glemt at overføre, det er gjort nu.
Håber der er nogle i tråden af de deltagende der kan vouche for mig, hvis det skulle være et problem. Cool? ^^
Nogen der kan sige god for walth? Evt kan du sende mig en PM med SS af betalingen
Har tilmeldt holdet FC slutspurt til gruppen;-)
Nogle der er interesseret i heads up?
Jestor skrev:
Hej, er klar på at deltage for 1k..PM sendt
Du SKAL have tilmeldt dit hold inden kampstart således at vi alle kan se det hold du stiller
Piilen skrev:
Jeg kan godt booke 500 kr. ekstra lir hvis det er?
Jeg kan sagtens sige god for Walth. Det er der min 6-8 andre i tråden der osse kan :) Min betaling er overfært på bank i går btw. Hvad siger du til den? håber det er fint. Du kan osse få instant på mb hvis du vil og så sende bank retur.
Mvh
Jeg er os ind, skynder mig lige at få lavet et hold og tilmeldt mig gruppen (500)
Houen1 skrev:
Jeg kan sagtens sige god for Walth. Det er der min 6-8 andre i tråden der osse kan :) Min betaling er overfært på bank i går btw. Hvad siger du til den? håber det er fint. Du kan osse få instant på mb hvis du vil og så sende bank retur.
Mvh
Du og walth er godkendt af andre så intet problem.
TheHoGunBomb skrev:Piilen skrev:
PM sendt. Bekræft inden 13:45.
TheHoGunBomb skrev:TheHoGunBomb skrev:Piilen skrev:
PM sendt. Bekræft inden 13:45.
Den er taget :)
Skipper-dawn skrev:
Tilmeldt med holdet Yukolicious
500 kr sendt på MB
Hedder du Morten? :)
kaaex skrev:
Jeg er os ind, skynder mig lige at få lavet et hold og tilmeldt mig gruppen (500)
Få lige sendt et SS af betaling eller lign :)
Har overført via mobilepay og sendt SS i privatbesked! Held og lykke allesammen ;)
Hvem er "sorenmax" med holdet "Tonson6040"?
Det passer med 32 hold, dog er overstående med uden at burde være det - og så mangler vi Jestors hold "Winther's". Jestor - kan du ikke sende mig en PM med dit hold så jeg kan godkende og sikrer der ikke ændres i det?
Kan stadig ikke se mit hold i puljen, men her er holdet jeg har tilmeldt....
Hart
A. Alcarez V. Kompany D. Rose
R. Sterling A Januzaj Willian C. Eriksen
L. Suarez A. Negredo E. Adebayor
Sku mange, der er hoppet på Alcarez og Eriksen lige umiddelbart ;) Og så er Adebayor til 2.9 jo svær at komme udenom må man sige..
Jeg er med for 1000,-
med holdet "Tonson6040"
overfører på mobilepay nu...
SYGT hvis Boruc er blevet klar alligevel.. Tiltende, troede jeg havde et scoop i saints' reservekeeper.
På en vild slutspurt er der kommer rekord mange med og det giver en rekord stor pulje, større end sommerens Tour de France!! 28.000kr lyder puljen på og det fordeler siger som følgende:
Main pot for 33 spillere 16.500kr
6600, 4950, 3300, 1650
Side pot for 23 spillere 11.500kr
4600, 3450, 2300, 1150
En spiller der er inde for 1000kr kan altså vinde 11.200kr hvilket må siges at være ganske flot!!
GL ALL :) Må I alle tabe og jeg vinde ! ♥♥♥
God lir!! Og det ku godt se ud til at bobby får ret om top75, stærk start om end en smule mainstream.
Syg Mainstream start, men gør også at falder nogle af topholdene af her i starten ændrer billedet sig rigtig hurtigt.
Allerede de næste uger har Spurs nogle svære kampe, så der kommer til at være nogle beslutninger.
Jeg antager at en af de tre resterende favoritter falder i denne runde, bare det ikke bliver Arsenal :-)
Håber Liverpool lige gider at fucke og at Suarez tager den med ro... Og at Arsenal lige fucker med!
Updated
Forventer at resten af pengene falder imorgen :) Hvis nogen har kommentarer så sig til :)
Satser på at du kan se mine skillinger meget snart. Er gået ud af min konto - spm sagt overført i fredags om aftenen.
-KD- skrev:
Updated
Forventer at resten af pengene falder imorgen :) Hvis nogen har kommentarer så sig til :)
KD jeg ligger ud for Houen, Walth og Kaaex (ïk sikker på om blå betyder ik betalt?), hvis du ikke har modtaget skillinger fra en eller flere af dem senest onsdag morgen
/Martin
Da i er så mange med, ville en rail tråd være fed for os andre , evnt med screenshot af stillingen , tænker man skal vel have lavet tæt på 2 mil i første runde for at fører ??
Veron22 skrev:-KD- skrev:
Updated
KD jeg ligger ud for Houen, Walth og Kaaex (ïk sikker på om blå betyder ik betalt?), hvis du ikke har modtaget skillinger fra en eller flere af dem senest onsdag morgen
/Martin
Modtaget bank idag fra kaaex og Houen, mangler kun Walth og ThehoGunbombs som jeg dog har ss fra
Har lige tjekket netbank, havde åbenbart ikke fået det sidste tal med i c/p'en, så de er blevet tilbageført - de skulle være sendt korrekt nu, beklager forvirringen :)
nvm kan se du har en MB i DKK, jeg sender der i stedet!
-KD- skrev:Veron22 skrev:-KD- skrev:
Updated
/Martin
Modtaget bank idag fra kaaex og Houen, mangler kun Walth og ThehoGunbombs som jeg dog har ss fra
Smid lige en PM hvis walth tossens penge ikke er fremme i morgen tidlig så, lyder dog til han har sendt MB nu :)
/Martin
Bundesliga manager anyone?
www.pokernet.dk/forum/bundesliga-paa-holdetdk.html
der er også kommet et "CHAMPIONS MANAGER Knockout 2014"
Jeg ved godt at vi også har en almindelig CHL gruppe som ikke er afsluttet.. Men jeg er frisk..
Om ikke andet, er der så nogle der er friske på et internt bet? *hint* turbofluen *hint*
edit: har i øvrigt oprettet denne tråd: www.holdet.dk/da/forum/other/threads/338629#/commentsBottom
bak op med jeres meninger.
Xnuu skrev:
der er også kommet et "CHAMPIONS MANAGER Knockout 2014"
Jeg ved godt at vi også har en almindelig CHL gruppe som ikke er afsluttet.. Men jeg er frisk..
Om ikke andet, er der så nogle der er friske på et internt bet? *hint* turbofluen *hint*
edit: har i øvrigt oprettet denne tråd: www.holdet.dk/da/forum/other/threads/338629#/commentsBottom
bak op med jeres meninger.
Jeg kan oprette og se hvad interessen er for det?
Jeg er klar Toft! Både på en pulje og en hu.
Jeg joiner jo nok også :D
Turbo lets go, hvis der ikke bliver oprettet noget gør jeg det inden :) - btw. Er jeg den eneste der undre mig over hvorfor Adebayor har fået Rose's assist? Ikke fordi det gør forskel for mig..
Egentligt ik set i bakspejlet!!!
Nu kommer der snart Suppe-bold igen, det skal vi da næsten også have en omgang af ?
Xnuu skrev:
@KD prøv at opret og se om der bliver stemning for det.. :)
Jeg gør det senere idag så :)
Emilovich skrev:
Nu kommer der snart Suppe-bold igen, det skal vi da næsten også have en omgang af ?
www.pokernet.dk/forum/holdetdk-superligaen-foraar-2014.html
Fuuuuck af!!! Fuck lortevejr - det koster 400-500K hvis ikke mere!!!
Giga-pas på aflysning
Xnuu skrev:
Bliver de kampe så flettet ind i en anden runde? Eller udgår de?
De plejer at blive flettet ind i en senere runde.
Jeg tror mig og Veron i top2 ELSKER aflysningen. Især når jeg havde 2 no shows i dag, lol.
Fuck det sick når det er uventede ting der ændrer runden! De burde kunne gemme settings så man får bonus som holdet er nu den dag kampene spilles. Alle os med City på holdet er fucked for hvis resten bare har 2 hjerneceller, én til at opfatte hvornår der er to City kampe i samme runde og én til at skifte ud - jamen så jammer de os for 500K i forskel hvis vi tager en gennemsnitsbetragtning (estimat, aner det ikke reelt, City kunne jo have tabt 5-0!)...
gratz med sejren Martin, sygt højt niveau i toppen. Så højt at jeg tvivler på om jeg er godt inde i PL mere.
pas på bobler