Ingen noter på bet365?

#1| 0

Jeg har mistet alle noter på Bet365. Derudover kan jeg se, at alle nye noter ikke gemmes, når jeg logger af - sltså, at notefunktionen er 100% ubruelig!

Er det det samme hos jer andre?

27-02-2013 01:29 #2| 0

Det kan du tro, men tror ikke det er alle som oplever det. Her er umiddelbart de problemer jeg har hos dem(havde ingen problemer med William hill.. måske jeg har det nu):

- Kan alt for ofte ikke unregister, som også er en semi kendt bug.
- Klienten crasher til tider, når man laver player search.
- Trykker jeg i note området(behøver ikke skrive noget) hos en modstander, så bliver de automatisk tilføjet til buddy list
- Jeg giver hver eneste spiller en farve og til tider gemmer den det ikke.
- Notes forsvinder, dog ikke i samme session(samme med ovenstående)
- Når jeg vil på, så får jeg rigtig ofte beskenden om, at min kode(kan se brugernavn er rigtigt) er forkert OG ved at jeg skriver det rigtigt. Men kan max lave fejl 1 gang i træk. Syntes primært det sker, hvis jeg trykker min kode hurtigt. Aldrig oplevet det med nemid(så heller ikke en del af klienten)
- Blinds fx. 10/20 og jeg klikker til 40, men på skærmen viser den 80. Floppet kommer og potten er nu 80. Så den viser mange gange det forkerte antal chips jeg better, selv om at den faktisk gør det den skal.
- Når jeg vil fjerne de modstandere, som den automatisk tilføjer til buddylist, så kan jeg ikke fjerne dem igen. Underligt, for de prøvede jo så ihærdigt at få mig til at tro, at det var mig den var helt gal med(sker også på andre pc'er, fra min acc.), så jeg stak windows en geninstallering og så forsvandt faktisk nogle af tingene(fx. det med buddylist) og nu er de så tilbage igen.

27-02-2013 02:51 #3| 0
OP

Jeg har også flere af de ting, som du nævner:

- Jeg oplever ikke crashes.
- Unregister ved jeg ikke noget om, da jeg ikke spiller tours.
- Har aldrig oplevet, at den viser forkert beløb/chips.

Resten har jeg også :-)
Det er dog de forsvindende noter, der er det værste!

Redigeret af 7913 d. 27-02-2013 02:51
27-02-2013 11:21 #4| 0
www.pnn.dk/artikler/baekke-snydt-for-sejr-bet365-smed-ham-af/
27-02-2013 11:41 #5| 0

Jeg spillede cash på Bet365 fra april-late 2012.

Noterne fungerede i starten men oplevede det samme som du gør.

Lod deres support vide det, men virker ikke som om de har gjort noget ved det. (Jeg er flyttet til en anden side nu).

Så det er ikke kun dig der har det problem =)

27-02-2013 13:32 #6| 0
OP

Hmmm, så er der nok ikke udsigt til, at det bliver fixet :-(

Jeg har ikke meget forstand på den slags, men jeg havde da ikke forestillet mig, at en notefunktion ville være særligt avanceret at integrere i en pokersoftware...

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar