Det ser ud til at Joanna47 idag har travlt med at få fjernet mistanken imod sig. Dog synes jeg at den ulveagtige adfærd igår også er i live idag.
HVIS jeg nu havde været ulv, ville det være temmelig ringe spillet. Der var igår stemmelighed mellem Schmug, Joanna47 og mig selv. Jeg kunne have sikret min egen overlevelse ved at ændre min stemme fra Joanna47 til Schmug. Som ulv ville det have været det eneste rigtige, idet jeg jo ville være vidende om Schmugs rolle, og dermed sikre at en indbygger røg hjem. Jeg kunne IKKE se Schmug som ulv, og undlod derfor.
Til gengæld så jeg Joanna47 som ulv. Havde lodtrækningen ramt mig, ville det idag stå helt klart at jeg er indbygger, og det ville have været let at nakke Joanna47 som den første ulv.
Jeg synes stadig at det stinker langt væk af ulv at Joanna47, efter at jeg har skrevet at jeg ikke ville være tilbage kort før nat, flytter mistanken jeg har fremsat mod Nitrrrrrram overpå mig selv, når jeg nu ikke havde mulighed for at forsvare mig.
Jeg fastholder derfor helt klart min stemme på Joanna47.
Når det kommer til Allundberg, synes jeg ikke at han skal mistænkes for at være ulv, alene på grundlag af gårsdagens store aktivitet. Gennerelt bør det ikke være aktivitet eller mangel på samme der skal være afgørende. De inaktive tager GM sig af, og det må være indholdet i de hyperaktive der skal være afgørende.