Ongame - Mistet BI

#1| 0

Jeg har ofte hørt om cashspillere hvor pengene er kommet ind senere på Ongame, men dette er nyt for mig.

Resultatet for idag i HeM og min roll er forskelligt med præcist et BI (så det kan ikk engang være et cash der mangler at gå ind). Er der nogen der har erfaringer med det.

Og nej, der står ikke nogen spil som "not finished" i HeM. Sharkscope har misset 3 spil så den er ikk til meget hjælp.

28-06-2011 00:34 #2| 0

Cash eller SNG?

Jeg oplever ofte i cash, at hvis jeg lukker et bord for hurtigt efter at have mistet et buy-in, når HEM ikke at få hånden med.

28-06-2011 00:35 #3| 0

Ved register / Unregister, har jeg oplevet at midste et Bi i SnGs, ellers har jeg ikke personligt haft problemer med SnGs (så vidt jeg ved, de kan have snydt mig for 10-15 Bi uden at jeg egentlig har styr på det)

28-06-2011 00:38 #4| 0

Har jeg oplevet et par gange.

Det er for mig faldet sammen med, at der har været et lille glitch i softwaren, hvor jeg så kan trykke på register og skillingerne trækkes, men jeg bliver ikke regget til min SnG.

Jeg har hver gang skrevet til support og fået skillingerne igen indenfor et døgn.

28-06-2011 00:38 #5| 0

SnG.

@Incrazy

Det er også min teori, at jeg unreggede i en lige før den startede og softwaren så fuckede up. Hvordan fik du det igen ?

28-06-2011 00:41 #6| 0

Skal lige siges, at supporten forsikrede mig for, at det ikke var nødvendigt selv at henvende sig i sådanne tilfælde - de ville selv finde fejlen og kreditere kontoen, men hvor lang tid det tager, ved jeg obv ikke.

Desuden er det ikke sket for mig siden seneste softwareupdate, så kan godt være at de har udryddet den bug.

Men du kan jo evnt gennemgå din playinghistory og sammenligne med HEM.

28-06-2011 00:43 #7| 0

Tak for svarene

Orty

Ved du hvor jeg kan se min playinghistory på Betsafe ?

28-06-2011 00:46 #8| 0

Nej faktisk ikke. Jeg spiller selv på Betfair, og der kan man se sit 'kontoudtog' via cashieren, hvor alle ind- og udbetalinger er listet. Ved ikke om det er det samme hos Betsafe.

28-06-2011 12:58 #9| 0

Kan se at jeg nu har fået mit BI tilbage på trods af at live supporten insisterede på at jeg havde lavet en regnefejl.

28-06-2011 13:01 #10| 0

Skrev ligeledes bare til supporten, og fik det retur inden for et par timer.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar