Så fik jeg lukket min konto alicja1950pl på partypoker, hvor jeg lige havde hævet nogle penge, og havde stadig over 100$ tilbage på min konto.
I torsdags vandt jeg en finale plads til Marbella WPT, og ved nu ikke hvad der sker med den ticket!
HVAD KAN jeg gøre nu???
Partypoker, skriver at jeg skal oprette en ny konto, men hvad så med den tilmelding jeg har til finalen?
Er her ikke nogen partypoker repræsintanter?
Partypoker har lukket konto pga vertificering
Samme her, wtf?? De spørger ikke efter id, men konstaterer bare at de har lukket ned for min konto.. Virker da meget mærkeligt. Men whatever så kan vi vel få en ny sign up bonus :)
Fik også lukket min. Men har heller ikke spillet der et halvt års tid :D
Alle har nok fået lukket deres konto.
Hej nikzz,
Vi må desværre meddele dig at din konto er blevet lukket, idet den ikke var fuldt verificeret.
Skulle der være tilbageværende midler på kontoen, vil disse automatisk blive udbetalt til den senest anvendte betalingsmetode. Kontakt os venligst på [email protected] hvis betalingsmetoden ikke accepterer udbetalinger.
Åbn en ny konto
Bare rolig – du kan stadig komme tilbage og spille. Det eneste du skal gøre er at åbne en ny konto.
Over de næste par måneder introducerer vi en lang række nye tiltag og kampagner eksklusivt for Danske Spillere, so hvis du ikke vil gå glip af noget så åbn en ny konto i dag.
åbn en ny konto
PS: Har du ikke NemID? Bestil det her.
PPS: Har du problemer eller spørgsmål? kontakt vores kundeservice her.
[email protected]
Jeg kunne fint logge på, og pengene var der stadigvæk. Ved dog ikke om jeg ikke kan spille mere.
Som T_lægaard - ingen problems her (dog ikke testet via spil). Ej heller modtaget en eventuel mail.
heller ingen probs her .... endnu:) er dog alligevel snart broke på partypoker, så fuck den lorteside :D
Kan godt logge på (og spille)...
Har dog haft en "dit CPR-nummer stemmer ikke overens med oplysninger" eller sådan noget lignende, når jeg har checked account i lang tid...
Jeg skrev til dem for to uger siden og sagde, at det gjorde den altså... bortset fra adressen, da de havde en gammel adresse... Jeg var som sådan ligeglad, men hvis de ville rette det, så er min nye adresse: xxx, xxx, xxx.
Modsat før i tiden, så skal ens adresse måske også være opdateret for at det hele passer (CPR-registret viser trods alt også din adresse).
Min adresse blev rettet, men om det kunne have forårsaget, at min konto ville være blevet lukket i dag, kan jeg af gode grunde ikke sige... I så fald var det da heldigt, at jeg gjorde det :)
De lukkede min da jeg ikke kunne verificeres, og fik så lov at åbne en ny igen.
Mio, kontakt PN - det ender nok med de bare overfører den gamle ticket til din nye bruger
Min er også blevet lukket! Skal man bare slette klienten og så downloade den igen eller hvad?
Granaten11 skrev:
heller ingen probs her .... endnu:) er dog alligevel snart broke på partypoker, så fuck den lorteside :D
Findes der stadig sider derude du ikke mener er lorte sites mate ;) hehe
on topic...Jeg kan nemt logge på, ingen problemer i det.
Fik også mailen, og kan ikke logge ind. Har heller ikke spillet der efter 1/1-12, så vidt jeg husker. Så det er vel fint nok. Måske der er sket en fejl, og de er kommet til at sende den mail til langt flere end dem der er berørt.
Tvis skrev:Granaten11 skrev:
heller ingen probs her .... endnu:) er dog alligevel snart broke på partypoker, så fuck den lorteside :D
Findes der stadig sider derude du ikke mener er lorte sites mate ;) hehe
on topic...Jeg kan nemt logge på, ingen problemer i det.
NEJ - det er rigged hele lortet! :) kom nu tilbage fulltilt♥
Har også fået lukket min med samme besked, Kontoen kunne ikke verificeres. Den har dog stået som verified siden jeg indtastede CPR nummer i det nye år.
Aner ikke hvad der foregår. Party er 14 dage om at svare, så pænt irriterende.
I overensstemmelse med lovgivningen har vi lukket din konto. Kontakt kundeservice for yderligere information.
Når jeg forsøger at lave en ny bruger får jeg flg. fejl.
Our records indicate that you already have an account with us. To retrieve your account details please email us at [email protected] stating your full name, address and date of birth. Or to reset your password please use the forgotten password link on the sign-in page.