Penge ud af RedClubPoker?

#1| 1

Hej PN.

Jeg skriver for at få lidt hjælp til at få hevet mine penge ud af RedClubPoker.

For et stykke tid siden satte jeg et withdrawal i gang.
Jeg skulle sende verifikation ind, hvilket jeg gjorde.

Nedenstående er mail korrespondence med support.

Fra support:

Hej Jonas,

Dine dokumenter er blevet sendt videre til godkendelse. Dog skal jeg bede dig om at sende endnu en kopi af bagsiden af dit kreditkort, denne gang med en underskrift.

Venlig hilsen,

Klaus

www.redclubpoker.com
[email protected]

Fra support:

Hej Jonas,

Dit dokument vedrørende din adresse var ikke gyldig. Jeg skal derfor bede dig om at sende en kopi af regning eller bankudtog, ikke ældre end 3 måneder, der beviser din adresse. Jeg skal også bede dig om at sende for- og bagside af kreditkortet brugt til at indbetale med (slutter på xxxx). Dette skal være underskrevet på bagsiden.

Venlig hilsen,

Klaus

www.redclubpoker.com
[email protected]


Det omtalte dokument som ikke var gyldigt er dette:




Fra mig:


Hej Klaus.

Det er ikke muligt for mig at anskaffe disse dokumenter, da jeg stadig bor hjemme.
Ej heller er det muligt at anskaffe en telefonregning, da min telefon står i min mors navn.

Derfor har jeg betalt min bank 100 kroner for at lave dette dokument, hvilket en anden pokerside,
godtog sidste måned.

Så jeg forstår ikke hvorfor det ikke er gyldigt hos jer?

Jeg skal nok få underskrevet kreditkortet,
når jeg engang har fået godtaget min adresse.

Mvh Jonas


Fra support:

Hej Jonas,

Jeg går ud fra at du har en bankkonto, og derved kan du få lavet et almindeligt bankudtog som beviser din adresse. Du kan strege transaktioner ud hvis du ikke ønsker at vise dem. Vi skal også bede dig om at sende for- og bagside på det kreditkort du har brugt til at indbetale med (slutter på xxxx), og dette skal være underskrevet på bagsiden.

Venlig hilsen,

Klaus

www.redclubpoker.com
[email protected]


Fra mig:

Men min adresse står jo på det dokument som jeg har sendt til jer,
endda underskrevet af en bankmedarbejder.

Hvordan kan det ikke være gyldigt?

Fra support:

Hej Jonas,

Jeg beklager, men sådan er proceduren, og jeg har desværre ingen indflydelse. Du har hverken mulighed for at gå ned i din bank og bede om et bankudtog, eller gå på netbank, hvis du har det, og så printe en bankudtog ud?

Jeg skal stadig bede dig om at sende en kopi af for- og bagside af kreditkortet brugt til at indbetale med (slutter på xxxx), og dette skal være underskrevet på bagsiden.

Venlig hilsen,

Klaus


Min bank ligger i jylland, og jeg har ikke kunnet generere min adresse fra min netbank på nogen måde!


What to do?

Redigeret af Metalby d. 01-02-2012 18:20
01-02-2012 18:21 #3| 1

Hej Metalby,

Når det er brev fra banken eller en regning, må den ikke være mere end 3 måneder gammel, derfor skal der være dato på. Du kan også få tilsendt et bankudtog fra din bank til din hjemmeadresse og scanne ind.

Du kan også scanne dit sygesikringsbevis som dokumentation for adresse, så længe du også har indsendt pas/kørekort.

Red Club Poker Support

01-02-2012 18:25 #4| 0
OP

Dejligt hurtigt svar.

Det med sygesikringsbeviset gør jo det hele meget lettere. Kan desuden også se begrundelsen for at i ikke kan godtage dokumentet - irriterer mig bare at supporten ikke fortalte mig det i første omgang.

vh Jonas

01-02-2012 18:45 #5| 0
Metalby skrev:
Min bank ligger i jylland, og jeg har ikke kunnet generere min adresse fra min netbank på nogen måde!

What to do?


Dno om du har fået løst det, men til næste gang:

Log på Portalbank, tryk på "Kontooversigt", vælg "Kontovilkår" i drop-downmenuen ude til højre ud for den konto du skal verificere, tryk på "Udskriv". Så popper der en side frem med dit navn, adresse, kontonummer, IBAN, BIC, dato, saldo m.m.
01-02-2012 18:58 #6| 0
OP
Kirk skrev:
Metalby skrev:
Min bank ligger i jylland, og jeg har ikke kunnet generere min adresse fra min netbank på nogen måde!

What to do?


Dno om du har fået løst det, men til næste gang:

Log på Portalbank, tryk på "Kontooversigt", vælg "Kontovilkår" i drop-downmenuen ude til højre ud for den konto du skal verificere, tryk på "Udskriv". Så popper der en side frem med dit navn, adresse, kontonummer, IBAN, BIC, dato, saldo m.m.


Tak :)
01-02-2012 19:25 #7| 0
Red Club Poker skrev:


Når det er brev fra banken eller en regning, må den ikke være mere end 3 måneder gammel, derfor skal der være dato på.


Er det brev ikke dateret d. 15/12 2011?
01-02-2012 20:22 #8| 0
ImStillA skrev:
Red Club Poker skrev:


Når det er brev fra banken eller en regning, må den ikke være mere end 3 måneder gammel, derfor skal der være dato på.


Er det brev ikke dateret d. 15/12 2011?


Det er mig der ikke har været tydelig nok. Når det er fra banken, vil de også gerne have transaktioner på, sammen med dato.

Red Club Poker Support
01-02-2012 21:01 #9| 4
OP
Red Club Poker skrev:
ImStillA skrev:
Red Club Poker skrev:


Når det er brev fra banken eller en regning, må den ikke være mere end 3 måneder gammel, derfor skal der være dato på.


Er det brev ikke dateret d. 15/12 2011?


Det er mig der ikke har været tydelig nok. Når det er fra banken, vil de også gerne have transaktioner på, sammen med dato.

Red Club Poker Support


Så i vil gerne have et dokument med transaktioner på, men kan godt nøjes med et sygesikringsbevis? Makes sense...
Redigeret af Metalby d. 01-02-2012 21:01
01-02-2012 21:14 #10| 0
Metalby skrev:
Red Club Poker skrev:
ImStillA skrev:
Red Club Poker skrev:


Når det er brev fra banken eller en regning, må den ikke være mere end 3 måneder gammel, derfor skal der være dato på.


Er det brev ikke dateret d. 15/12 2011?


Det er mig der ikke har været tydelig nok. Når det er fra banken, vil de også gerne have transaktioner på, sammen med dato.

Red Club Poker Support


Så i vil gerne have et dokument med transaktioner på, men kan godt nøjes med et sygesikringsbevis? Makes sense...


Den forstod jeg satme heller ikke :S
01-02-2012 22:54 #11| 2

Latterligt imo, overvejede RCP som nyt spil sted her til januar, er pt glad for jeg undersøgte lidt her på PN inden jeg tog min beslutnng, har ikke kunne finde andet end problemer...... value er ikke alt, men det er der jo heller ikke mere af.......ZZZzzzZZZ

01-02-2012 23:13 #12| 2

@addict

Argumentet om value er fint, men jeg køber ikke argumentet om problemer. RCP leverer en service der er langt over standarden i branchen. Når der så en gang imellem er et problem med verificering af en konto, popper der nye tråd frem på PokerNet. Mange spillere bruger PokerNets forum som Red Club Poker support, og derfor kan det se lidt voldsommere ud end det reelt er.

De problemer der har været, har som sagt handlet om verificering. Det er pt. iPoker der håndterer den "service", og det har de gjort alt for dårligt. Det falder tilbage på Red Club Poker, da det i sidste ende er deres ansvar. Jeg ved, at de har afsat ekstra ressourcer til at få løst problemerne, og at der bliver talt med MEGET store ord over for iPoker.

01-02-2012 23:14 #13| 1
addict7800 skrev:
Latterligt imo, overvejede RCP som nyt spil sted her til januar, er pt glad for jeg undersøgte lidt her på PN inden jeg tog min beslutnng, har ikke kunne finde andet end problemer...... value er ikke alt, men det er der jo heller ikke mere af.......ZZZzzzZZZ


Hi addict7800,

What are the problems you find with RCP? Is there something we can help you with?

Whether we are worse / better than others in terms of service only you can judge but there's been quite some activity lately producing its fair share of upcoming issues of course.

Anyway, let me know if we can help or answer some of your questions. There is always room for improvement, risk procedures are though quite an exposed department and probably have their reasons to why some procedures are in place.

Markus

01-02-2012 23:33 #14| 1

Well...

Nu skal jeg selvfølgelig ikke sidde og dømme et site jeg aldrig har spillet på, og jeg har måske udtalt mig om noget jeg ikke burde.

Men, jeg ligger selv stor vægt på gennemskuelighed i forhold til deals osv, det er så ikke helt muligt pga. Ipoker politik, og det som sådan også fint, bare ikke optimalt for mig.

Derudover er der jo denne tråd www.pokernet.dk/forum/ny-ipokerpartner-paa-pokernet-red-club-poker.html med mere end 500 posts. jeg har læst tråden igennem en gang, og der er flere ting der bare ikke kører "smooth"

Har set flere tråde omkring udbetalings problemer, denne tråd blandt andet, denne for at nævne en anden www.pokernet.dk/forum/ipoker-bap-1.html

Og det er da tankevækkende at der dagligt er tråde angående RCP, og det er da netop hvad holder mig fra at spille på sitet.

Nu ved jeg ikke hvor mange danskere der spiller RCP, men jeg har da en ide om at i måske ligger lidt over gennemsnittet med support problemer. at i så heldigvis har en profil her på PN der gør et fint job er jo top nice, men som min gamle far altid sagde..... Det tager jo ikke længere tid at gøre det rigtigt første gang.

Redigeret af addict7800 d. 01-02-2012 23:36
01-02-2012 23:42 #15| 0

500 indlæg er vel mere et udtryk for interesse snarere end problemer. Som jeg var inde på før, så har der været nogle problemer med verificering. Det bliver der arbejdet på, og jeg ser ingen grund til at det skulle holde nogen fra at spille.

Supporten er af en eller anden grund blevet flyttet ind i tråde på PokerNet, og det er en fejl som jeg må tage på min kappe. Problemer bliver bedst løst ved at kontakte RCP direkte, om det så er PMs eller mails.

Hvis det samme var tilfældet for Danske Spil eller PokerStars, så ville man kunne oprette 30-40 nye tråde om dagen.

01-02-2012 23:46 #16| 0

@ addict,

We had a delay of payments in the transition period between the Maltese and Danish License. I dont know how we rank towards the sites you play at in terms of speed but what I can say and know for a fact is that the level of fraud gets less with some stricter requirements. Im sure there are some faster and some slower but with no rumours or hearings about frauds on RCP im quite pleased still I must say. If we create unnecessary problems for anyone atm I should know about it.

Once again that there are many threads on PN about RCP doesnt really say much when its not measured against the activity level of the other sites.

Anyway, I dont think me chatting and defending how well we do will sound genuine enough to convince a 7.5K poster Pokernetter =)

Try it out some time and see what you think. I'll try and do my most to give you a pleasant ride.

Let me know if I can do any for you!

Markus

02-02-2012 00:06 #17| 0
Dieb skrev:
500 indlæg er vel mere et udtryk for interesse snarere end problemer. Som jeg var inde på før, så har der været nogle problemer med verificering. Det bliver der arbejdet på, og jeg ser ingen grund til at det skulle holde nogen fra at spille.

Supporten er af en eller anden grund blevet flyttet ind i tråde på PokerNet, og det er en fejl som jeg må tage på min kappe. Problemer bliver bedst løst ved at kontakte RCP direkte, om det så er PMs eller mails.

Hvis det samme var tilfældet for Danske Spil eller PokerStars, så ville man kunne oprette 30-40 nye tråde om dagen.


Der er da absolut interesse, og jeg har da som jeg også skriver i min tidligere post været interesseret! Dog har jeg valgt at lade det være ved interessen grundet div. problemer, små som store. For mig er det vigtigt med hurtig udbetaling (2 bankdage) og det er faktisk relativt nemt at finde på et forholdsvist stort marked. Derudover skal supporten være top dollar de få gange jeg skal bruge dem, og der skal være hurtig mail respons samt hurtig løsning på de problemer som der helst ikke skulle opstå.

Jeg spiller pt på 2 sites hvor jeg aldrig har haft problem med hverken udbetalinger/indbetalinger eller div tokens/races der ikke bliver udbetalt til tiden. dvs jeg har ingen problemer pt, og skal jeg ud i at bygge et 3. site på så skal det self. også foregå smertefrit så jeg ikke skal bruge min tid på at skrive flere mails frem og tilbage omkring ting som burde køre af sig selv.

@RCP

How meny posts i have i dont find relevant, i doubt more then 10% of them are serious. But pls anwser the question in #10
Redigeret af addict7800 d. 02-02-2012 00:10
02-02-2012 00:20 #18| 0
addict7800 skrev:
Dieb skrev:

@RCP

How meny posts i have i dont find relevant, i doubt more then 10% of them are serious. But pls anwser the question in #10


Hi again addict,

I was just throwing the forum some for inviting to challenging argumentations in general, I didnt literally refer to it as a measurement of a posters wisdom.

I will point that out to fraud. I have already sent an email to them and asked to review what's been pointed out in this thread so hope to get back with something soon.

Markus
Redigeret af Red Club Poker d. 02-02-2012 00:20
02-02-2012 11:00 #19| 0

[ ] RCP svarer hurtigt på PMs/mails.

IMO failer RCPs kommunikation i det hele taget.

Ved godt det ikke hjælper OP, men forstår godt addict7800s "skepsis".

02-02-2012 12:29 #20| 0

Jeg hijacker lige tråden til at spørge om hvor man ændrer sit password på RCP? Jeg kan sgu ikke finde det nogen steder...

02-02-2012 12:47 #21| 0

det kan du ikke af "sikkerhedsårsager" og ja det lyder totalt vildt, da det burde være forbundet med højere sikkerhed at skifte password af og til. ja andre poker sites opfordrere nærmest til det.

det giver lige så lidt mening, som at at der SKAL være transaktioner på bankudskrift, ellers kan de godt nøjes med sygesikring??

09-02-2012 15:33 #22| 0

Må desværre bidrage negativt til diverse Red Club tråde.
Den 3/2 lavede jeg en withdrawel fra RC. De bad om photo identifikation hvilket jeg mailede med det samme. Der er nu gået 6 dage og har intet hørt. Langsomme withdrawels virker som et gennemgående tema hos RC. IMO kan det ikke være rigtigt at det tager 2 sekunder at sætte ind på sitet mens et withdrawel kan tage mere end en uge....

09-02-2012 15:47 #23| 0
slowplay16 skrev:
Må desværre bidrage negativt til diverse Red Club tråde.
Den 3/2 lavede jeg en withdrawel fra RC. De bad om photo identifikation hvilket jeg mailede med det samme. Der er nu gået 6 dage og har intet hørt. Langsomme withdrawels virker som et gennemgående tema hos RC. IMO kan det ikke være rigtigt at det tager 2 sekunder at sætte ind på sitet mens et withdrawel kan tage mere end en uge....


Send mig dit brugernavn i PM, så kigger jeg på det med det samme.

Red Club Poker Support
09-02-2012 16:06 #24| 2

RCP er nok ved at gå konkurs, eller svindlet på andet måde, sådan plejer det at være når withdrawls trækker ud.

09-02-2012 16:15 #25| 2
papacs skrev:
RCP er nok ved at gå konkurs, eller svindlet på andet måde, sådan plejer det at være når withdrawls trækker ud.


Jeg fik mit withdraw efter 2 dage, så det tror jeg ikke du skal regne med :)
09-02-2012 16:16 #26| 4

@papacs

Ja, for spillemyndigheden har jo ikke indført nye regler der sikrer spillernes midler 100%. Det ville være super fedt, hvis du gad at sætte dig ind i tingene, inden du begynder at smide om dig med håbløse analyser.

09-02-2012 16:25 #27| 0

@Dieb. www.pokernet.dk/deals/bet365/promotions/ <-- Kan man forvente noget mere konkret i nærmeste fremtid? Eller er det hvad man kan regne med fra Bet365, ku se de blev nævnt i MPN bla.

Centrebet, fortæller de står klart med Poker om ca. 2 uger, skal man regne med at Pokernet for sat i samarbejde op der?

Kan fortælle jeg trak mine sidste Betfred skillinger ud i December, men har 2 gange siden modtaget penge fra Betfred pga. Collussion i SNG. Så kan anbefale folk der ikke har spillet SNG at tjekke deres Betfred Roulade om der er gået noget ind.

Kan du be eller afkræfte det løse rygte om, det til tider er Pokernet ansatte der anvender RedclubPoker support profilen til at svare på PM´s og forum tråde? Det kunne nemlig være cool hvis der var en klar rød linje, mellem RCP og Jer.

Det virker for mig som om at for at få hurtigst muligt support på RCP skal man anvende følgende rækkefølge:
1. TRÅD på POKERNET
2. PM via Pokernet Redclubpoker konto + Dieb
3. Sende en mail, men her bør man forvente svar tider over 72 timer (Egne erfaringer)

09-02-2012 16:37 #28| 0

1)Ja, du kan godt forvente mere info omkring Bet365.
2)Det kan jeg ikke sige noget om på nuværende tidspunkt.
3)Ja, det kan jeg helt klart afkræfte. Red Club Poker profilen bliver kørt af Markus og Klaus. Jeg har aldrig været inde på den, og det har jeg heller lyst til at bruge min tid på.
4)Det hurtigste er at skrive en mail eller PM til RCP.

09-02-2012 16:48 #29| 0
Dieb skrev:
@papacs

Ja, for spillemyndigheden har jo ikke indført nye regler der sikrer spillernes midler 100%. Det ville være super fedt, hvis du gad at sætte dig ind i tingene, inden du begynder at smide om dig med håbløse analyser.



Har da OVERHOVED intet med at gøre at spille myndigheden har lavet regler.

Enhvert poker site kan da gå konkurs, imo.

At de så har "lidt" udfordringer når man skal have penge ud, er en anden snak.
09-02-2012 17:06 #30| 1

Ja, en side kan naturligvis stadigvæk godt gå konkurs. Men med de nye regler, skal siderne have indsat et beløb på en lukket konto, svarende til de penge spillerne har sat ind.

For lige at vende tilbage det reelle problem. Det er iPokers fraud afdeling der 100% styrer hvornår folk skal igennem et KYC og hvor meget information de skal bruge af den enkelte spiller. Den opgave har de håndteret rigtig dårligt, og det grunden til den til tider lange sagsbehandling. Jeg ved, at RCP arbejder på en bedre løsning, da det naturligvis ikke er holdbart med den lange sagsbehandling.

09-02-2012 17:36 #31| 0

@slowplay16
Du kan godt væbne dig med mere tålmodighed. Mener det tog 12 dage for mit withdrawal...

09-02-2012 17:53 #32| 1

Da det så vidt jeg ved er samme selskab der ejer RCP som ejer PN, syntes jeg måske man lige skulle stikke piben ind, inden man begynder at snakke konkurs!

09-02-2012 18:44 #33| 0

...



Redigeret af Nubbe2 d. 17-02-2012 12:16
← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar