Ved en afstemning har PN besluttet, at der uddeles PokerNet Awards 2011 i følgende 11 kategorier:
Personlige awards
Årets NLHE cashgame analyseposter
Årets PLO cashgame analyseposter
Årets tour analyseposter
Årets SNG analyseposter
Årets OT-poster
Årets indlæg
Årets one-liner
Årets epic PN-udtryk
Årets profilbillede
Ikke-personlige awards
Årets tråd
Årets fail
Nomineringsprocedure
Hvis du ønsker at nominere nogen/noget i en af kategorierne, så klik på kategorien og foretag nomineringen i den tråd, der er linket til.
Afstemning om PN Awards 2011
Finder sted om en uges tid og varer en uges tid.
Kategori-afstemningen: link
Diskussionstråd om nomineringsproceduren: link
PS:
Målet med kategori-afstemningen var at finde 10 kategorier, men stemmelighhed gjorde, at der blev 11 kategorier.
PokerNet Awards 2011 NOMINERINGER
Jeg har lige sat personlig rekord i "Anmeld" indlæg, da en hel del PN'er bare ikke kan læse reglerne for nomineringstrådene ordentligt, og tror det er diskussiontråde. Det ender i hat og briller, hvis jeg ikke skærer igennem, så jeg har nok fast arbejde hver dag i den kommende uge med at anmelde indlæg.
Men man må gerne diskutere i denne her tråd, - altså, så lang tid det handler om diverse nomineringstråde.
8)
Men man må ikke påvirke nomineringsprocessen ved at kommentere den på PN, FB eller andre steder, så hvis folk begynder at snakke om at sende en PM til Live, så påvirker de vel nomineringen, no?
PS: Reglerne siger ikke at Årets epic PN-udtryk skal være brugt for første gang i perioden for at være valgbart. Lidt hurtig googling viser f.eks. at der kun er 3 forekomster af "PM Live" på pokernet fra 1/1/2006 til 30/11/2010, så udtrykket er tydeligvis først slået igennem i den periode vi skal finde posts fra.
Kirk skrev:
Men man må ikke påvirke nomineringsprocessen ved at kommentere den på PN, FB eller andre steder, så hvis folk begynder at snakke om at sende en PM til Live, så påvirker de vel nomineringen, no?
Man kan for eksempel fint diskutere, om "PM live" overhovedet er berettiget til at deltage i PN Awards 2011, så længe der ikke er blevet linket til første indlæg.
I denne forbindelse kan jeg da sige, at jeg for år siden har sagt PM Live i forbindelse med live tv fra en større pokerturnering. 8)
Dette med at påvirke nomineringsprocessen handler især om, at ingen af os kan være tjent med, at nogle begynder at promovere egne nomineringer, eller at nogle nomineringer allerede ligner vindere fra start af, fordi andre laver indlæg, der støtter en given nominering. Derfor max. tre nomineringer til samme indenfor hver kategori.
- - - - -
Men når det er sagt, kan der fint være ting at diskutere.
Lad mig give et andet eksempel. Nogle af de nomineringer, der hidtil er givet, mangler lige-i-øjet-links. Man kan her i tråden fint diskutere, hvilke links der bedst viser, hvorfor en nomineret skal vinde prisen. Så kan dette redigeres ind i en given nominering. Det for tyndt og dovent* bare at skrive, at den og den er selvskreven til at vinde en kategori uden at bringe links, der viser dette.
*Ja, det er gymnasielæreren i mig, som taler her, men det bliver det ikke mindre korrekt af. 8)
Kirk skrev:
PS: Reglerne siger ikke at Årets epic PN-udtryk skal være brugt for første gang i perioden for at være valgbart. Lidt hurtig googling viser f.eks. at der kun er 3 forekomster af "PM Live" på pokernet fra 1/1/2006 til 30/11/2010, så udtrykket er tydeligvis først slået igennem i den periode vi skal finde posts fra.
Det kan du have ret i!
Lad da bare dette være til diskussion i denne tråd, så skal jeg nok træffe en afgørelse, når alle har sagt deres mening om dette, men husk at det er den person, som har brugt udtrykket først i "2011", der skal nomineres.
Jeg synes godt det kan nomineres som Årets Epic PN-udtryk. Da det vel først er i år, der for alvor er blevet brugt udtrykket PM Live.. Altså før i tiden blev det vel brugt, som at folk rent faktisk skulle PM ham, men nu bruges det jo standard til alle OP tråde ! :)
Nominerede p.t. i de forskellige kategorier
(i parentes inkl. nominerede der måske diskvalificeres i sidste ende):
Personlige awards
Årets NLHE cashgame analyseposter: 1
Årets PLO cashgame analyseposter: 1
Årets tour analyseposter: 2
Årets SNG analyseposter: 0
Årets OT-poster: 4
Årets indlæg: 3
Årets one-liner: 0
Årets epic PN-udtryk: 3(4)
Årets profilbillede: 3
Ikke-personlige awards
Årets tråd: 2
Årets fail: 5(6½)
Der er stadig en del af nomineringerne, som ikke opfylder kravene.
Det er ingen raketvidenskab at lave en nominering, så de meget få krav er opfyldt.
Fair warning
Jeg går alle nomineringer igennem torsdag aften og fjerner, hvad der krystalklart falder udenfor reglementet. Det er regelpunkt 3, det kniber med.
Så rette vedkommende, vær lige søde at redigere jeres nomineringsindlæg selv inden torsdag, så jeg slipper for at gøre det.
Og så er der "Årets fail"-nominering, hvor der er mange, som nominerer personer, selvom det er ganske klart, at nomineringen skal være ikke-personlig i denne kategori. Kan de rette vedkommende ikke bare selv slette deres indlæg, så jeg slipper for at gøre det?
PS:
For god ordens skyld skal jeg gøre opmærksom på, at Pisfisk fra start af har givet mig frie hænder med hensyn til modding, så alt, hvad der indtil videre er slettet i trådene (typisk meningstilkendegivelser som ikke hører hjemme i nomineringstrådene) er sket efter mit ønske.
Jamen så vil jeg gerne nominere: 'PokerNet Awards 2011 nomineringer' til Årets fail;)
Nimacos skrev:
Jamen så vil jeg gerne nominere: 'PokerNet Awards 2011 nomineringer' til Årets fail;)
Det er allerede gjort ( Link her #8 ) af Jens Møgtyr.
Eneste problem med nomineringen er, at den falder uden for nomineringstidsrummet, men du kan nominere den til næste år, hvor du også meget gerne må tage dig af at styre showet.
Link til flere der deler dit synspunkt
8)