Hej.
Når jeg spiller cash på ongame, passer hud'en kun på et af bordene, på resten af bordene sidder statsne det forkerte sted og når jeg så rykker dem rundt rykker de sig samtidig på de andre borde, hvilket medfører at de står forkert på de andre borde.
Hvad skal jeg gøre ?
HEM problem på Ongame ?!
Den her post har jeg ventet på, eller rettere; jeg har ventet på en løsning!!
Det er pisse irriterende når man multitabler... Ongame burde lave nogle std. seats, så folk ikke bare sætter sig hvor de har lyst. Fatter ikke at de ikke fatter det:)
gå op i HUD options ==> table preferences ==> WYSIWYG
Easy as:
Følg denne guide: faq.holdemmanager.com/questions/395/Setup+Preferred+Seating+for+Ongame/Bwin
Så hver gang du går ind på et nyt bord og sætter dig ved en vilkårlig plads, så skal du bare trykke på "Change Seat" og så vælge din faste plads.
HEM og Ongame er en mærkelig blanding... Jeg har dette "problem" på min bærbar, som jeg løste via samme link som zerostack har smidt. Men det er egentlig meget rart altid at sidde det samme sted... Men det kan jeg ikke på min stationær, hvor statsne passer til der hvor jeg sætter mig ved bordene. Tror måske jeg skal ha opdateret til seneste beta version :)