Her sidder man så og 6-tabler lidt på PP. Jeg ved godt, at jeg konstant gayraiser, og hvor dumt det er. Hans hånd er dog MEGET let at læse - enige?
Det skal I kunne for at spille poker! Det er simpelthen grundelementet for en seriøs, velbefaren pokerspiller, som jeg forsøger at gøre jer til!
***** Hand History for Game 3995211284 *****
$50 NL Texas Hold''em - Sunday, April 16, 07:42:51 ET 2006
Table Abracadabra (Real Money)
Seat 1 is the button
Total number of players : 10
Seat 2: legnader ( $63 )
Seat 5: Dukexxx ( $69.78 )
Seat 7: MonteCristoI ( $54.35 )
Seat 10: PandaOnFire ( $67 )
Seat 1: HERO ( $110.10 )
Seat 4: Louthie_ ( $32.50 )
Seat 8: AceFire ( $58.30 )
Seat 3: D_Alchemist7 ( $31.25 )
Seat 9: Sonneillon ( $26.03 )
Seat 6: beyondrivers ( $17.20 )
legnader posts small blind [$0.25].
D_Alchemist7 posts big blind [$0.50].
** Dealing down cards **
Dealt to HERO 7♠ 7♣
Louthie_ folds.
Dukexxx calls [$0.50].
beyondrivers calls [$0.50].
AceFire folds.
Sonneillon calls [$0.50].
PandaOnFire folds.
HERO calls [$0.50].
legnader calls [$0.25].
D_Alchemist7 checks.
** Dealing Flop ** [ 2♠, 7♥, 5♣
legnader checks.
D_Alchemist7 checks.
Dukexxx bets [$0.50].
beyondrivers calls [$0.50].
Sonneillon folds.
HERO raises [$2].
legnader calls [$2].
D_Alchemist7 folds.
Dukexxx calls [$1.50].
beyondrivers folds.
** Dealing Turn ** [ 4♣
legnader checks.
Dukexxx checks.
HERO bets [$4].
legnader raises [$8].
Dukexxx folds.
HERO calls [$4].
** Dealing River ** [ A♣
legnader bets [$25].
HERO : 68?
HERO folds.
legnader shows [ 8♥, 6♣ a straight, four to eight.
legnader wins $49.25 from the main pot with a straight, four to eight.
of course
- simpelthen basispoker!
Men hvad ville I sætte villain til? Åbenlyst et draw!
Jeg er ked af, at moderator lukker set fine indlæg om noget så udbredt som trashtalking. I må endelig gerne skrive om jeres erfaringer, så jeg kan hjælpe Jer med at blive BEDRE!
- Og inden vi flopper derud ad: Spil kun, når I er fysisk og psykisk klar. Der er ingen grund til at give modstanderen, der per defintion kun er ude efter vores penge, en ekstra edge!
Ita
Smukt read, at du så spiller hånden sindsygt ringe, er så en anden sag.
Mickey
Jeg open gayraiser fra UTG med any two som standard fordi jeg er first in, så jeg har bestemt intet imod gayraises!
Gayraise er det nye fastplay
Raise pot på floppet. Som spillet ville det korrekte spil være at folde, hvis du altså har et read på ham som en "ikke maniac".
hvad sker der for det 1.5 dollar raise... spiller selv på samme limit... åbentlyst drawboard....
Du vil gerne lære folk at spille poker men i en unraised pot kan folk have hvad som helst og så smider du dine penge ud af vinduet...
Er ikke andet end en fisk der tjener lidt ved siden af på poker men dine lektioner er da ikke til noget som helst...
Det kan godt være at jeg ikke kommer med noget konstruktivt men hellere ikke komme med noget end at komme med sådan en post???.----
LOL kan godt lide Ita´s start: "velbefaren pokerspiller, som jeg forsøger at gøre jer til!"
Øhhh jeg spiller selv 0.25/0.50 dollar NL.... Men tror ikke lige at jeg skal prøve at lægge lektioner ind her...
Lur mig om ikke der findes en del spillere herinde der ved en del mere end mig... men øhhh...
JA WTF!!!
Hvornår ser vi dig på WPT og i WSOP? Glæder mig ekstremt til at se dig udspille Doyle Brunson og co...
Skulle Hardgrove ikke snart have tæsk af dig i en HU, Ita?
Hvornår kan du? Vælg et tidspunkt! :)
Har glædet mig til at se dig i action... Du kan vel godt se, hvor meget respekt, du får herinde, hvis du tæver ham, ik? :)
@Ludo.... ja eller han ku møde Tune i en HU, Ita_pest begynder jo anyways at minde mere og mere om en 3. bror Juhl....
:D
Så hvis Tune stadig er varm efter sidst, så er jeg sikker på han gerne udrydder slægten helt :D
@dillerhans
Det er jo farligt... Tænk hvis Ita vinder... Uha, sikke en situation.
@Ludo.... Mjaa ok og det er der jo overhængende fare for han gør, så kan godt følge dig.... :D
ô_O
ita lær mig alt du ved...
Hej drenge!
Jeg har siddet og fedtet lidt rundt på FullContactPoker, hvor jeg selvfølgelig sidder med et godt overskud. På deres NL100 findes de største fisk - større end de fleste af jer! I dag ramte en, der callede et 5*BB raise med 26os en 6''er på flop og en 6''er på turn, og det var dyrt med min AK, der rammer A... Well, shit happens even for the best. Det er jeg et levende eksempel på.
Ellers er det gået fint på Party, hvor jeg efter et totalt blackout i går næsten har vundet det tabte ind igen. Selvfølgelig skal det siges, at jeg har et pænt overskud derinde ;o)
- Fik spiller lidt på Unibet i dag, men det gik sgu ikke som smør i risengrøden. Tilgengæld har jeg smurt lidt knaster på Bet365, hvor jeg regner med at have hakket nakkeosten af de fattige, engelske pubertetsknægte.
--- The moment you have all been waiting for ---
Ita vil selvfølgelig gerne tive næsehårene ud af enhver herinde fra. Desværre er der ikke så meget tid for øjeblikket grundet skole. De kan få tatoveret et kryds og bolle spil på overarmen, så er jeg frisk! ;o)
- Ej, spøg til side. Det skal selvfølgelig være poker, og de kan vælge varianten. Tune kan vist kun spille omaha på begynderniveau, mens hans Hold''em minder meget om Fold''em.
Hardgrove taber jo fandme penge, som man bruger toiletpapir til at tørre sig med! Desuden er han bange for SNG''s, da han ikke forstår stigende blind.
Men lad nu knægten være.
Ellers er der ikke så meget mere at berette fra det sydeuropæiske Lucca, hvor Bjarne Riis bl.a. hører hjemme.
--- VIGTIGT RÅD ---
Overspil nu endelig ikke de små par eller top par med svag kicker på et varmt board. Som den pokerspiller, du nu burde være, ved du, when to hold''em and fold''em!
Take care
/The Italian Stalion
@Ita_est
Du kan komme ind og hilse på mig på PLO på partypoker - så skal jeg nok sørge for du bliver rundbarberet og får trimmet både skæg og pubeshår af...
Du bliver gjort op i kroner og ører min fine ven - og der er nok kun til en lille sodavandsis (Den lyserøde af de der 2kr''s is man engang kunne få).
Når jeg er færdig med dig overlader jeg de sørgelige rester til Tune og Hardgrove - her bliver der ikke lagt fingre imellem.
Først snakker vi helkrops-waxing og derefter henter vi Ving Rhames (Marsellus Wallace fra Pulp Fiction: [a:http://www.imdb.com/name/nm0000609/][a]) og hans "hard-ass, pimping niggas" som går i gang med din røv "...with a blowtorch and a pair of pliers"...
:)
@zupp3.... apropos.... det var faktisk en god is til en billig penge, en hel kasse billigt hos hjemismanden ;D
endnu mere apropos - sidder du inde på primas NL5k borde pt? for så sku man være et skarn hvis ikk man liiige kigger forbi....
ps. fik du nogensinde spurgt damen om hun vidste hvad "en blød fiss med dun" betød?
LOOOOOOOOOOL
Nej, men pude er jo "kudde"... Men kan spørge hende. hahah...
Ja supernice is... får ikke spillet så meget på prima at the moment... og deres 5K kører ikke pt... såååeh :D
Det bliver PLO''en :D
Hehe hmm, så er det sku nok derfor alle de piger jeg har spurgt indtil nu er blevet lidt små sure... hmm, d''oh!
Men dårlig lir med prima da, spiller du ikk så meget NL cash pt. så eller er det bare andetsteds?
gad forresten godt se ving rhames den onde onde mand bryde med ita_est....
lol
I ain''t through with him by a DAMN sight. I''ma get medievel on his ass!!
YOU HERE ME TALKIN'' HILLBILLY BOY?!
@Hardgrove
Kan du ikke lige sige et par aftener (dansk tid), hvor du kan spille? Så må Ita vælge.
Og hvordan går det i Australien? Hvor er i kommet til nu? =)
So girls!
Her er dagens eftertragtede råd. Læs det nu grundigt igennem og gerne flere gange indtil jeres stupide hjerner har forstået det:
Vi skal til at reraise med pocket pairs. På den måde kan vi ofte tage potten før floppet eller på floppet, da vi må formode, at han har
1. PP = Vi skal passe på, men bet hårdt ud og act derefter.
2. AK/AQ/AJ og andre høje kort. I så fald er det samme strategi, hvis floppet er J højt.
Vi skal altså lære at leade og være den bordstyrende. At være den, de andre frygter. Vi skal I det hele taget til at være den sultne haj!
Ta'' jer nu sammen og smid en note, når i - MED SUCCES - har prøvet dette fantastiske råd!
POWER POKER ER VEJEN FREM!
DET SKAL DOG OFTE GØRES PÅ 1/2 OG OP!
Ita_Est: Dine råd kan være fine, men de skal tilpasse situationen. På fiskeborde skal man nok bare spille ABC poker, men spiller man mod ganske solide spillere, kan det være rimelig ok at reraise PF med en del Hænder 88+, Aqo+ pga., at man kan tage den hjem med CB efter.
Er det en 3-way pot, vil jeg næsten aldrig CBette first to act. Men tilgengæld skal der som regel CBettes hvis det er en 2way pot, vil jeg mene.
Så jeg mener ikke dine råd altid skal bruges, men tilpasses situationen.
LOOOOL jeg stemmer for at Ita skal have sin helt egen kategori så han kan skrive en masse gode råd
@magnus
Hehe - go'' idé - Ita est poker = "Sådan er poker"
Hvis der er nogen der er interesseret i at se "mesteren" Ita_Est i aktion, kan jeg afsløre at han i øjeblikket spiller 5 NL100 borde på Party. Hans nick er DCA1987.
Så hvis man er ambitiøs, og vil prøve kræfter med en af pokerens helt store profiler, er chancen der nu!! :D
Er livet ikke skønt?!
Nu har jeg betragtet mesteren lidt. Jeg må sige at jeg er lidt skuffet. Der kommer ikke et pip i chatten. Ingen trash talking, ingen belærende pokerråd.
Vent -- LOL -- der var lige en gut der tog et buy-in fra Ita TT vs Ita''s AK. Og så forlod Ita bordet.. Top underholdning.
Jeg er bare blevet suckoutet til en 2-outer 3 gange på 30 min! Det er fandme nederen! Og jeg har haft AA ca. 15 gange! Det er vildt! Holder sgu på, at Party kan være rigged.
Men shit happens.
LOL..........
Her værs''go....
www.kinagrill.dk
Du trænger vist ;-)
Eller hvad siger til AA mod 89s?
Eller AJ på AJJ mod AQ, der rammer QQ på turn og river?
Hmm....
Men det er bare noget lort. Har også haft KK ca. 10 gange og QQ og JJ ca. 5 gange hver. AK er blevet smidt efter mig ca. 20 gange, mens AA er røget hertil ca. 15 gange. Alt dette på ca. 2 timer på 4-5 borde samlet.
@Stacker:
Jeg ruller dine klunker i en blender, hvis du én gang til skriver mig i citationstegn!
- Grow up, pube boy!
Og ellers er der ikke andet at sige, at jeg har spillet 1 hånd dårligt i min 2 timer session. Det er for ringe, da en spiller med mit niveau IKKE må have en svag stund! Og lad nu det være sagt.
Vi kommer altså IKKE kun over toppen med toppar TT-AA! Mix nu Jeres spil!
Men Ita.. Ja -- fiskene trækker i bund til få outs. Men du må da kunne kompensere med lidt trash talking, og ekstra aggression. Hvad er det nu du siger, noget med at sætte sig i respekt og kontrollere bordet. Følger du ikke dine egne råd???
Jo, jeg gør sgu da så! Jeg kan bare ikke trash-talke hver gang på hver hånd på hvert bord, når multitabler! Desuden skal man mixe sit spil. ved AK hånden slowplayer jeg, men det skal man satme ikke på PP. Der bliver man straffet.
Såååå-så-så "lille ven". Gå nu trygt i seng, det ER jo almindelig skoledag imorgen. Du kan spille poker igen når du får næste uges lommepenge.
Og husk: Penge er ikke alt.
God nat min dreng.
ITA!!! Det er altså ikke nogen god ide at gå ned på 4xNL50 og forsøge at vinde det tabte tilbage. Specielt ikke så sent om aftenen!
I seng med dig!!
ita: Damm du spiller ringe, i seng med sig, vi er mange der ser op til dig herinde, kom nu i seng og belær pøblen igen imorgen
Hold nu kæft!
Vender I jer nu mod mig?
Stop det pis!
Desuden spillede jeg bare 4*NL50, fordi jeg:
1. Skal det grundet BR
2. Lige kunne vinde $30, mens jeg læste lektier ;o)
Så luk nu ædespalten og lær at spille poker!
- I kan stame ikke andet end at kritisere!
Jeg kommer tilbage med nye råd en af de kommende dage. Hvis det her bullshit fortsætter, stopper jeg satme!
Jeg kender rigtig mange, der nyder godt af mine råd. Jeg har ikke fra nogen af jer, så det må vel være fordi, at I ikke tør indrømme, hvor MEGET MINE RÅD HAR HJULPET JER!
Husk nu at tørre jer, ellers får i hæmorider - nå nej, I er jo hæmorider!
Knivskarpt, succesfuldt råd:
Giv nu på nakken på de mange LAG-spillere. Lær at vise et bluff, det får fiskene til at calle jer.
@kramix:
Jeg spiller satme ikke ringe!
Jeg har foldet flere hænder, end samtlige af dem, der har svaret på denne tråd har spillet TILSAMMEN!
Lær nu for fanden at respektere læremesteren.
Og inden vi flopper derud ad:
Vær altid fysisk og psykisk parat. Der er ingen grund til at give modtanderen, der per definition altid vil have vores penge, en ekstra edge, hvis du er træt eller på anden vis uoplagt!
"Vær altid fysisk og psykisk parat. Der er ingen grund til at give modtanderen, der per definition altid vil have vores penge, en ekstra edge, hvis du er træt eller på anden vis uoplagt!"
Øhh - hvad tid stod du op? Kl. 14:00?
@ita_pest... du tilfører mening til begrebet meningsløs vold....(!)
Hej Ita,
Vi er mange der er glade for dine råd!!
Keep up the good work!!
Henrys
@Henry stop nu det er vi jo ikke og tror de fleste bare griner sig ihjel over hans råd der lyder så komplet dumme
@ita_incest du skal da være velkommen til at stoppe med at give råd og se på nogen af dem som spiller herinde og så se at jeg tror der er en del der nemt havde taget dig nemt ned selvom du gerne vil tro at vi alle lige er blevet gode pokerspillere af dine råd tsk.
Ita_est,
Jeg synes sgu, at du er sjov at høre på! Og bliv endelig ved med at poste de her indlæg. Dine posts er skrevet meget sjovt og indholdsmæssigt er de fede ;)
Arrogance er en dyd få mestrer.
...og endnu færre værdsætter.
Men jeg vil jo gerne spille en lille HU-match mod dig.
Problemet er, at du kun vil spille SNG. Men her skal du tænke op, at:
- Jeg spiller normalt cash og udfordrede dig derfor i cash.
- Variansen (og derfor også heldfaktoren) i SNGer er højere end i cash.
- Der er mindre "spil" i SNG, grundet meget mindre stacks.
- Du snakker om, at du nærmest er et poker-orakel til alle former for poker, så der burde ikke være noget problem i at tage matchen i cash. Hvis du husker tilbage, var det netop en NLHE cash-hånd, du postede som den første hvor du belærte om dine overlegne evner. Det var det der satte gang i debatten om dine evner og derfor naturligvis det jeg udfordrede dig i.
Men jeg har da fuld forståelse for, hvis du ikke vil spille en HU-match mod mig. Jeg er jo bedre end du.
Peter ;)
Spænd hjelmen folkens - og ignorer dog den her slags tråde! :)
[a:http://en.wikipedia.org/wiki/Internet_trolls][a]
@skovsende
Tja - tjo - men han er jo da meget sød, og han poster i det mindste i sine egne tråde. ;o)
Ita_est,
Hvor kommer du egentlig fra? I din PokerNet profil står der København, men din party konto "DCA1987" siger Silkeborg.
Grunden til at jeg spørger? Jo, hvis du er flyttet til København, synes jeg du skulle melde dig ind i Ordrup Pokerklub (DPF). Så kunne du komme og spille nogle af de hyggelige live turneringer der kører derude. Jeg er sikker på at mange herfra vil troppe op på travbanen alene for at opleve dig spille live, og måske være så heldig (og modig) at komme til at sidde til bords med dig. Der må jo falde nogle veritable guldkorn af til sådan et live event, når du ikke skal multitable.
Det ku da være sjovt. ik?
Hold kæft hvor er den elendig spillet!!!
Du skriver at han "åbenlyst sidder på et draw". Hmmmmm hvorfor så give ham odds til at drawe??:S Damn det er fishie spil!
Mesteren er i aktion igen!
At lære!
***** Hand History for Game 4015068095 *****
$100 NL Texas Hold''em 2006
Table Top Secret (Real Money)
Seat 6 is the button
Total number of players : 5
Seat 1: miapro ( $143.79 )
Seat 2: impyreal ( $39.55 )
Seat 5: hellcry6559 ( $53.15 )
Seat 4: Hero ( $132.20 )
Seat 6: BigHeads ( $58.32 )
miapro posts small blind [$0.50].
impyreal posts big blind [$1].
** Dealing down cards **
Dealt to Hero [ Q ♦ J♦
Hero raises [$4].
hellcry6559 calls [$4].
BigHeads folds.
miapro folds.
impyreal calls [$3].
** Dealing Flop ** [ Q♥, 8♦, 9♠
impyreal bets [$11.90].
Easy fold
I får at vide, hvad han havde senere.
***** Hand History for Game 4015451006 *****
$100 NL Texas Hold''em 2006
Table Table 97088 (Real Money)
Seat 3 is the button
Total number of players : 10
Seat 2: FREE_DOSH ( $111.46 )
Seat 3: andrewasuscu ( $97.35 )
Seat 4: coleand ( $114.95 )
Seat 10: crazy2009 ( $96 )
Seat 9: Hero ( $118.80 )
Seat 8: don_koala ( $179.40 )
Seat 6: hugadas ( $98.70 )
Seat 5: rnrkoi ( $103.45 )
Seat 1: ROBERTG1010 ( $19.75 )
Seat 7: Vaklad ( $101.85 )
coleand posts small blind [$0.50].
hugadas posts big blind [$1].
** Dealing down cards **
Dealt to Hero [ Q♠ K♥
Vaklad folds.
don_koala folds.
Hero raises [$4].
crazy2009 folds.
ROBERTG1010 folds.
FREE_DOSH calls [$4].
andrewasuscu folds.
coleand calls [$3.50].
hugadas folds.
** Dealing Flop ** [ K♣, J♠, T♠
coleand checks.
Hero bets [$10].
FREE_DOSH calls [$10].
coleand folds.
** Dealing Turn ** [ 8c ]
>You have options at Sea Dragon Table!.
Hero checks.
FREE_DOSH checks.
** Dealing River ** [ T♦
Hero checks.
FREE_DOSH bets [$25].
Hero calls [$25].
FREE_DOSH shows [ Q♥, 4♥ a pair of tens.
Hero shows [ Q♠, K♥ two pairs, kings and tens.
Hero wins $80 from the main pot with two pairs, kings and tens.
Easy call, da han har et missed draw.
Hvad er der specielt ved de her hænder? Udover at du nok bør bette turn i hånd #2.
Svar desuden lige på mit spørgmål i min anden post, ik? Så er du en sød dreng.
Haha du er sgu sjov
øhm.. HVORFOR CHECKE TURN I HÅND 2?!?!
Godt spillet (not!)
Uden et check på 4. street vil modstanderen ikke være tilbøjelig til at bluffe på turn/river. Har han et draw, folder han turn, hvis jeg better hårdt, og jeg vinder ikke andet end en lille pot.
Da han er gennemskuet, kan jeg omvendt heller ikke tabe andet end en lille pot, hvorfor det er logik for tøser at checke.
Selvfølgelig kunne jeg godt bette her, men 4 ud af 5 gange, er et check faktisk okay.
Så lærte I det!
Se Morten "Pokergirl" Erlandsens DVD''er, og I vil vide det.
ita: Hold da op en kapacitet du er, har du overvejet at lave kurser? Måske du kan lave en aftale med DPF?
Kan forstå, at du kun vil spille HU SNG, den er jeg klar på. Hvad siger du til at spille et spil om hele din roll? Så er der jo en dobling til dig. Jeg foreslår et Ladbrokes bord til 200 $, er du med på den?
Jeg er i øvrigt ikke HUspiller, så du skal ikke være bange for mine skills.
AgerDick:
Ita spiller ALDRIG for hele roll. Ta'' dig sammen. Det er kun om æren - som selvfølgelig kun kan tilfalde mig.
Hardy:
Du har brug for hjælpen i en varians, sucker!
ita: hvorfor dog ikke? Du kan jo udspille mig, vise hele pokernet, hvordan du udspiller stakkels Asger i en HU?
ita
en spiller af din kaliber
kan da ikke spilde sin tid
i 0,5-1nl
Dejligt at se du er tilbage Ita!!!
Og til I andre LÆS og FORSTÅ!!
og husk - Og inden vi flopper derud ad: Spil kun, når I er fysisk og psykisk klar. Der er ingen grund til at give modstanderen, der per defintion kun er ude efter vores penge, en ekstra edge!
Overspil nu endelig ikke de små par eller top par med svag kicker Knivskarpt, succesfuldt råd:
Som den pokerspiller, du nu burde være, ved du, when to hold''em and fold''em!
Giv nu på nakken på de mange LAG-spillere. Lær at vise et bluff, det får fiskene til at calle jer.er på et varmt board.
Disse råd er kun få blandt mange fra Champen :-)
henrys
Henrys og ita_est, er en og samme sindssforvirrede person.
Om ita_est er klar over det, er så en anden snak.
"Jeg har foldet flere hænder, end samtlige af dem, der har svaret på denne tråd har spillet TILSAMMEN!"
Citat Ita_est
Synes ganske enkelt det er en genialt citat, hvis man kan se komikken i det.
@ Ita_est
Hvor meget er det lige man vinder ved at folde? Fair nok du tilsyneladende har voldtaget din fold-button rimelig meget, men det er da så absolut ikke noget at råbe hurra for. Måske derfor du taber så meget.
Men fortsæt endelig med at poste, det er god underholdning!
mancini: er det ikke bare et copycat Jeppe Juul citat, han laver der?
Total copycat.
Fat nu manden er ikke sjov overhovedet folkens.
Han var i starten(hvor han også var seriøs), nu er han jo bare den klassiske klovn, der søger reaktioner hele tiden.
Desværre får han dem.
"Henrys og ita_est, er en og samme sindssforvirrede person.
Om ita_est er klar over det, er så en anden snak."
Its funny because its true. (Homer J. Simpson)
"Spænd hjelmen folkens - og ignorer dog den her slags tråde! :)", skovsende
Rart at se jeg ikke er den eneste der mistænker Ita for i virkeligheden at være en spøjs fætter der morer sig ligeså meget over Jer som I over ham.
Personligt har jeg svært ved at beslutte hvad der er mest komisk; Itas glimrende hints eller det utal af svar det afstedkommer(specielt den initiavtivrige arrangering af en HU er sjov).
Det mest fantastiske ved denne her tråd er at folk åbenbart tror at han mener det seriøst...
hmm Ita_incest= Hans nielsen 18 år fra KBH?
[a:http://www.degulesider.dk/vbw/oplysningen/resultat.do;jsessionid=bljuZI0QAS7d?name=Hans+Nielsen&zip=&city=K%F8benhavn&address=®ionID=&phone=&Image51.x=0&Image51.y=0][a]
skal vi bare gå i gang med at ringe en hver jeg starter øverst på listen
Bodil Nielsen & Hans Holten
Rubinsteinsvej 6, 1. tv
2450 København SV
nej det var ikke der han var lol
Luk nu ædespalten!
Se Pokergirls DVD og I vil forstå, at mine og hans råd er de bedste!
Ingen herinde er på niveau med Pokergirl!
Let nu nosserne fra den varme bordplade og indse, at jeg ved, hvad jeg taler om. Jeg synes overhovedet ikke, at det er sjovt, når I gør grin med mine råd. Jeg vil skam gerne videreføre mine råd i en klumme. Desuden bestemmer I jo selv, om I vil bruge mine råd!
- At de er gode taler mine post jo om!
SÅ LÆS OG FORSTÅ!
Jeg har erfaring!
@Magrus og manfissse:
Jeg har fandme da også spillet vold mange flere hænder end du har gået skridt!
I minder satme om stavgængere! Det mest pinlige er bare, at I ikke ved, hvor latterligt, det ser ud!
LOL ITA_EST VIL DU HAVE EN HU MOD MIG ???? CASH ANY LIMIT JEG ER LIGEGLAD DU KOMMER BARE RØVHUL ;) jeg er klar send mig en PM så aftaler vi da bare en battle du tror du er verdens bedste pokerspiller ita du er ikke bedre end nogen herinde jo måske et par små fisk men ikke mange så luk sylten synes det er sjovt at læse alt du skriver fordi du lyder så komplet dum men når du skal gøre dig overlegen og tro du er en bedre pokerspiller en mig så siger jeg kom an hvis det men nææ du tør vel ikke ligesom med hardgrove???!?!?!?
"Ingen herinde er på niveau med Pokergirl!"
Det skal du ikke være sikker på. Jeg kender i hvert fald en 3-stykker, der godt kan matche ham.
Men fortsæt endelig med indlæggene. Jeg synes de er super sjove! Fuck dem der klager over, at du er yesterday''s news osv...!
Peter
En heads med ITA og MAGNUS - den skal tv transmiteres .
Magnus råber ophidset hen over bordet - du skal fandme ikke openraise alle hænder - jeg hamrer fandme all inn med min korfirmationscykel og min spritnye MP3 afspiller - tag den røvhul.
ITA folder med lethed sine konger og giver et kort interwiev til kameraet om hans og pokergirls bedrifter - i skyndingen når ITA lige at promovere sin nye bog - (poker er muligt i spisefrikvarteret med en leverpostejmad i munden)
Kampen bølger videre - den rapkæftede kommentator Jeppe Juel sidder målløs over det skue han er vidne til og vælger at smutte omkring de 2 duellanter med forfriskninger (en rulle kiks - og 2 dåser red bull).
Hele duellen slutter med at ITA trækker hjem med en ny cykel dog har Magnus lige nået at pifte den inden i arrigskab over at få hug af den nye pokergud.
lol :)
Måske kan vi endda få den vist på DR. Søndag aften, istedet for Sigurds Bjørnetime.
Hej allesammen!
Jeg har fortsat mit sublime spil. Tjente lidt over $100 på en time på 3 NL50-borde. Jeg rullede dem rundt i suppen.
Det var shorthanded-borde. Giv nu rollingerne på nakken, de spiller så tight eller loose, at det gør ondt - MEN HUSK:
- mix jeres spil!
Ellers er der torsk i farvendet, mange torsk til os hajer! ;o)
Take Care
@klørkonge: dit indlæg fik Ita til at lægge en lille en. Magnus er som Gollum: grim, utilregnelig og så stinker han af rå fisk!
Gab du var sjov, da du var ufrivillig komisk, nu prøver du jo bare at skabe opmærksomhed som klassens klovn.
Tak for spillet Ita_ ♥
***** Hand History for Game 4026624184 *****
$50 NL Texas Hold''em - Wednesday, April 19, 10:31:12 ET 2006
Table Glove Save (No DP) (Real Money)
Seat 6 is the button
Total number of players : 6
Seat 3: xodtheman ( $59.40 )
Seat 4: LFCMarc ( $56.25 )
Seat 5: IHATEBUSHJR ( $37.52 )
Seat 6: DCA1987 ( $96.15 )
Seat 2: Pokerhansen2 ( $47.60 )
Seat 1: ZukeKK ( $30.55 )
ZukeKK posts small blind [$0.25].
Pokerhansen2 posts big blind [$0.50].
** Dealing down cards **
Dealt to LFCMarc [ Q ♠ J ♦ ]
xodtheman calls [$0.50].
LFCMarc calls [$0.50].
DCA1987 raises [$3].
ZukeKK folds.
Pokerhansen2 folds.
xodtheman calls [$2.50].
LFCMarc calls [$2.50].
** Dealing Flop ** [ 3 ♠, K♠, Q♣ ]
xodtheman checks.
LFCMarc bets [$6].
DCA1987 raises [$18].
xodtheman folds.
LFCMarc calls [$12].
** Dealing Turn ** [ 8 ♠ ]
LFCMarc is all-In [$35.25]
DCA1987: flush?
DCA1987: will you show?
LFCMarc: thrashtalk me !
xodtheman: AK no good for sure
DCA1987 folds.
LFCMarc does not show cards.
LFCMarc wins $79
@ Unique
HAHHAHAHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAAAAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHA, osv! Nice read, typisk Ita comment.. "Will you show?" HAHA!
Møg nice! Fantastisk spillet, vi har jo efterhånden fået et så godt indblik hos Ita, at vi ved han smider disse hænder!
@ Ita
Undrede mig bare lidt..... ved godt at selvtillid er en god ting i poker, men hvis du er så dygtig, erfaren og succesfuld som du skriver. Hvordan kan din BR så tvinge dig ned på NL50 ???
Den burde da være skyhøj
haha ita du er sjov nej faktisk er jeg langtfra gollum og kunne mere forstille mig du lignede ham
1. lad os snakke om at være grim så tror jeg ikke lige jeg på noget måde kan tilhøre den kategori bare damerne er vel bevis nok :P
2. i den forstand du mener med at stinke af fisk kan vi da godt tage en HU match hvis du ville men du vil jo ikke engang svare på min udfordring hvilket jo klart ser som at du ikke tør :)
3. utilregnelig ahh hva faen betyder det nu lige lol giv mig en chance jeg er norsk så kan sgu ikke forstå alle ord lol
derimod du er så svag du kan give fiske skideballer ud men du vil ikke tage imod en udfordring du er dum og naiv du kommer med alle dine latterlige råd tror vi alle sammen bliver bedre spillere du lyder komplet dum når du fortæller dine råd og du kan ikke engang selv høre det!!!!
jeg ligger i min Taurus og griner gennem udstødsningsrøret! Puha, hvor må du ikke have noget liv, når du sådan sviner mig til.
Well, guys... Jeg har lavet en lille klumme om vigtigheden af psykologi i jeres spil.
Vi kommer altid ind i potten med et raise, og ikke som Marc, der limper som jeg slår prutter! Nej, raise-raise-raise og re-raise!!!
Lad det stå for sig selv og lad os floppe derud ad sammen!
kan folk ikke begynde at være lidt seriøse over for ham ita_est så han snart kan se at vi synes han er til grin med alt det latterlige pis
og ita hvem er det der ikke har noget liv? du sidder og sviner en 14 årig til så er man sgu da for lav
@Klørkonge
Er fuldstændig flad af grin, men glem nu ikk'' at Ita kun spiller for æren!! :D
Du er ældre en 14 og er ikke norsk. Du skriver fint dansk, men grammatisk som en 6-årig.
Take Care
loool hvad skal jeg skrive på norsk for at bevise jeg er norsk ita? og jo jeg er 14 hvis du havde et billede ville du kunne se det!!
Lad os sammen spise en pakke fredstyggegummi, Magnum.
Ellers er der ingen som vores allesammens Dolph II = Tom Cruiseren:
Jeg tror det ville være godt. Meget nærende. Jeg vil spise navlestrengen og moderkagen på stedet
—Tom Cruise
Har selv spillet mod legnader for et par dage siden. Han kaldte alle sine draws og bettede kun når han havde nuts stort set. Smukt read ita, du er min stjerne:D
Magnus du spurgte, hvad du kunne skrive på norsk, så du kunne bevise det. Jeg tror heller ikke på du er norsk, så vil du ikke skrive et eventyr om en prins og en frø på norsk for mig?