Jeg spiller normalt 30 dollar sng på boss network og har efterhånden gjort det i 2 år. Jeg holder meget af softwarens layout og blindstruktur på disse turneringer. Men sommetider render jeg ind i dårlige perioder ligesom alle andre pokerspillere. Alligevel tror jeg efterhånden på at det kan lade sig gøre at begrænse disse perioder ved simpelthen at skifte bruger på softwaren. Flere gange har jeg spillet hvor det ene bad beat efter det andet dukker op, og de bliver simpelthen værre og værre. Når jeg så skifter bruger på softwaren kommer de her bad beats ikke mere, og jeg kan begynde at vinde igen. Typisk begynder de her bad beats at komme når man har trukket penge ud fra sin bruger. Jeg ved godt det lyder meget overtroisk, men flere kammerater jeg spiller live med har forsøgt at gøre det samme og rent faktisk har det også virket for dem.
Derfor kunne det være interessant at høre om der er andre der har oplevet det samme? Og jeg har overvejdet om der kan være en mere eller mindre bevidst "fejl" på deres software, der sørger for at holde så mange spillere igang så muligt?
Boss Network
@ace
Alle ved at det ikke er den måde Boss er rigged på.
Det klareste tegn på at Boss er rigged er, at hvis man spiller på 2 borde. Så passer floppet ALTID med de 2 kort man har modsat. Altså vi snakker ikke om noget jeg tilfældigt har lagt mærke til. Jeg har spillet der i lang tid og vil mene at jeg efterhånden har nok hænder til at vise hvor statisk usandsynligt det er.
Jeg har også påpejet dette over for andre jeg kender som spiller der, de afviser mig blankt. Jeg er sikker på de bliver betalt under bordet af Boss Media, for at vende det blinde øje til!
Alt online poker er rigged :-)
Nickster!!
Det er faktisk sjovt, men synes faktisk det passer :) Når kortene er kolde og flops tørre, så passer floppet på det andet bord altid inde på boss ;)
Mr_Hit: Jeg afviser det ikke, og har endda snakket med en anden om det. Det er helt helt sick, så tit det sker!
- AB