ER DEN !!!=?=??????
Party poker nede?
ja jeg kan ikke komme paa ihvertfald
Ja mega irriterende.
Hver gang jeg spiller en tour derinde sker det, hehe.
auch hier.... pænt træls midt i en tour!
Sidder også i en MTT med 2 x gennemsnittet.. lidt ufedt.. sikkert en eller anden stiv svensk fisker der har sejlet kablet over :(
Jeg spiller da stadig og kun nogle få der folder......
Jeg har cybercity og kan være deres forbindelse til Partypoker bare er bedre end andre udbydere...
Fra Vegas er den også nede... Så nok ikke svenskernes skyld denne gang ;-)
Men var 1 spiller fra at få startet WSOP Step 5, så lidt træls er det da... Håber i hvert fald ikke at den starter og blinder mig ned :-)
For satan hvor kan ironi dog falde til jorden. Cybercity stinker hvad angår PP.
Men hvadmon de gør med MTT?
Sig lige til, hvis den kommer op at stå igen...forbindelsen altså...
hehe... har 3 gange average i 15k guar. (vildmandsturneringen) Så jeg vil godt have forbindelse nu tak!
Giver de pengene tilbage, hvis man er blinded ned inden man kommer tilbage, hvis der er nogen der har gjort forsøget??
heheh... er også i 15k turneringen... ja den er ret saftig ;-)
sidder med 52k, så forbindelse - ja tak...
Changeling Hvis du sidder på bord med Meyer9000, så holder du snitterne fra mine bilnds.!
@ meyer
Klart vil da ikke stjæle fra en fellow pokernetter - så længe det også gælder den anden vej :)
Nu er jeg ny i partypoker regi, men er det en korrekt opfattelse at party er nede forholdsvis ofte?
Så kører det igen. (Fik A,A i den første hånd og doblede, You gotta love Party)
Nu får jeg da i det mindste en "Connected and Opening Lobby"-meddelelse.. selvom der ikke sker så voldsomt meget :S
lol kom lige ind kunne se knappen raise og jeg foldede AK, og så røg forbindelsen igen
Prøv at luk bordet ned og start det op igen... Sådan fik jeg det til at virke...
ja luk bordet og åben igen.... virkede også her... desværre havde den suget 8k af min stack
Hmm...var lige startet i en WSOP step 3, men jeg har ikke fået mit buy-in tilbage (havde vundet step 2). Skal man skrive til support, eller?
Har mistet 7k... Var åbenbart et par stykker der ikk var disconnected....
Jeg var næsten blinded ud da jeg kom tilbage, røg som nr. 8 af 20 (sit''ngo). Meget utilfredsstillende.
Kan man forvente noget positivt fra party''s side, hvis man smider en mail?
@ Sevelius
Nej, min SNG kørte i bedste velgående - jeg var blinded ned fra 2800 til godt 600. Har sendt en mail...
OK. Bemærkede bare at alle var på level 1 da jeg kom på igen. Må også sende en mail så
Mit sng bord var også lukket ned da jeg kom på igen.