Har den sidste uges tid knust al modstand og tjent rigtig godt og da jeg så et vildt 4/8 PLO bord igår satte jeg mig da pga. jeg var helt sikker på det kunne jeg sagtens klare...
1 time efter var jeg over 2000$ nede og smidt mere en halvdelen af min roll....
Får 5678s og potten er på floppet 340 med en masse med floppet er 588 og jeg kommer all in mod en der har 6789 og på turn kommer der en 9, 1600$ pot
Bagefter TJQK mod JJ88
Flop er J89 vi better og better turn er 2 og vi kommer all in, river er 8!!!
Pot på 1600$ igen!!
Og så fik jeg lige 2 OESFD som ikke ramte hvor jeg fik odds og så var jeg nede, kæft det er bittert, ved godt at jeg ikke blev udspillet men er også for dum når jeg ved der er noget der hedder varians at spille så højt fordi der sidder nogle donkeys der...
Fuck hvor er dette bittert, over 13.000kr tabt igår... :[16 :[16
Så er der dømt pokerpause... Til iaften :)
Dumme Alexander
Surt! Op på hesten igen, eller få set noget fobol - det giver godt humør!!
:)
Surt. Bedre skrub næste gang.
Btw er du helt gået væk fra BRM igen?
lol alex du er så dårlig.. spille 4/8$ PLO når din bankroll er på under 4000$.. gå ned til 0.10/0.25 FL måske kan du vinde der... så forstår jeg bedre dine hands du poster her...
johnson:
Hvis jeg er så dårlig hvad så med at spille HU med mig? Kæft jeg kan ikke tage narrøve som dig!!
Kan ikke bruge dit indlæg til en skid så bare fuck af!
Haha, møjtyre.
Btw: Easy now kids.
alex:
Du er en typisk spiller der har haft lidt held (du ser det som du er god) og så tror du du kan gå på vandet og du taber ¢ din roll. Kun et spørgsmål om tid før du ikke er heldig mere og du er på 0 eller -... en roll på max 4000$ og så 4/8 PL Omaha og det er et vildt bord som du selv beskriver i din tekst.. så skal man sku have donk værdi på over 100% for at sætte sig ned og tro man kommer godt ud af det.. kom tilbage når du bliver bedre
Endnu engang trues der med heads up - modent og meget sagligt - et skidegodt alternativ ville være at se hvem der kan køre længst på baghjul på konfirmationscyklen - eller måske vædde om hvem der kan fremvise den prægtigste hårpragt på dilleren.
Alex hver gang du får høvl vil du spille heads up med alt og alle - tror du virkelig stadig på at du er så fantastisk god - det er lykkedes for mig selv at se at jeg ikke er verdensmester - den dag kommer forhåbentligt også for dig en dag
Har sku da ikke en skid med det at gøre! Bare at jeg ikke kan se hvad jeres arrogante lorteindlæg skal bruges til?
Det har ikke noget med at true eller noget, det er HU, 1on1 osv, hvis jeg er så elendig tager han vel imod da der ikke er noget bedre end gratis penge?
Du begynder at svine mig til uden grund og så regner du med jeg bare sidder og kigger på! Hvad fanden tror du selv?!
Du spiller så pisse smart samtidig med at du spiller .5/1 NL så kom ikke her med dit lort, og hvis du er så fandens god så lad os da spille HU? Du kan sikkert godt bruge nogle extra penge?!
Kæft hvor kan jeg ikke tage jer seriøst!
du er god til at understrege mit punkt - total mangel på selvdisciplin og i det hele taget er du en calling station..
jeg spiller ikke på .5/1 NL..... men det burde du hvis din rulle er under 2000$ men så igen du er jo pokernets egen lille limit rusher.. god strategi som den gode pokerspiller vælger...
Ok, så det er bare for sjov at når du poster tråde her på pokernet er det fra .5/1
Og ja jeg er en weak passive calling station!
Lad os nu spille HU, hvis jeg er sådan en donk er det easy money for dig ik? Du nævner site og limit og jeg er der! Hvad bliver det til?!!!
Min pik er 24 cm....
jeg spiller ikke HU..... og ja poster tråde som .5/1 for at få flere til at kommentere... istedet for 3/6 og 5/10 hvor der ikke er så mange der har erfaring...! Desuden er det godt at få low limit spilleres synspunkter da der er en del der limit rusher (alexkp) og man møder dem og så er det rart at kende til deres tankegang...
Ja du er en calling station... og ja du er donk når du med en rulle på max. 4000$ spiller 4/8 PL Omaha.. troede der var en historie med dig og BRM.......... måske du skulle prøve at gøre det... gå ned til .5/1 og byg en rulle
OKay, så du spiller faktisk 5/10 men fordi du ikke mener at folk kan komme med gode nok kommentarer til det hopper du lige ned og stiller MEGET basale spørgsmål om .5/1? LOL
Du er da en joke... Haha...
@ Dumme Alexander
Præcist HVILKE indlæg/svar KAN du så bruge til noget?
Bare af ren nysgerrighed...
primært 3/6.. så går jeg op på 5/10 når rullen er til det.. og får som regel tæsk så går jeg ned på 3/6 igen.. osv.... ja alex det gør jeg.. for forstår godt dem der spiller 3/6.. men det er donks som dig jeg skal ind i hovedet på for at lige vinde det ekstra...!
Også mange på det niveau man møder i tourneys... og vi må sande at herinde er der ikke så mange der spiller højt....
Med god vind fremover AlexKP - men et godt råd, BRM...
Har også tidligere mødt AlexP på Boss network,....og ja, den mand eller hvad er. En calling station er det rette ord. Hvad fanden laver du i så høje limits når du ikke engang er god nok til at spile 30 dollar sng?? Hold en LAAAAAAAAAANG pause
Har også tidligere mødt AlexP på Boss network,....og ja, den mand eller hvad er. En calling station er det rette ord. Hvad fanden laver du i så høje limits når du ikke engang er god nok til at spile 30 dollar sng?? Hold en LAAAAAAAAAANG pause
WTF snakker du om kasper? Du ved ikke en skid om mit spil...
20$ SNG grinder, til grin... Spiller også mod dig til hver en tid... Kom frisk?
jeg laver nu et godt bump til en tråd du burde læse AlexKP.... måske kender du opretter.. læs den.. og LÆS ISÆR SIDSTE INDLÆG....
link er også her: www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=113214
Alex du bliver aldrig pro spiller
haha Alex du tilter stort ;) Underlig kommentar. Du har lige smidt hele din bankroll fordi du ikke ved hvad varians er. Lad være at spil videre i en meget lang periode fortæller jeg dig. Og begynd så fuldstændig forfra når du er kommet over dit tab og indser at du ikke er der for atgenvinde det tabte....
Det er et godt råd. Jeg VED hvad jeg taler om
haha Alex du tilter stort ;) Underlig kommentar. Du har lige smidt hele din bankroll fordi du ikke ved hvad varians er. Lad være at spil videre i en meget lang periode fortæller jeg dig. Og begynd så fuldstændig forfra når du er kommet over dit tab og indser at du ikke er der for atgenvinde det tabte....
Det er et godt råd. Jeg VED hvad jeg taler om
Jeg er pro spiller så det er nok for sent...
Har ikke arbejdet eller noget i et år og bo i lejlighed i byen... Poker er eneste indtæg
Acekasper:
Var det ikke dig der skrev på et tidspunkt at du havde spillet 30$ sng i 2 år? LOL snak om en taber der ikke kommer vidre, og så oprettede du også en tråd om at du var sikker på boss media var riggede, du er da en hat uden lige...
Jeg har ikke smidt hele min BR og hvis du læser efter i første indlæg skriver jeg nemli at det er varian... Donk...
"1 time efter var jeg over 2000$ nede og smidt mere en halvdelen af min roll...."
En pro spiller med en roll på 4000$???
Fuck I''m going pro :-)
Nej en pro spiller er en der lever af det...
Er man pro spiller hvis man spiller efter BRM? Nej vel...
alex hvis din roll er max. 4000$ hvordan er det så lige du lever af det i et helt år... du må have kæmpe lån i banken.. og tror der er mange der bor i kbh.. jeg bor der.. og jeg er sku ikke pro... men jeg kunne måske leje mig ind i din 20m2 1-værelses og så derved blive pro.. please må jeg ikke lære af dig... lær BRM det er vigtigt for dig Alex... og den tråd jeg linkede til før.. print den ud og læs den hver gang inden du går i seng og når du vågner om morgen!
@Johnson
Øhh, fordi jeg trækker mellem 2k$ og 5k$ ud hver måned?
Du er åbenbart ret tungnem?
så du lever af at spille poker... hmmm.. ok, jamen så må jeg jo folde mine synspunkter, for når du lever af det.. så må du jo være god.. en der har en roll på nu mindre end 2000$ sikkert 0... så får du svært ved at leve af poker.. få dig en uddannelse eller læs en bog om poker..
Hmmmm, jo det var mig, og jeg er stadig i tvivl. Spiller stadig 30 dollar og 50 dollar. Simpelthen fordi jeg kan passe på min bankroll. Der er ingen grund til at udfordre folk der er bedre end en selv. Jeg har massere af tid til at forbedre mig som pokerspiller. Tilgengæld er det sjovt at se hvor hurtigt det går for dig, og endnu sjovere at høre om en pro der ikke engang kan finde ud af noget så simpelt som at styre en bankroll. Samtidig er det ikke mere end et halvt års tid siden jeg spillede 20 dollar sng¦s med dig. På daværende tidspunk spillede du langtfra som en der kunne blive pro. Men på kort sigt, hvilket også kan være et år, spiller held også en vigtig rolle i poker. Som Johnson siger er du højst sandsynlig en spiller der har haft lidt held i en periode, og nu tror du minsandten du kan gå på vandet. Derudover kunne jeg godt tænke mig at vide hvordan en pro kan have en så sølle en bankroll som 13000????
"Er man pro spiller hvis man spiller efter BRM? Nej vel..."
Det er da godt nok det mest idiotiske jeg længe har læst.
OMG, har i væddet en 20''er på hvem der laver det sidste indlæg i tråden eller hvad?
Okay, du påstår faktisk at bare fordi man lever at det er man ikke god? Lol
Ja mine 4 SH borde har bare et års positiv varians..
Er du jaloux? Lyder lidt sårn som du prøver at svine mig til og fremhæve hvad du mener jeg har gjort galt? Crybaby?
AlexKP -
Hvorfor har du et så stort behov for at forsvare dig?
Mangen til børnehave skal man squ lede længe efter
"Er du jaloux? Lyder lidt sårn som du prøver at svine mig til og fremhæve hvad du mener jeg har gjort galt? Crybaby?"
<-- nu er du altså lidt for infantil til mit niveau.. jeg fortalte dig min ærlige mening og at tyde på andre indlæg i tråden så har jeg måske ikke været helt galt på den..
self trækker du mellem 2 og 5K$ ud om måneden... jeg trak engang 1 milliard $ ud... og nu spiller jeg med min roll på 12,3$... hold da op... og ja Mads du har ret, det er blevet til en børnehave.. jeg stopper nu, min mor skal hente mig... :-)
AndreasQ, selvfølgelig er det da vigtigt med en solid bankroll som pro. Har man ikke det går man for hurtigt fallit. Pga pokerens variians vil det altid gå galt på et eller andet tidspunkt, hvis din bankroll er for lille. Desuden spiller du mere eller mindre ubevidst dårligere når din bankroll ikke er tilstrækkelig stor. Altså har bankrollen stor indflydelse på psyken på ALLE mennesker
For helvede Alex, ikke igen. Hvilke kommentarer havde du regnet med at få til dette indlæg?! Forstår det ganske enkelt ikke!
Jeg tror nok på du er pro spiller, Alex. Men hvis du kun tjener mellem 2 og 5K $ om måneden, så synes jeg du skal finde noget andet at lave. Jeg er selv ikke gået den vej med poker for a living, da jeg tror jeg ikke ville kunne klare det i det lange løb, og ganske enkelt ikke ville kunne tjene "mange" penge på det. Men hvis du tilter så nemt, som jeg har set dig gøre på PN, så ville jeg overveje min situation, hvis jeg var dig.
Tror der kommer en kæmpe sviner fra dig nu! Sidste gang var det galt, fordi jeg altid kom med samme kommentare som alle andre. Det har jeg endnu en gang gjort, men det er endvidere min mening!
@ACEKASPER
vi er enige. syntes bare det er sjovt at alexander ikke er...
Er man pro spiller hvis man spiller efter BRM? Nej, man er pro når man kan leve af det. Men hvis man ikke spiller efter BRM så er man ikke pro i særligt lang tid... Og derfor ville jeg mene at det at spille efter BRM er en af de vigtigste elementer i at være pro.
@AlexKP
Din arrogance og manglende viden omkring emnet varians er helt igennem utrolig. Du får aldrig bygget en roll op, hvis du ikke tager dig sammen og får lært BRM.
DU har muligheden for at score mange penge på online poker de næste par år. Det er en chance som kommer til ganske få mennesker, og hvis du ikke tager dig sammen med hensyn til BRM, så chancen spildt om nogle år når online poker dør.
Sæt dig ned og skriv en plan over din fremtid som pokerspiller. OG HOLD DIG S+ TIL DEN!
AndreasQ jeg sådan set enig med din post indtil jeg ser:
så chancen spildt om nogle år når online poker dør
Jeg tror sq ikke pokserstars/party poker venter på et bad beat fra poker botter etc (plus asia er på vej til at blive poker nørder som os andre)..