Med fare for at blive kaldt paranoid vil jeg alligevel starte denne tråd !
Det handler om partypoker.
For at folk ikke skal tro at jeg lige er begyndt at spille poker har jeg spillet omkring 200 K hænder cashgame og vel lidt mere turnerings , på forskellige sites - mest pokkerroom .
Har så spillet en hel del på partypoker den seneste tid - og her er det så min undren kommer ind i billedet. Der sker simpel hen så meget lort derinde så man kan kun måbende kan se til gang på gang på gang hvor de magiske 3 og 4 outs kommer .
Jeg spiller 22, 33 og 55 sngs plus lidt 2/4 fixed. Det mærkelige er at på andre sites har jeg en god edge over disse niveauer og kan sagtens lave penge på disse men på party taber man sindsygt mange gange - f.eks med A10 mod QK, Ax mod A lavere kicker som rammer sin kicker osv osv.
Det jeg nu gerne vil høre er om andre der spiller på partypoker har haft lignende oplevelser, så derfor folk som ikke har spillet på dette site bedes venligst ikke kommentere denne tråd
Jeg kender jo godt til at varians o.l kan influere på diise ting og bad beats hører jo også med til gamet.
Jeg har nu slettet klienten på min cpu og vender tilbage til de sites som jeg har mere tillid til.
Ang Partypoker
Sjov måde at beskylde party for at være rigged...men for at svare på spørgsmålet så synes jeg også at jeg oplever flere bad beats, men nej det ikke fordi det rigged det fordi abe-kvotienten er større på Party.
Spiller selv på party''s sng''s nu og må indrømme min spillestil måtte skiftes, mere tight og færrere moves selv på de højere limits.
Har lige afinstalleret Party på computeren for 3. gang - er blevet røvrendt på det grusomste på det seneste - er max rigged!!!
lol pjevsen.
Ja, jeg er blevet nakket så ufatteligt mange gange med AK, AQ mod Ax hvor han rammer x.
Eller dette med 99 mod f.eks. 95, flop 569 turn 8 river 7 sådanne ting sker for tit i perioder..
@Leslie32
Slettet klienten på din cpu, hvordan fanden gør du det?
+bner du pc kabinettet og afmonterer CPU''en, og skraber PARTY softwaren væk eller hvordan??
Du har ret i din mistanke og her er beviset:
www.billrini.com/archives/001169.html
Det er en fornøjelse med alle de skægge indslag især dig holy.......foreslår i starter jeg egen humortråd hvor i rigtigt kan sole jer i hinandens opfindsomhed
Hvad regner du med at folk skal svare?
Tror du seriøst at Partypoker lader 3-outerne vinde oftere end andre sites?
AK vs A7...... ca 75% vs 20%
så ja det sker ret tit at A rag vinder.....
hvad er der mere at sige til det.... det er det samme på alle sites.
Kør HH igennem et af alle disse programmer der findes så vil du se at det er ca det samme for alle sites.....
Jeg har tit oplevet ude i DPF (Ordup) at jeg er blevet sucked mega meget, med 2 og 3 outere. 4 turneringer i træk røg jeg ud med AA all in PF. Det er S+ rigged. Andre der har oplevet dette?? Nu har jeg slettet DPF fra rygmarven :o)
Seriøst, så tror jeg du skal tage dette som varians. At det så sker lige når du har lavet en party account, er jo bare surt. Du hører mange flere som påstår, at sitsene lader nye spillere vinde, for derved at holde fast på dem. Det er lige så far out, som det at du skulle blive bad beatet mere end andre.
/Allan
Jeg laver altid selv statistikker for de mest gængse varianter af all in situationer preflop on on on.
Så jeg efter x antal observationer kan kontrolere dem mod de matematiske sandsyneligheder.
Det er jeg gjort alle de steder jeg har spillet herunder på party.
Mit resultat viser at hos party/empire poker passer sansynelighederne næsten på kommaet.
jeg har dog indikationer på at et andet sted kan være rigged, hvem holder jeg for mig selv til jeg har flere observanser derfra.
Party Poker er S+ RIGGED!
Jeg kan se i PT at jeg indtil videre har fået A,A hver 190,35 hånd, hvor jeg faktisk først burde få den efter hver 221 hånd....
Godt jeg ikke spiller mod mig selv da, Party holder jo med mig!
@Leslie
Hold kæft, hvor er du da en idiot at høre på. Nu har jeg skulle høre på dine kommentarer til mine indlæg så mange gange, og så kommer du med dette idiot-indlæg.
Ja ja, Leslie. Party har programmeret det sådan, at dem som er bagud preflop vinder oftere. Det giver nemlig også mening, og det har ikke noget med ren og skær tilfældighed at gøre.
FISK!
@leslie
Jeg skal da med glæde være den første til at indrømme, at jeg hader party poker.
PENGE!!! det er alt hvad de tænker på, og kundeservicen er på det totale lavpunkt! det er umuligt at få tilbagesvarelse på sine hendvenelser ...nåh nej, hvis man er "gold" member og har 500000 såkaldte party point så kan man få svar på sine emails ..efter 3 måneder! så de i sig selv er skod!
men når det er sagt, tror jeg nu ikke at de skulle være rigged, det er den sjove situation at alle nye FISK gør sig brug af party poker... og man kan ikke sige noget til det, da party poker brugte : 11.3 MILLIONER dollars på reklame i 2004... party er oversvømmet med fisk med absolut ingen pokerforståelse, og det er dÚt der udgør minimal situationerne og ikke fordi party er rigged ... såå,lad for gud skyld være med at spille på party ...de stinker :D
ps: yskhyr: LOL!!
mrkjaer