Har aldrig spillet så meget på Full Tilt. Men ville logge på i dag og registrere mig til aftenens WSOP qualifier.
Kunne ikke logge ind. Så emailede dem og fik følgende svar:
<*email>
Hello Rasmus,
Your account MegaUskrub has been determined to be involved in fraudulent
activity.
Your account is permanently closed and your business is no longer
welcome at FullTilt Poker.
Regards,
JamesM
Full Tilt Poker Support
<*email>
Beder selvsagt om uddybning, og får følgende:
<*email>
Hello Rasmus,
Your account MegaUskrub has been determined to be involved in fraudulent
activity involving the use of fraudulent credit cards.
Regards,
JamesM
Full Tilt Poker Support
<*email>
Kreditkortsvindel.... Det var dog... Kan ikke være rigtigt, jeg har jo kun brugt neteller. Beder igen om forklaring, med følgende svar:
<*email>
Hello Rasmus,
Your account was found to be involved in fraudulent activity involving
other Full Tilt accounts and stolen credit cards.
Due to the nature of this fraudulent activity we will not release any
more details about this case.
Regards,
JamesM
Full Tilt Poker Support
<*email>
Det lyder MEGET underligt. Idet jeg som nævnt kun har sat penge ind med Neteller. Har sat penge ind 1 gang i hele min tid derinde og dem tabte jeg reletivt hurtigt....
Er der nogle der har prøvet noget lignende derinde?
Der er vel ingen håb om at de ombestemmer sig (også ligemeget hvis det ikke sker inden 3 timer hvor min kval starter)?
Føler mig egentlig bare dårligt behandlet, har ikke penge i klemme...
Full Tilt på Tilt?
Jeg så en lignende tråd herinde for et stykke tid siden. Den omhandlede en fisk, no offense, som var ret heldig, og sitet troede, at han var med i noget chip dumping. Problemet med dig kan evt. være, at en person har oprettet en account og har derefter brugt det stjålne credit card. Du har derefter vundet en masse penge fra personen, og de tror derfor, at der er blevet chip-dumpet til dig.
Det paradoksale er jo at jeg aldrig har vundet noget derinde. Har sat penge ind en gang, og dem tabte jeg på 1-2 dage. Nok omkring et halvt år siden.
Jeg forstår ingenting...
Måske mener de, at der blev chipdumpet til dig, hvorefter du tabte pengene - for et halvt år siden - og har så efterfølgende ikke set grund til at informere dig?
Forstår det skam heller ikke... Det er lidt ligsom Erlandsen-sagen med den, for mig, heldige forskel at jeg ikke har nogle penge på kontoen da den bliver lukket...
Full tilt kunne også tro at du har dumpet dine chips til et stjålet kreditkort?
Men ligemeget hvad de tror, eller ikke tro, er det da utrolig ringe og umeddelsom kundeservice af ham Jamesfyren..?!!
Særdeles ringe support. Men som de skriver vil de ikke informere yderligere, så det vil heller ikke give mening at begynde en efterforskning, hvilket de garanteret ikke vil påbegynde pga. dit udsagn om uskyld.
Dog altid noget at du ikke havde penge stående derinde.
Men en ting er sikkert; ualmindelig dårlig behandling!
Bare gå i flæsket på dem, Klaphat !!
Mage til syg opførsel ! Hvis man vil beskylde folk for kriminelle aktiviteter er man vel mandfolk nok til at kunne dokumentere og oplyse grundlaget herfor ?!
(jeg har heldigvis aldrig haft skillinger på Full Tilt og får det så heller ikke nu)
Havde jeg haft penge derind havde de ikke hørt enden på det. Men nu hvor det ikke er tilfældet, har jeg blot lovet dem at de jeg ville svine dem til på pokernet og andre fora :-)
Utroligt at de kan tillade sig dette.
Der burde være en 3 parts organisation der kunne gå ind i disse sager og tale spillernes sag.
Godt at du ingen penge havde i klemme.
Synes efterhånden at dette sker på alle sites, endnu en grund til at lave MINIMUM BR stående og så ellers trække jævnligt ud til neteller.
Jeg spiller ihvertfald ikke på TILT efter denne er kommet frem.