På hvilke sites kan man kvalle sig til EPT?
EPT kvals??
PokerStars er helt klart stedet med flest satelites.
Desuden har jeg set Interpoker kører en del også.
Andre sites har nogle enkle turneringer.
Interpoker kører nogle forskellige satteliter:
?3 -> ?20 -> ?132 -> EPT frit valg (vælg mellem 6 forskellige)
?9 -> ?60 -> ?440 -> EPT frit valg (vælg mellem 6 forskellige)
I den nederste er der selvfølgelig flere seats i finalen.
tak for svarene, vil give den et forsøg på inter, da jeg stadig har nogen $$ liggende der.
Party har pt. ingen satelites.
Mermaid har en til Barcelona en gang senere på måneden.
på Mermaid kaldes EPT for eks. Barcelona open? eller står der dicideret EPT?
Jo som I skriver her Interpoker kval til en valgfri mener jeg det er... der køre også om en rejse til St.kitts og en turnering der. Synes bare ikke rigtig der er folk nok der spiller dem og der er få pladser i weekend finalerne. Det kræver lidt luck hvis man skal tage første pladsen eller evt anden pladsen for at komme med.
Er der andre sider der køre sattelitter om nogle turneringer i udlandet?
Er der stadig poker cruise på Lad? Forstår I jeg har langt fra fået ferie nok og kunne godt klare 10 dage i Caribbien om det er på skib eller på en ø betyder ikke så meget... jeg er ikke kræsen =)
Men skal være noget hvor der er mange med så er vi også flere om at betale min rejse =) har vist snart betalt rigeligt til andres ture.
Formoder, at Ladbrokes starter cruise 07 snart.
Her er endvidere en god cash mulighed: Deres cruise steps er juicy på de nederste levels. Det er relativt simpelt at akkumulere tokens op til 500$. Når cruiset går, udbetaler de alle tokens cash 1:1.
Hmm. Kan da være man skal et smut forbi Ladbrokes og så håbe at der ikke er alt for mange herfra der får samme ide. Så er det nok ikke helt så juicy længere :)
--
Verndroid
www.schougunvald.dk