Ved siden af pokeren kommer vi jo ikke uden om, at skulle klare nogle af dagligdagens kedelige sysler. Her er dog en mulighed for at skære nogle minutter væk, så du hurtigere kan komme ind foran skærmen.
www.compfused.com/directlink/3812/
Her er lige en mere
www.compfused.com/directlink/1080/
Få mere tid til poker !!
(nej, og jeg blev sur da det mislykkedes!)
crunchii:
Præcis, hun skal købe ind, vaske tøj osv osv så vi har mere tid ved pokerbordet...
Har faktisk prøvet den med trøjen for langtid siden. Fandme sværere end man tror :D Det lykkedes ikke for mig ihvertfald.
@Turbo
@12345
Hvordan kan man ikke finde ud af dette? Det er da temmeligt nemt.
hmmm, den med ægget, der har han vel bare et pillet æg i den anden hånd - den kan ikke lade sig gøre
@RavenDK
Jeg synes det var sindygt svært. Men kan da være at jeg skal prøve igen på et tidspunkt :P
@12345
Du skal huske at du skal have fat i begge lag trøje. Ellers er det bare at gøre som hun viser.
Den med ægget må prøves ved en senere lejlighed.
@ Krakatau7
Den med ægget er god nok. Min kæreste flipper ud hver gang jeg laver den finte. :o)
den med trøjen er gammel!!
Sad med et par kammerater og så den for et par år siden, hvilket resulteret i et par timers øvelse..
De andre blev rimeligt gode til det til sidst.
Men jeg er mongol til sådan noget.. men sådan er det når man er uden erfaring, sådan noget har jeg jo folk til!!!
/Martin
@ alle
TOSSER, skulle I ikke have mere tid til poker? - og nu sidder i så derhjemme på gulvet og leger med T-shirts og æg!!!
Den med ægget har jeg set ofte før, og efter 5minutters træning er jeg nu i stand til at gøre den med T-Shirten :D
Så kom der lige en mere til samlingen.
www.compfused.com/directlink/490/