Jeg har Clearwire nu, men det disconnecter og er allerede ved at spolere første spil i Eksperimentet. Hvad vælger jeg, hvis jeg ikke gider oprette fastnet samtidig?
Asger Dokkedal
www.dokkedalpoker.dk
Nyt internet
Jeg kan ikke arbejde med det, det er anden dag i træk det gør det og det er ikke computeren, da jeg nu har prøvet 4 laptops samt en enkelt stationær.
Desuden sidder jeg allerede med en enkelt Newcastle Brown Ale.
Asger Dokkedal
www.dokkedalpoker.dk
Med oppe mener jeg fuldt installeret hos en selv (6-8 uger var min dom).
Crunchii, tak for din respons. Da det jo er lidt kritisk ikke at kunne spille, må jeg hellere prøve noget, der er lidt hurtigere.
Ved nogle af Jer andre, om der skulle være noget lige så godt med hurtigere oppe-tid?
Asger Dokkedal
www.dokkedalpoker.dk
Spørg evt naboerne om der findes nogen der har en stabil forbindelse, du kan låne i et stykke tid og tilbyd at betale regningen (big spender stilen skal lægges).
Undervurder ikke den danske nabo :)
Jeg bruger TDC webspeed, har haft det i et par år nu og kun haft problemer 2 gange, det var noget med nogle kabler der var gravet over.
Jeg kan kun anbefale det, ved dog ikke om det også dur i UK.
Går ud fra det er trådløst. Hvis ja, så kunne det være routeren der er defekt. Gå på via et netkabel og se om det forbedrer forbindelsen.
Havde også problemer med clearwire i går aftes , men det var godt nok første gang i de to måneder, jeg har haft det. Forbindelsen kom igen efter 10 min.
Ved ikke, om det var vejret? (Lektie: Spil aldrig poker, når det lyner ..?)
Det der internet er noget opreklameret noget...jeg giver det max. ét år, så er der ingen der bruger det mere...! Mærk jer mine ord!
@Dokkedal
Betragt dit pokerspil som en forretning, den er afhængig af en velfungerende internetforbindelse samt pc og måske lidt data og software. Clearwire kører WiMax, det er noget møg, da det er baseret på radiobølger og derved vejrlig, desuden deler du båndbredde med de øvrige på basestationen. Det eneste positive ved den teknologi er at den er uafhængig af infrastruktur og derfor billig for udbyderen - det du vil have er oppetid.
Jeg ville klart anbefale noget adsl og helst fra en halvstor+ udbyder der er multihomed. Spørg naboen hvad han har, vælg noget andet og lav en aftale med manden om gensidigt at kunne benytte hinandens forbindelse når laksen er løs. Alternativt kan de fleste routere sætte op til at falde tilbage på en anden forbindelse ved udfald på den primære, det kræver så en smule teknisk indsigt, men at skifte kabel kan vel lige så godt være en mulighed de sjældne gange hvor det er relevant. Jeg tror ikke det skal redde dig mange gange om året før du har tjent merudgiften hjem.
Bid i Æblet og betal 500 DKR om måneden for 2048/512 for TDC ADSL.
Masser af nyere, hurtigere, fixere løsninger derude, men det andet kan næsten ikke slåes ihjel, og dit job er jo nødvendig med stabil forbindelse.
Køb evt et 3G datakort fra 3 eller TDC som back up, og så foindelse når du er på tur med din Bærbar.
tele2 2mega bit - 340kr
det er vk, havde det før jeg skiftede til CC, men skal tilbage til tele2, klart det bedste
Webspeed. Var oppe en dag eller to efter jeg bestilte det (i en TDC butik hvor jeg forklarede vigtigheden af det kom hurtigt op). Så faxede de det.
Er der nogle af Jer, der kan komme på Clearwire lige nu? Nu er forbindelsen helt væk.
Asger Dokkedal
www.dokkedalpoker.dk
Gok.
Asger Dokkedal
www.dokkedalpoker.dk
OMG så reagerede Clearwires represæntant (ved at smide en kommentar i min blog). 2 måneder for sent - men ok de skal jo selvfølgelig også bruge lidt tid på at overveje situationen.
www.dokkedalpoker.dk/?p=51
Asger Dokkedal
www.dokkedalpoker.dk
@Crunchii
"Med oppe mener jeg fuldt installeret hos en selv (6-8 uger var min dom)."
hvorfor så længe?
Sandheder er at der ikke er noget selskab der diffinitivt er det "bedste", med hensyn til stabiliteten. Når vi snakker om CC, Tele2 og TDC´s ADSL forbindelser, er det deres tekniske support der er afgørende.
Jeg vil på det stærkeste fraråde jer at benytte Tele2. Der er en årsag til at for hver kunde de får ind, mister de 2.
CC og TDC har nogenlunde samme evner på den tekniske front.
CC har dog fordele som lave priser, forbindelser uden tlf. hvis det er det man ønsker, og stor fokus på deres eksisterende kunder.
TDC har fordelen af at de sidder på kobberet og centralerne og derved større adgang. Ved lov må de ikke flytte deres egne fejlmeldte kunder frem i køen, men om det forkommer kan man jo kun gisne om ;)
Mvh.
Morten
@Dokkedal
Jeg har aldrig (nock nock 7 9 13 og alt det der) haft problemer.
www.cybercity.dk/produkter/privat/bredbaand/solo_bredbaand/
Og når du skal ha' ekstra speed engangimellem
www.cybercity.dk/produkter/privat/bredbaand/andre_produkter/boost/index.aspx
/Dafne
Jeg kan kun anbefale TDC Bredbånd. Har kørt med det i rigtig mange år og det har aldrig været nede. Det er vist rimelig hurtigt oppe at køre. Stabiliteten selv. Skal ikke kunne sige om det også gælder for CyberCity.
Topper.
@Dokkedal
Helt ærligt!
Dokkedal du skriver om hvor hvor god du er til at tjene på dit sng spil og alt respekt for det! Jeg fatter ikke du gider bruge energi på fullrate, clearwire mf. for at spare 50-100 kr. pr måned! Drop dem dog og betal for en seriøs forbindelse.. Jeg har 1-2 gange på 5 år oplevet at der ikke var gang i min Cybercity forbindelse! Måske har jeg betalt 1000-1500 kr mere om året end hvis jeg havde shoppet rundt men de penge er jo sparet hvis du bare bliver smidt af en gang i en 200£ sng..!!
Man får hvad man betaler for.
Helt enig med Strubjerg. Op med læderet og få dig noget TDC ADSL. Har selv haft det i efterhånden herrens mange år og må sige, at det er kvalitetsprodukt.
--
verndroid
www.schougunvald.dk
Hej har cybercity 2 mega-bit. aldrig nede. så kan klart anbefale det
mvh butcher
Har haft cybercity i mange mange år nu, og har vidst kun haft problemer en gang, og der synes jeg de havde en utrolig god kundeservice.
Har også haft TDC 8mbit i et års tid, igennem mit tidligere arbejde, og det kørte også godt.
Så min konklusion er at cybercity og tdc er de bedste og mest stabile man kan få.
Jeg har lige fået cybercity`s solo 8mbit til 399,- om måneden.
Og i KBH skulle man kunne få cybercity´s 20mbit også til 399,-
pokkers77
www.pokerliv.dk
@ Nicol@i
Helt enig! Plejer at formulere det noget lign:
"Køber en håndværker sit værktøj i ALDI? Gør-det-selv-/hobby manden - ja, men håndværkeren - nej. Ikke noget ondt i det (har selv en del fra ALDI)
Køber en prof pokerspiller en VEGA, Abook eller andet no-name ?"
Taget fra anden kontekst. www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=119711
Har selv lige fået forhandlet frem til 8mbit/512 hos CC for 199/måned.
Pacc
199,- det var godt nok billigt :)
Du må have haft dem i 100 år eller have mange linier :)
pokkers77
www.pokerliv.dk
Ringede ind for at opsige mit abn.; sagde jeg ville skifte til Fullrate - så skete der ting...
Hehe filthbastard vi havde da en hyggelig tid i Tele2. Var da altid skønt med de problemer der var med ADSLen på det tidspunkt og det er jo nok ikke blevet bedre siden da.
Derimod folkens når fibernet kommer til københavn inden for en overskuelig fremtid (læs 1-2 år) så har i noget at se frem til
@ faberghasted
Ja det var det sgu meget hyggeligt i TP, men jeg må indrømme at jeg ikke savner svenskernes kundebesøg. ;)
Så vidt jeg ved så køre transcom som det plejer. Ærgeligt for dem :)
Jeg hørte i radioen i morges at Tele2 worldwide har fremlagt et regnskab med -2.800.000.000 sek. på bundlinjen.
Hvad laver du egentlig nu? Stadig noget salg eller hvad?
Well sidder i kundeservice i Dong Energy i deres fibernet afdeling så det er lidt salg og ellers bare generel kundeservice dog som lidt mere overordnet hvor jeg primært sørger for tingene bliver lavet hehe.
Cool. Det lyder sgu spændende. Fiber er vejen frem :)
Ja det er i vel også ved at indse i CC. I er jo også hoppet med på vognen og tilbyder produkter gennem Dong Energys Fibernet. Så i ikke kun har jeres 10/0,5 forbindelser hehe