Efter at være blevet inspireret i en anden tråd på et andet forum vil jeg her prøve at lave et lille forsøg...
Jeg vil lave et hold på 10 spillere som jeg vil stake i 5$ tourneyen i morgen på PokerStars
Thursday 15:10PM Nl Hold Em $5+ $0.5.
Jeg kommer til at poste resultaterne her i tråden
Send en PM hvis du er interiseret ønsker kun seriøse folk, opgiv stars nick ved ansøgning Om jeg kun får 10 eller færre svar får de 10 Jobbet ved flere ansøgninger vælger jeg folkne ud der skal spille
og kommer til at annoncere spillerne med PN Nick, Stars nick, og resultat.
Tror dette kan hjælpe folk med at få fremtidig staking, samtidig som jeg kan få den action jeg vil have
Spillernes tilbagebetaling vil være som følger :
40% til Staker(Mig)
40% til dem selv
20% til resten af holdet
Håber der bliver mange PMs
Hilsen
Magnus
P.s ALLE der vil være med skal meget helst have MSN da jeg så vil lave et Msn vindue
Staking i 5$ MULTI TOUR
Synes det lyder som en god idÚ. Jeg vil i hvert fald følge jer.
Jeg er desværre ikke hjemme i morgen aften, ellers havde jeg ansøgt.
GL til jer alle.
mindste overførsel ved inter account transfer er da højere end det er den ikke?
Selvom du godt kender min holdning til dit spil og selv om jeg ikke spille 5$ mtt, er lige småt nok, syntes jeg er det er en god ide og vil da gerne stille op for dig i morgen mit nick er naturligvis kramix
Mon ikke han mente inter som i mellem, dvs. transfer mellem accounts og ikke inter poker.. På party er der min. $50 for inter acc transfers.
@Magnus
Inter account transfer = Internal Account transfer... vil jeg tro... Inter account transfer hedder det ihvertfald
Ved med sikkerhed, det er muligt at overføre mindre end $50 på stars.
På f. eks. poker champs kan man overføre små beløb - overføre tit til min fætter...
oops læste jeg ikke jo nej minimum transfer er 1 cent så det kan man godt på stars kom glad
@kris_Dk hehe :D
Hvad tid er det dansk tid?
vil det ikke være federe på en eller anden måde og gøre sådan at et evt. overskud vil gå til at betale de 10 spillere et buy in til nogle større turneringer? Og så starte et lille hold. Men er det lovligt?
PM sendt
9 på teamet so far og en jeg mangler msn det er Jobbe hvis ikke i vedsender msn så kan i ikke komme på teamet
@magnus
Du lære det aldrig :)
Efter du har lavet den overførsel kan stars finde din account på 30 mins ;)
Håber du har kontaktet stars magnus for at finde en løsning. Hvis man snakker med dem kan der nok findes en aftale (især hvis der er tilladelse fra forældrene).
Ellers ender det sq med en ny tudetråd!
@MeepMeep
Har vel ikke noget med dette at gøre ?
Var den anden ikke en Ladbrokes konto ?
Eller tager jeg fejl.
jo men han er stadig under 18 og med dette stunt finder de ham på 2 minutter!
Nu er der vel grænser for, hvad de gider beskæftige sig med.
En anmeldelse (som M+SKE kommer) om, at en der MULIGVIS er under 18 har overført 10x$5 til andre konti (hvilket der ikke er noget forkert i som så), er jeg ikke sikker på, de vil spilde meget tid på.
Men måske jeg tager fejl......det må Magnus jo kunne fortælle senere.
Om det er OK, du spiller, selvom du er under 18 ??
For det er vel det eneste, der er forkert i denne sag.
Ellers siger du til. Så finder vi ud af noget.
10 er på teamet nu man bliver byttet ud hvis man ikke casher i lang tid
gevinster bliver fordelt sådan her 40% til mig 40% til sig selv 20% går til buyins det er self kun i starten til teamet har sin egen rulle og kan betale buyins fra den og mine %er falder self fra 40 der
Er jeg med magnus?
nice idea gamle dreng!
Haaber sku den holde og holdet kommer op at koere...