Interpoker lancerer ny standard for raked hænder til frispilning af bonus. Man skal nu bare spillet 500 hænder på min limit $1/2. En god nyhed for os der kæmper os igennem limit cashgames for at få den månedlige bonus og derudover foretrækker SnG's.. :-)
Derudover er der en reload 100% bonus i semptember måned op til $100. Mit spørgsmål er så om man både kan reloade og derudover også få den månedlige $100 bonus, for hvis ikke er der ikke meget idé i at skyde penge ind på kontoen..
InterPoker bonus september
så tror jeg at man skal til at spille stud, ;-), så kan det vis kun gå hurtigt
De sætter nu en grænse på 3 måneder fra til deposit, til bonussen skal være spillet fri.
Gælder de nye regler også ved depositbonuser som er fået før 1. september?
Hvis jeg laver et deposit idag, og et i morgen, kan jeg så hæve 200$ efter 1000 raked?
I øvrigt en GLIMRENDE ændring af Inter. Deres gamle system var tough for lowlimitspillere.
Gælder de samme ændringer for de andre sites under Crypto, som også brugte MPP?
(Kan være jeg bare skulle skrive en mail til deres support og spørge)
Vil det sige at jeg nu faktisk ikke kan bruge deres bonus til en skid eftersom jeg spiller max NL100/PLO100?
@skodko
Sådan læser jeg også bonussen... At det er blevet umuligt for folk under 1/2, og ekstremt nemt for folk på 1/2 og opefter.
fatter virkelig ikke denne ændring. Siden hvornår har det været svært for folk der spiller 1/2 eller over at optjene 500 MPP på en måned. Virker som om de har fundet ud af at bonussen koster dem en del og derfor eliminerer en masse der normalt ville kunne frispille den ved at indføre denne regl.
@skodbo
Ja, men deres gamle system tog det temmelig lang tid at spille deres bonus fri. På FL1/2 brugte jeg i gennemsnit 27hænder/$ under deres gamle system, og så var der langt bedre bonuser derude.
Nu spiller jeg primært NL100, men vil da hoppe tilbage og spille en stak FL1/2 borde, så skulle den bonus være hjemme på under 2-3 timer. Et glimrende supplement til min bankroll.
Denne bonus går vel hen og bliver den bedste månedlige bouns på nettet pt?
@RavenDK
Har tænkt mig at gøre det samme.. Længe siden jeg har spillet FL, men skal da tages med, når den kan cleares på max 3 timer..
jamen tilbage til RavenDK spørgsmål
for man $100 både idag og imorgen??
eller er der ingen ændringer...
@raven
Hvis du ikke er registreret kan du muligvis hæve $200. Lavede selv det samme da jeg tilmeldte mig i juni, men det var et special tilbud, ved ikke om du kan kombinere på den måde..
Håber også det gælder for de andre Crypto sites..
Har selv tidligere spurgt vedr. kombinationen af sign on bonus og den månedlige bonus, men har aldrig fået svar..
@ skodko
Det bliver nemmere at spille bonus fri!..
@SimonSays - da ikke når jeg ikke har BR til de levels hvorpå det kan lade sig gøre?
@SimonSays
Hos IP står der:
"From 1st September 2006, all hands played on 1 / 2 Unit ($/£/?) tables and above, where ANY rake is taken will count as a raked hand.
Hands played on tournament tables or tables less than 1 Unit ($/£/?) will not count."
Som jeg læser det kan man nu ikke længere opnå sin bonus ved at spille NL25, NL50, PLO25 og PLO50 som jeg fx har gjort - så jeg tror ikke at det bliver lettere at opnå bonusen for alle.
sunek
@RafenDK
Mener jeg læste at bonussen skulle cleares inden for samme måned, så desværre.
@skodko
Har du en BR til NL100$, går den også fint til FL1/2
På et fulltable vil man skulle betale 1,5$ i blinds pr. 10 hands. Hvis bare mere end 75% af hænderne bliver raked, vil man have overskud, selv om man foldede alle hænder! Det kan selv den største FL-fisk vist klare.
når jeg går op og spiller NL100 er jeg allerede over min bankroll, desuden har jeg ikke tålmodighed til at spille FL og mener at den eventuelle edge jeg måtte have, forsvinder lidt der.
@Raven
Har du andre steder, hvor du kan spille en månedlig bonus hjem?
@skodko
Jeg misforstår hvad du mener med NL100/PLO100 så, beklager. Har slet ikke tænkt på at det bliver sværer på lavere limits, hvis de dropper det kvarte point man hidtil kunne tjene på $5 pots..
@Simonsays - det bliver jo ikke sværere, det bliver umuligt:
"Hands played on tournament tables or tables less than 1 Unit ($/£/?) will not count."
@Skodko
Trixet ved FL er at det er mere mekanisk, man kan derfor spille flere borde. I NL spiller jeg kun 1-2 borde, da mit spil er meget read-baseret, men i FL kan jeg uden problemer spille flere borde.
Spiller man 4 borde FL1/2 fulltable, spiller man ca. 200 raked hands/h.
Dette vil give 40$/h. Dette er så stort et boost til en lille BR at jeg ville blide i det sure æble og spille denne bonus fri, selv om man keder sig lidt.
Desuden vurdere jeg at niveauet på Party/pacific/Stars NL100$ er så meget lavere at det opvejer rakeback/bonus hos crypto. Specielt når man f.eks. kombinere med partys månedelige 100$ x10 bonus, som nemt kan spilles fri.
@Kasperoviz
Som nævnt ovenfor: Party har hver måned en 100$ reload bouns. Dette er kombineret med at den kan spilles nemt igennem på NL25$, og niveauet er meget lavt, den bedste bouns på nettet.
På crypto netværket er der en del som har månedelige reloads.
Interpoker 100$
PokerPlex 50$
Willian Hill 5£/h i de første 5 timer. (Spiller man 5 borde, får man 25£ for 1h spil)
Littlewood (mener det er samme regler som WH, har aldrig spillet der)
Derudover har Classic og Ritz en Sign-up bonus.
Det vil være meget godt for os lowlevel bonushunters hvis det nys system bliver brugt overalt hos crypto.
Edit: Sun er forbudt for DK
lyder sgu da ualmindelig nederen... havde ellers håbet at de ville lade sng og mtt spillere få en chance for at cleare bonuserne... Istedet har de simpelthen valgt at give all os casual spillere fingeren... nå måske det er på tide med et nyt site så...
hvornår er det egentlig at en raked hånd tæller op imod de 500? Er det først ligeså snart floppet kommer og du har smidt penge i? uanset om det så bare er sb?
@djoffer
Kan godt se det er nederen hvis man spiller NL25$, men som jeg skriver i mit indlæg 00:21 mener jeg slet ikke man skal spille hos crypto i det hele taget.
Har man en NL25$ bankroll (omkring de 500$ helst) vil jeg nok vælge at gå efter de 40$/h, selv om man er underrolled. Det vil give ens roll et løft på 20% på en enkelt aften! Det er simpelthen for god en deal til at jeg ville kunne sige nej. Man bør dog spille meget tight.
@djoffer
Så lang tid der er et flop, og potter er over 5$ tæller den med. Du behøves ikke selv at have lagt penge i potten. En hånd du folder fra UTG tæller med!
Over 80% af alle hænder på FL1/2 tæller med.
tjaee du har sikkert ret, men spiller primært sng sh, og kan godt lide præmiefordelingen på crypto, supplerer det dog med lidt cash game af og til... Forresten nogen ide om hvad der sker med de bonuser man har kørende lige nu? Har en 100 dollars bonus 88% clearet og ville da blive lidt bitter hvis den forsvandt..
@djoffer
Jeg stiller selv det samme sprøsmål i en af de første posts. Der står intet om det. De kan desværre godt finde på at ryde de gamle bonusser, da jeg så et sted på deres side at deres bonusser skulle cleares i samme måned.
Man kunne da heller ikke cleare bonusser med SnG's under det gamle system?
Edit: Jeg mailer lige Ryan, og spørger til de gamle bonusser.
lige sendt en mail til dem ang de gamle bonuser, skal nok lige poste det herinde hvis jeg får et svar..
Men nej Sng gav heller ingen mpp før, havde dog bare håbet de ville ændre dette, mener jeg betaler sgu også masser af rake:)
edith: hov rafen havde allerede svaret:)tak tak:P og nå ja så virker det da ret overkommeligt at cleare en sådan bonus..
Resultatet af denne ændring kan vel også tænkes at være, at det 'presser' flere spillere fra .25/.50 og .50/1 op på 1/2 så der vil være flere borde at vælge imellem, samtidig med at spillet bliver mere loose.
@RavenDK
Det er intet problem at spille 4 NL borde på samme tid og variansen er mindre end ved FL.
sunek
@doom
Da de eksisterende (læs: dem fra i går) regler blev indført, blev Cryptos FL 2/4-borde meget mere attraktive at rydde bonusser ved. Resultatet blev, at 2/4 tiltrak ligeså mange hajer som fisk.
Det samme vil nok ske for 1/2 nu - der vil komme en del fisk op fra micro, som vil tiltrække bonusjægerne. Tableselection bliver vigtigere - hvilket dog er forholdsvist enkelt på Crypto.
Med min BR er jeg vældig tilfreds med ændringen. Med lidt held slipper FL 2/4 og 3/6 af med nogle af de hajer der fokuserer mest på at jagte bonusser, og knap så meget på antal BB/100 og rakeback.
er der nogen der ved om der BÅDE er månedsbonus OG reload. og om der i så fald er kode til reload
tror ikke der er reload bonus, med mindre du er ny spiller... Anyway fik lige svar på min mail ang. de gamle bonuser, desværre havde jeg lagt ud med et par kommentarer ang. det nye bonus system, så fik en standard mail med tak for mine forslag etc. etc. og de ignoreret så helt mit spørgsmål... har prøvet igen..
For info angående mail, se denne tråd:
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=116854
@RavenDK
Sun poker's bonus kan ikke bruges som dansker..... WTF (og dog, så kan man vist spille rigtig meget og maile dem så de kan se at man ikke bare "abuser deres bonus??)
jf: www.sunpoker.com/common/terms.asp?id=222421&vid=k6q4c0k2u4w7n7q2y1l2c6j3&pc=2
Pkt 6
Jeg synes da også at det er lidt fesent da jeg udelukkende spiller NL100:(
@ntunxun
Der kan man bare se!
Jeg har slettet SUN fra min tidligere post.
man kan godt få bonus fra sun man skal bare maile dem, så kommer den ind.
Har Interpoker ikke ændret det så man nu godt kan være med på NL100 ?
www.interpoker.com/poker_stuff/20060925/raked_hand_promotion_on_interpoker.shtml
"As of September 1st 2006, all hands played on ½ Unit ($/£/€) tables and above, where any rake is taken will count as a raked hand."
Den der halve unit må vel være ensbetydende med at man godt kan spille 0.50/1.00 eller tager jeg fejl ?
Man kan ikke se om man har spillet den fri, vel?
Er i tvivl efter en session igår....
@Randall37
Jo, man kan følge sin bonus hånd for hånd under: Cashier - My Promotions - Reward
@Kelloggs1
Jeg blev også i tvivl da jeg læste det samme som dig.
Hvis jeg var dig ville jeg maile Inter og spørge, eller evt. sætte dig ved et NL100 bord og se om det virker.
Jo du kan gå ind i cashier ---- My promotions------Reward-----
Så skulle du kunne se hvor mange % du har spillet fri
Hvis du fører mussen hen på den blå % linie kommer der også frem hvor mange raked du har spillet ;-)
Hvis altså du har husket at taste bonus koden ind :-)