Hvaaa', er du bøsse?

#1| 0

Så er det officielt. Endnu et pokersite er lanceret. Som om det skulle være noget specielt, hvis sitet altså ikke lige præsenterede sig selv således:

Welcome to the world's FIRST real online poker room and community for gay, lesbian, bisexual and transgender poker lovers!

comeoutpoker.com hedder siden for dem som skulle være interesseret.

Med venlig hilsen
ElskerPIGER - mere end nogensinde :-)

15-09-2006 18:01 #2| 0

Hmmm, det lyv. Virkeigheden overgår fantasien

15-09-2006 18:04 #3| 0

Lol... de spiller sikkert kun FL

15-09-2006 18:05 #5| 0

Hahahahaha - god lir!

15-09-2006 18:05 #4| 0

hahahahahahaha, troede så meget det her var en fortælling om en bytur der endte i slagsmål, bare placeret i den forkerte kategori.

"hvaaae, er du bøsse?".. det er altid det alle bonderøvene i jomfru ane gade siger hvis man kommer til at gå ind i dem (læs: hvis de tonser ind i en).

men meget godt initiativ fra comeoutpoker.com. der skal sgu være plads til alle..

15-09-2006 18:07 #6| 0

Haha... Jeg overvejede, om ikke der ville være god value i at spille derinde, for der må jo være fyldt med fisk. Mine overvejelser stoppede dog, da jeg nåede hjemmesiden, for med de billeder af mænd, der ligger halvnøgne op af hinanden, blokerer brækfornemmelserne altså for den rationelle (poker)tankegang!

Disclaimer: Jeg er ikke homofob, jeg foretrækker bare at holde mig fra homoerotiske billeder, når det er muligt.

15-09-2006 18:10 #7| 0

@creative

Der er jo netop ikke plads til alle på det site. Det er omvendt diskrimination.
Især når man tænker på deres udgave af hold'em, hvor den eneste forskel er, at "straights" ikke har nogen værdi i spillet. Plat? :P

15-09-2006 18:15 #8| 0

ja du har vel egentlig ret. kan godt grine lidt af det med den "straight" der.

15-09-2006 18:27 #9| 1

Jeg sidder og venter herinde, hedder LangeNosser.

15-09-2006 18:31 #10| 0

lol @ NimaNOS

15-09-2006 18:32 #11| 0

Ja, Gayraise får jo en helt ny betydning på det site.... :)

15-09-2006 19:31 #12| 0

Derinde kan man jo nok også blive "kneppet i billetten" godt og grundigt.

15-09-2006 19:32 #13| 0

Jeg spiller på en del sider, udover poker. Og undskyld mig men, hvad sker der for de mennesker. Løber man ind i en mand der er gay, (det er gerne mænd der gør det) er det straks det første man skal hører.

Bevares, der skal være plads til os alle, men hvorfor fanden (undskyld jeg bander) skal de være så selvhøjtidelige, og opmærksomhedssøgende.

Og nej, jeg diskriminerer ikke, har selv en søster der er lesbisk. Hun har nu været sammen med den samme kvinde i over 20 år. De er iøvrigt gift nu.

/Dafne :)

15-09-2006 19:51 #14| 0

Forøvrigt spiller de også en variaton af Hold'em som de kalder Homo Hold'em, hvor straight er fjernet.

Og det er ikke en Joke..=)

15-09-2006 20:05 #15| 0

@MysDeeQ

Du skriver:

"Løber man ind i en mand der er gay, (det er gerne mænd der gør det) er det straks det første man skal hører."

Og tilføjer:

"Bevares, der skal være plads til os alle, men hvorfor fanden (undskyld jeg bander) skal de være så selvhøjtidelige, og opmærksomhedssøgende."

Synes du ikke selv, at du er ret generaliserende!? Jeg er overbevist om, at der er lige så mange heteroseksuelle som homoseksuelle, der er selvhøjtidelige og opmærksomhedssøgende

15-09-2006 20:09 #17| 0

LoL ! Laver de ikke også et room kun for ventrehåndede eller rødhårede ?
Hvorfor skal "de" ikke spille med os andre

15-09-2006 20:09 #16| 0

Når man blir ramt ned af en bag dørs farve, lyder det som en gris der skriger. Syg side.

15-09-2006 20:13 #18| 0

@ElskerPiger... NOT... :)

Det er der sikkert :). Nu forekommer det sig bare at jeg lige har diskuteret det med 2 i dag, så din tråd fik mig lige til at koge over... lol

15-09-2006 20:39 #19| 0

@MysDeeQ

Fair nok. Jeg følte bare, at jeg måtte skrive noget, da jeg synes at dine kommentarer var ret generaliserende og lidt diskriminerende.

"Og undskyld mig men, hvad sker der for de mennesker," skrev du også. En ret uheldig kommentar, synes jeg.

Du må have en god aften!

Venlig hilsen
ElskerPiger :-)

15-09-2006 20:58 #20| 0

@ElskerP...

Er bestemt ikke diskriminerende, som jeg sagde har jeg en søster der er lesbisk. Har iøvrigt også en meget god ven der er bøsse, som jeg har kendt i 12 år.

Det jeg mente med 'hvad sker der for de mennesker', er netop DE bøsser og lesbiske DER ER selvhøjtidelige og opmærksomhedssøgende. Det var ikke en generalisering :)

Ha' en go' aften selv, med masser af pokerheld ;).
Gider ikke selv at spille i aften.

15-09-2006 21:04 #21| 0

Der må man da kunne spille Homaha :)

"Showdown, high hand takes the pot, straights do not count.
You must use exactly two of your down cards in your final hand.
Queens are wild."

15-09-2006 21:45 #22| 0

@MysDeeQ

Ok, det er jeg da glad for at høre. Tak og i lige måde!

Hilsen
Mig :-)

15-09-2006 23:22 #23| 0

@ElskerPiger... Nu er det vel begrænset hvor mange heteroseksuelle der åbenlyst proklamerer at de netop er... heteroseksuelle...?

Klart der er heteroseksuelle der også er opmærksomhedssøgende, selvhøjtidelige osv., men vel ikke omkring deres seksuelle overbevisning :D eller jo lidt dig, men hey.... sådan er det når man er player jo :P

Det jeg mener er, mange bøsser og lesbiske råber nok gerne højt omkring sig selv for at komme eventuelt andre højtråbende i forvejen - det bedste forsvar er et angreb, b-rabbit osv :D Svært at kalde en for homo og få det til at lyde nedladende hvis vedkommende selv lige har vedkendt sig det...

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar