Underligt har fået mail fra dem på mine 2 mailadresser. Hvem mon har givet dem min mail?
Lyder som sådan spændende nok, men det er jo spam.
[email protected]
Har også fået den.
Er den fra Nordicpoker?
Der burde jeg i hvert fald ikke være tilmeldt..
Yes, har også fået den på min private mail adresse.
Skummelt - aner ikke hvor de har min mail adresse fra.
ahh..det er da irreterende med alle de dobbelt-post..host*TOGO*Host
men det lyder da lidt underligt..
Tror det er hoax!. Med billeder af en kæmpe lyst yacht og swimming pool... hmmm, - Men lyder som sagt meget sjovt!
Nu tror jeg lige i skal slappe af med jeres paranoia, de beder ikke om indbetaling eller noget. Hvis i har fået mailen, har i vel været inde og melde jeg jer til på deres HP?? Men de har vel sat siden op og ladet folk tilmelde sig, for at se om det var noget der kunne lokke folk til, altså om det kan løbe økonomisk rundt.
Jeg ved personligt, jeg ikke har meldt til på nogen HP, og det tror egg da heller ikke de andre i tråden har.
De beder ikke om indbetaling på siden - Men mon ikke de gør det i den mail de sender, efter tilmeldelse..
Det er vel meget fornuftigt at havde forbehold - for en side, uden afsender!
Jeg kiggede lige på sagen og kan det tænkes at i har signet op på 4champs.com pokerroom ?
Ejer af NORDICPOKEROPEN.COM
Domain Name: NORDICPOKEROPEN.COM
Registrar: CRONON AG BERLIN, NIEDERLASSUNG REGENSBURG
Owner Contact:
Sven Mariksson
SVTA
Kaplangatan 23
Stockholm, , 11550, SE
Admin Contact, Technical Contact, Zone Contact
Sven Mariksson (MASVA0005)
SVTA
[email protected]
Kaplangatan 23
Stockholm, , 11550, SE
phone: +46.886445930
fax: +46.886445931
Domain servers in listed order:
ns1.ns-serve.net 193.254.185.254
ns2.ns-serve.net 193.254.187.110
det kommer fra de samme folk sam lawede det der med fripoker.nu eller noget i den stil
wor man lawede online underskrift indsamling mod legalpoker.dk
Har 100% ikke signet up - eller for den sags skyld set siden 4champs.com før!!.
Hvorfor skriver i ikke bare til ham og spørger, hvor han har den fra. Hvis det er et poker site det laves med, virker det jo lidt mere seriøst end hvis han bare er en spammer.
/Mikael
Jeg har også fået den, og forstår nada.
NORDIC POKER OPEN
Forventet præmiesum er DKK 1.500.000
Pris for dette 3 dages pokerkrydstogt er DKK.3800 inklusiv buy in til NORDIC POKER OPEN soveplads i kahyt 4 gange buffet ekskl. drikkevarer der kan købes til små hyggelige Østersøpriser.
Prisen inkluderer ikke transport til København og afsejlings-/ankomststed for færgen (Københavns Havn) eller videre afrejse fra København og afsejlings-/ankomststed for færgen (Københavns Havn).
Rederiet er uden ansvar for pokerturneringens korekte afvikling.
det kommer hvis folk været på legalpoker.dk
eller er blevet anbefalet af en ven på legalpoker.dk
er 99% sikker for den samme mand som fortalte mig om legalpoker.dk
fortalte mig 1 -2 mdr efter om nordicpokeropen.com
Jeg har også fået denne mail - og har i sin tid skrevet under på legalpoker.dk. Men havde da ikke regnet med at den ville blive misbrugt.
Nu har jeg skrevet tilbage, at jeg forlanger en uforbeholden undskyldning og at jeg vil slettes fra alle maillister, ellers ender sagen som spam ved rette instans.
simpelt, dem som samlede underskrifter til legalpoker, har du givet din email til, og nu bruger de den i andet øjemed
Tror det er en alm. spam mail. Jeg har fire mail adr. De to af dem blir' brugt til pokerting og de to andre er til mere 'seriøst' brug.
Jeg har fået den mail i alle fire mailboxe. Har iøvrigt aldrig været inde på legalpoker.dk eller skrevet under på noget i den sammenhæng.
Måske det var en go' ide at scanne for spyware :)
/Dafne
fatter heller ik hvorfor jeg har fået den.
overvejer at deltage, men kræver der kommer lidt mere info på hjemmesiden.
Nu har jeg også fået den, og jeg har heller aldrig benyttet legalpoker.dk...
Nu er min mail ikke så svær at få fat i igen, men det er da alligevel sjovt.
/Mikael
bumper lige den her ..
Nogen der har fundet ud af noget nyt omkring denne tour`?
MysDeeQ:
"NORDIC POKER OPEN
Forventet præmiesum er DKK 1.500.000
Pris for dette 3 dages pokerkrydstogt er DKK.3800 inklusiv buy in til NORDIC POKER OPEN soveplads i kahyt 4 gange buffet ekskl. drikkevarer der kan købes til små hyggelige Østersøpriser.
Prisen inkluderer ikke transport til København og afsejlings-/ankomststed for færgen (Københavns Havn) eller videre afrejse fra København og afsejlings-/ankomststed for færgen (Københavns Havn).
Rederiet er uden ansvar for pokerturneringens korekte afvikling."
Der er nogle små flyers i boden hos DPF i Ordrup hvor dette er printet på...
Det kan tænkes at de ved hvor skidtet kommer fra...
Jeg har også fået den på en del mails nu.
Og jeg vil betragte det som spam, og anmelder det en af dagene.
Så håber andre vil følge trop
@ danielgron
Tiltrods, du siger der ligger flyers, har jeg ej set dem. Men jeg er der heller ikke så tit, så måske???
@Gene og Pantherdk
Hvordan går det med jeres uforbeholdene undskyldninger og anmeldelsen af spam ?
Guti
Som tænker: blok dog afsenderens adr. i stedet for at bruge mere krudt på det.. :-)
Jeg har ikke fået nogen undskyldning, og har glemt sagen :-)
@gutti
Jeg fik ikke noget svar fra dem om hvor de har min mail adresse fra.
Jeg smed den ind til spam hos forbrugerstyrelsen, og de gør intet med mindre der kommer en 20-30 klager :(
Jeg har nu også videresendt til forbrugerstyrelsen.
Adressen er: [email protected]