Alligevel en nice månedsløn når man singletabler NL200... og ikke engang kender reload-knappen. En herinde fra?
tjeck.dk/index.php?article=2213
Professionel på NL200
Hvad sker der for knægten, tage lån for 100K for kunne spille på et niveau hvor man kan lave en måneds løn på 45K.
For mig lyder der ret urealistisk.
Godt nok et mærkeligt interview.
Singletabler NL200, reloader ikke og har lånt penge i lejligheden for at have rulle, ja jeg har også svært ved at se det skulle være en haj de har fået fat på?
han er lidt en sjov fætter "alle taber i starten...", mnææh ikke når man bare har begynder skrub =)
også lidt sjovt at han ikke reloader til fuld stack...men mon ikke det mest er for journalistens skyld at han sidder og spiller så forholdsvist lavt alligevel? Garanteret også derfor han hopper på ladbrokes og ikke et andet site.
Generelt lyder det lidt underligt - bruger et eller andet regneark og skriver ned hvert bord han spiller? Må da være voldsomt besværligt hvis man multitabler...(hvem sagde pokertracker?)
Men held og lykke til ham, kunne da være sjovt at få en update på historien.
Kun mig der ikke synes det lyder vildt overbevisende? Altså, man burde vel have en BR til at singletable NL200 når man vælger at gå pro - og eftersigende være en vindende spiller!
Så burde man vel vide ikke at cashe det hele ud?
Larsen
Jesus Christ en wannabeeeeeee!
Lol.. Jeg vil klukke mig i søvn i nat :)
Edit: Ikke nogen som kan opstøve ham, så vi kan få ham ind på PN, og hjælpe fyren lidt?
Btw har søgt under hans nick på ladbrokes - men ikke det store jeg kan finde under cash leaderboard.. Så tvivler sq på han er ret aktiv derinde i tiden..
omg, dejlig historie!!! så kan jeg gå i seng med et smil på læben......DONKEY:-)
Løgnhals
Jeg må sige, at jeg har overvejet det seriøst, når jeg har rundet de store beløb og for eksempel har siddet med 90.000 i ren indtægt i slutningen af en måned.
Og så nu et lån på 100k
Ja right de er da væk nu!!
det er iøvrigt vist nok en lidt gammel atikel, et par mdr. tror jeg
Oh, se sikke en fræk lille basse, smiler han, da han hiver 10 dollar ind med et par 3'ere på hånden.
LOL
lol ikke noget nyt, men igen gik der lige jantelov i PN. Det er da fucking utroligt der ingen ting af positiv karakter kan nævnes herinde, uden det skal mødes af en eller ande 16 årig snottud der mener han har lært noget statistik i 7 klasse der siger at det simpelthen ikke kan lade sige gøre...... bla. bla. bla.
Hvis I fik besøg af en journalist og lige skulle vise spillet, ville I så straks logge på fire borde og seriøste sidde og reloade hele tiden........ øhh nej i ville fucking vise et bord og så sidde og spille lidt løst og samtidig forsøge at forklare hvad spillet gik ud på......
Og ja man kan såmænd sagtens leve af at spille nl200.
Og ja jeg er patte stiv lige nu og i rimelig dårlig humør, fordi den fucking dåse jeg har brugt 3 timer og 5 drinks på ikke gad med hjem, men håber ikke det skinner igennem stemning i det her indlæg, for jeg er ikke typen der går på tilt...................... SO! :-)
Hvorfor er alle pokerhistorier i danske blade altid løgn og latin, det er virkelig trættende i længden.....
tror i virkelig han ville stå frem i et blad, hvis det hele var løgn. Kæreste, venner og familie ville jo vide hvis det var en stor løgn, så hvorfor skulle han lyve........ for at blive til grin overfor dem der kender ham?????
øhh pas, hvis han er tabende spiller og stadig arbejder på den lokale fiskefabrik, er det nok ikke det smarteste træk, men jo jo, selvfølgelig er det hele løgn :-)
Synes der er mange ting som ikke stemmer i den artikel.
Jeg spiller selv NL200 på Laddies og har 150K hænder på det limit. Kigget min PT base igennem og har ingen hænder med ham.
Han er ikke på cash leaderboardet.
Abbes19 bordet er et 500 buy-in(ikke 200), men samme blinds som alle andre NL200 borde.
En "pro" spiller, som ikke køber sig ind for max(på det limit) og ikke reloader?
Låner penge til at blive pro?
Vinder 90.000 på en måned på NL200 ved at spille 2-3 timer 3 gange om ugen? (Bare det var mig)
"Og så har min kammerat hjulpet mig med at lave et regneark, hvor jeg kan regne min timeløn ud og holde øje med, hvilken vej det går, siger Stefan"
Regneakt i stedet for PT?
220 kroner pr. kuvert på restaurant. Bruger 500 kroner i byen. WOW (Gid jeg havde sluppet så billigt i nat :D)
Lyder mere som en, som tager lidt pis på pokermiljøet ellers en meget naiv person.
Kan dog være han har skiftet username eller pokerside efter den artikel, men jeg holder nu mest i det er en joke.
og jeg prøver så for sidste gang. Hvis i skulle med i et blad, hvor ville i så fortælle i spillede henne?????? nej vel, i ville sku da ikke være så stort et fjols at i fortalte at i evt spillede på inter............ hmmmm nej selvfølgelig ville i sige i spillede på Ladbroks, når det nu er det sted er er godkendt af SKAT.
Hvor står der lige han tjeneer 90k mdl.
Regneark........ øhh det bruger jeg sku også, for pt kan ikke holde øje med rackeback, bonus mv. og igen hvorfor fanden skulle han stå frem med billede, hvis det var en stor løgn......øhh mon ikke han ville blive temmelig tilgrin overfor kæreste, venner og familie
@Laur
Hvor står der lige han tjeneer 90k mdl.??
det hele er så usammenhængende
Læs det igen i morgen når du ikke er som du selv siger patte stiv :-)
Go' nat
fair nok, men prøv at modsige et af de argumenter jeg er kommet med, så skal jeg nok holde kæft for i aften.... :-)
@Laur
"- Jeg må sige, at jeg har overvejet det seriøst, når jeg har rundet de store beløb og for eksempel har siddet med 90.000 i ren indtægt i slutningen af en måned."
"og igen hvorfor fanden skulle han stå frem med billede, hvis det var en stor løgn..."
Det er et modelfoto.
jeg påpeger bare, at han jo rent faktisk ikke har stået frem med billede.
@Laur
Du leverer en hel del underholdning :-) men kan ikke lige se hvilke argumenter du bringer, som vi behøver at afkræfte.
Hele situationen er jo at der er mange underlige og modsigende ting i den artikel og man ka nså vælge at analysere det som man vil.
De fleste har så valgt at tro en person der kun spiller en lille smule, og alligevel ka nslæbe op til 90K hjem på en måned, næppe ville have behov for at låne til for at spille NL200 og det der bliver skrevet i artiklen er enten skrevet dårligt eller også er der meget i guttens liv der ikke hænger sammen.
Han turner jo så også pro, da han bliver fyret som mekaniker.
Vil give dig ret i at det med ladbrokes kan være af skatte hensyn for den tanke slog også mig da han oplyste nick mm, og jeg er heller ikke i tvivl om at man kan leve af at spille NL200.
Hvis man spiller en del borde kan man nærmest leve af rakebacken alene, me nsom sagt der er flere ting i artiklen der peger nedad end opad.
Btw...... Er det dig i artiklen ;-)?
Hold nu kæft med alt jeres lort. Hovedsagen er, at sådan en artikel avler nye fisk ud over alle grænser. Derfor: +EV
Alt andet er ligegyldigt. Det er jo TJECK for fanden. Hvad havde i regnet med?
Det er en gammel artikel, max lol. Lån 100k i banken og kør på drenge
Hehe - kunne lyde som et godt slogan for centre der avler ludomaner mandelir ;)
Ham Abbes19 ejer, efter min bedste overbevisning, nl200 på lads (og er iøvrigt svensk popstjerne ala Nik og Jay så vidt jeg kan læse af hans profil). Man kunne mene det ikke var optimal table selection :P
Tja, Saibot har da spillet mod ham på 200 NL:
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=111243
@muyloco
Det er bordet som hedder Abbes19, og ikke modspilleren :o)
/Allan