Hey!
Jeg har nu hørt en del amerikanere berette om, at de har modtaget mail fra PartyPoker, hvor der efter sigende skulle stå, at de lukker ned for amerikanerne fra på fredag, så de ikke længere kan spille real money-games.
Er der nogle som kan bekræfte dette? :-(
Party går død på fredag!?
Og i så fald, er Part bundet af deres Million $ guaranteed? Der er jo en masse der allerede har kvallet....
Så kommer der vel massivt overlay :-)
Ja, det tænkte jeg også! Der er virkelig mange ubesvarede spørgsmål i forbindelse med alt det her. Jeg kan virkelig ikke overskue, hvilke konsekvenser det her vil have.
Ja, sådan forholder det sig desværre. Party siger så selv, at de vil give Europa og Asien en ekstra skalle, så det kan man vel håbe på.
Med den chance for overlay, tror jeg, at jeg for en gangs skyld vil spille et par satelitter til den turnering.
Det er vist desværre sandt, så snart Bush har underskrevet loven trækker Party sig ud.
De fleste steder skrives det at han forventes at underskrive den her på fredag.
Her er en officiel udtalelse fra Party:
www.londonstockexchange.com/LSECWS/IFSPages/MarketNewsPopup.aspx?id=1308926&source=RNS
Jeg er ikke helt sikker på jeg forstår hvorfor sites aktivt selv medvirker til dette stop.. Hvis det "bare" er bankoverførslerne der bliver ulovlige, er det vel bare at tage de US kunder man kan få (check, neteller osv) og lade dem der har gryn stående beholde dem og spille videre?
Flere fra Asien, det er da godt nok, plus de vil give mere opmærksomhed på Europa, så der er lidt godt nyt i det, tros alt.
"Det er vist desværre sandt, så snart Bush har underskrevet loven trækker Party sig ud. "
Så må Betway sgu snart til lommerne, hvis Bush underskriver på fredag:
To Be Passed before 31.12.06
US Gambling Bill
Odds: 50.00
Igangværende
En fin lille insurance at have i baghænden. Var desværre lidt fedtet i sommers da jeg spillede den - fik kun smidt 10$ efter den. Damn!
Det er taget af. Men vil tro det er omkring 1,01, da loven kun mangler chefens underskrift. Og loven er hægtet op på en anti-terror lov, som Bush selv har været varm fortaler for.