slettet grundet brud på forumreglerne
BLACK LISTE- slettet
Hvordan ved vi, at folk, der påstår de har penge til gode, taler sandt?
Asger Dokkedal
www.dokkedalpoker.dk
Ufattelig tåbeligt indlæg.. du virkede ellers som en fornuftig fyr RafenDK
Rigtig god ide med den her tråd, så kan man sørge for folk ikke låner penge ud til de forkerte!
PS.
Er der iøvrigt nogle der kan give mig en stakedeal til NL400????
Jeg er 2TALT vindende overall og jeg har et FEDT PLUIS på bundlinjen men jeg skal altså bare lige igennem et downswing....?
btw mit neteller er nede er der nogle der kan bestille noget hubba bubba tyggegummi til mig over nettet hvis de får penge på fulltiltpoker?????
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jamen så kan jeg kun være enig med Guti, latterlig tråd!
Asger Dokkedal
www.dokkedalpoker.dk
Det er sku dårlig stil, tag det selv op med vedkommende...
@macstarr
godt være det er "bad manners"
_Men jeg er SQ godt nok træt af, at jeg skal stå model til sådan noget, at folk bare forsvinder, og løber fra sin gæld, LILLE beløb, det kan da godt være du syntes det, men det løber SQ op...
whatever.... så må du tage hjem til ham og tage en ordentlig snak med vedkommende.
Det er utrolig ringe stil at skrive andres gæld(med navn) på et offentligt forum. Det håber jeg du godt selv kan se.....
Du kan sgu da bare lade være med at være sådan en NIT og låne penge ud til folk du ikke har i snor.
Tina, ved du hvad NIT betyder?
Jeg tvivler...
Hint:
A term used among poker players describing a player who is generally tight with money, and unwilling to involve herself in situations which are not clearly to her advantage.
Altså, en NIT der låner penge ud til højre og venstre! Eller...
Ja i må sgu meget undskylde....
Men ser det seriøst som folks eget problem, hvis de låner $ ud til mennekser de møder på et forum!
Siger sgu lige så meget om dem, som de mennekser de låner penge
og ikke ser skyggen af!!!
Lad det være en lærestreg... Glem de $$$ - De er gone......
Jeg vidste ikke, at pokernet skulle fungere som en underafdeling til ribers. :)
Naturligvis kan dette ikke tillades!
Hooks
Når du nu alligevel har wikipedia åben, så kig lidt højere oppe:
"A derogatory term typical of non-American English, indicating foolishness, as in "nit-wit". "
@ tussen
ty.
@Tusse, wiki havde den bedste beskrivelse jeg lige hurtigt kunne finde...
Men hvis du skriver "nit" på et poker board, så opfatter jeg det som tight - det kan du stole på - og jeg tvivler på at jeg er ene.