prima 20$ rebuy, 20 kilo garanteret.
CL, som er kæmpe sidder lige til min venstre og har været ret aggro, hvorfor jeg ikke rigtig har kunne få fat i de lækre blinds... Jeg venter en omgangs tid, og vælger så at raise med 97o i MP, til 3500 med blinds på 500/1000...
Vi er 54 tilbage, 50 får penge...
Jeg elsker at stikke til mange pots i dette stadie, nok også for mange... :-(
Alle folder til BB der kalder... Flop J23 - jeg better 5850 efter et check, og han kalder....
Turn T - nu to spar, han checker igen, jeg skubber 24 kilo ind i ca. 20 kilo, han har 25 kilo tilbage...
Inden hånden ligger vi vel en ca. 14-18 stykker...
For aggro part 2, boblen igen...
t2. barrel er vel fint men vel ikke for stakken ?
10 K giver vel samme besked, og vil han have stakken ind er du nød til at trække dig.
10k ind i 10k efterladende sig selv med ca. 14 kilo.... Hmmm, det synes jeg er lidt grimt....
Jeg pusher også her...
Et call på dette stadie betyder som regel, at manden ikke har top par, så medmindre han slowplayer 2 par eller et set vil du nok få ham til at smide et mellempar (44-99), A3 eller lign..
Det kunne selvfølgelig være rart med et read på hans spil.
/Mikael
Jeg synes bestemt at det er frækt spillet selv om jeg ikke havde spillet på samme måde.
Jeg kan godt lide dit skub ikke mindst fordi du har nogenlunde lige så mange chips som villian (hvilket giver ham en rigtig svær beslutning) og fordi du som minumum har 4 outs hvis du skulle blive kaldt.
Hvis villian er meget loose eller holder meget af slowplay er det dog næppe en god strategi.
sunek
Dont like... Kan ikke forstå hvorfor du stikker så meget ud på flop... Du får samme info for meget mindre bets i disse små tours... Det er tihvertifald den erfaring jeg har fået..