J'y all!
Ser lidt på en ny skærm og er efter ca. 5 min søgning faldet over dette pragteksemplar - hvad siger i?
Den skal kunne trække 4 borde, men svagt overlay kan jeg leve med (det gør vel ikke det store?)
www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=243406
På forhånd tak
Fed skærm - men er det nok?
tiltjustering ?? så med den skærm undgår man tilt for altid ??
den MÅ jeg bare eje
personlig er jeg ikke så vild med at den ikke er så høj 1680*1050, jeg har selv en 21 tommer som kører 1600*1200 og en bærbar som kører den nævnte opløsning. På interpoker kan jeg køre 4 borde uden overlap i bredden, men på den bærbare er der overlap i højden.
Den forekommer mig også lidt dyr udfra størrelse og opløsning, men det skyldes måske at der er ipod docking station indbygget.
Hvis dit budget er under 4000, så vil jeg foreslå dig at gå efter en 20 tommer med 1600*1200 opløsning, en cd/m2 på 250 eller mere og en opdateringsfrekvens på maks 16 ms (16 ms er lig 60 hz).
Du kan her se hvad cd/m2 betyder: computing-dictionary.thefreedictionary.com/Cd%2Fm2
Så kan du vælge udfra hvilken design du kan lide.
Hvis budget ikke er så vigtigt, så er jeg glad for min skærm: www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=159193
Overvejer at supplere med edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=185341
Har generelt været meget tilfreds med min LG skærm, og 20" er lige faldet kraftigt.
Denne skulle være ret god:
www.grapheine.com/bombaytv/index.php?module=see&l=uk&code=585423caa50ad563c71ed1ed3dc8b7b7
;)
Jeg har en skærm, der kom med "naturlig tilt". Den har været halvdyr so far.
Den er meget lækker, men skal den udelukkende bruges til poker?
24" er lidt en mellemting - de er væsentligt dyrere end 20", og man får ikke en meget større opløsning. De ekstra penge er give specielt godt ud - så hellere vente til man har råd til en 30" IMO.
Hvis den skal bruges til andet end poker kan det vel være et okay valg - der er HDMI indgang, så går udfra at den let kan kobles sammen med fx. en DVD-afspiller med HDMI-udgang.
Okay, tror også jeg vælger denne: www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=185341
er den ikke ok?
@Tinamus
Den ser meget fin ud. Specielt til prisen der er styrtdykket.
Forstår ikke EDBPriser siger den er faldet til 2.184 kr. og min. prisen ligger på 2.399 kr.
I den prisklasse får du ikke en 22" widescreen med bedre opløsning end 1680x1050
Så hvis det er widescreen du vil have så host op eller lev med det :-)
Derimod er de fleste 20" 4:3 skærme med 1600x1200.
22" naturligvis også, og de er billigere.
Ret mig endelig hvis i finder/ved noget.
Edit:
Jo den LG skærm er god til prisen.