AAERHRGJGJGJGJ
what the fuck sker der boys.. lad mig få at vide hvad i synes
edit:
magen til ignorance skal man da lede længe efter
det er til filmen www.richkidsthemovie.dk
her lidt fra eb.dk
ekstrabladet.dk/flash/filmogtv/film/article231468.ece
Hmm en moderne "familien gregersen"...
omg.
han er så nederen ham der.
kommer i tanke om en sygt griner tråd på et andet forum, hvor der er sakset noget fra hans dkbn.dk profil.. tror det er ham. to sek
dér:
myid.dk/viewtopic.php?t=4372&postdays=0&postorder=asc&start=40
hahahaha, scroll ned (det er på side 3, men tror linket fører dertil), og se de billeder af ham, og hans tekst på dkbn.dk. omg det er god lir.
tjek i øvrigt hele tråden, den er super grineren
Hvorom alting er, så kunne jeg da godt liiiiiige nappe to af de der piger!
LOL hans profil er spejl-blank.
Nik&Jaymaten bag træmmer, haha en affe.
ep hvilke piger??
og ja creative..
fandme grinern tråd.. har læst den hele. folk er crazy
Louise og Sofie sådan umiddelbart - nu har jeg jo ikke set deres kropppe! Men helst Sofie!! :p
hmm jeg er faktisk mere til
1. Hanne
2. Anja
3. Sofie
4. Louise
hvad er ellers dit take på dette lille projekt? Nu er jeg selv fra området og kan med klart melde ud at det ikke er som det bliver lagt op til.
Mit gæt er at han er regular PN'er. Efter ca 4 minutter siger han "the shit hits the fan". Det kan kun hentyde til én ting.
Typisk I kun tænker på piger.....
...
Kan godt lide hvordan de bare ikke kan feste uden drugs.
Ja stoffer følger med penge. Det kommer lidt af sig selv, men det er altså ikke sværere end bare at sige nej. Og kan du ikke sige nej så ta' på et behandlings center.
Gider folk ikke have noget at gøre med dig fordi du siger nej til stoffer er de nogle fjolser.
Filmen er dog noget jeg godt kunne finde på at se :)
EDIT:
Glæder mig til han bliver ludo og broker helt. Så kan han fandme lære det på den hårde måde.
Jantelov? Tror jeg nok det er.
Gode gamle aron sidder i spjældet nu og er sikret min. 2 år og kan risikere op til 8 år.
Ham behøver i ikke at bekymre jer om.
@ahle
Jeg er 25.. og jeg kunne sgu godt alligevel lige tage dem :-)
@johnson12
Der er ingen af dem som udseendesmæssigt helt er min type, men man skulle da være et skarn, hvis man takkede nej, hvis man fik hypotetisk set fik tilbudet. Ja ok, hende Hanne er også sød nok. Har bare svært ved at vurdere hende, når hun har håret på den måde der.
Jeg bor ikke i Nordsjælland. Men der skal da nok være nogle (få) mennesker, som opfører sig sådan. Men det er nok også kun meget få, som er så ekstreme.
Jeg læste noget, om han han havde udgavet sig for meget mere, end han var. What a muppet!
Asger Dokkedal
www.dokkedalpoker.dk
Ja, hans to motorbåde var stjålet og hans elskede BMW var rent faktisk bare leaset.
@ep
nønø man kunne da godt finde nogen der var bedre
Baserer også mere Hanne på det korte video klip der er af hende i traileren der ser hun sku venlig ud ;)
Og man skulle da være et skarn hvis man sagde nej.
LOL det er sgu da Amir:
ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/article239884.ece
Jeg gik også på gym med ham i det sønderjydske. Har altid vidst, at han ville blive til noget stort ;-)
EDIT Han har sgu godt nok også taget lidt på...
@ellum
grinern nok du har gået på gym med ham. var han også en padde dengang? har du ikke en god historie?
haha, den er klippet lidt som en springer spaniel fra gramse spektrum
Gik i klasse med hende der hedder Anja i filmen aka. frederikke.
Hot damn hun er sød.
Tar helt sikkert ind og ser den med nogle venner for en god griner.
haha... Herlig tråd..
Allesammen gør jeg den tjeneste at kigge det link igennem som "Creative" smed... Fåårk, det er for vildt.. Både på den gode og dårlige måde..
Nej nej, er helt flad..
Super tråd og god griner.
Dokkedals indlæg er set i lyset af en anden tråd ret morsom.
@coco
jo jo men jeg mente en historie som ikke var ude i medierne ;) fra hans mørke tid.. hehe
@justnew
grinern nok.. er hun ligesådan IRL?
han burde kigge seriøst på hvad fanden han har tænkt sig at gøre når han kommer ud af spjældet. OMG han er til grin.
@johnson
Stort set, ja. Faktisk vildt så meget det næsten passer.
Ked af at hun skiftede.
Ka godt li' hun siger: "Jeg går ikke nok ud, synes jeg selv, jeg må kun gå i byen torsdag, fredag og lørdag, mine forældre er lidt oldschool."
Og læs aaron's profiltekst fra dkbn i ovenstående link.
Priceless !!
OMG, så er det ham!! Ja, han har sgu da taget på!
Jeg arbejdede med ham inden på McDonald's med ham ved Illum/Storkespringvandet/Strøget, da jeg gik på Handelsgymnasium.
Han var en kæmpe idiot.
Haha, tog lige et kig på Franz RichProfile. Lige et par uddrag:
"Jeg blev drillet en del, da jeg var lille, fordi jeg interesserede mig for ting de andre drenge syntes var latterlige. Fx samlede jeg på glansbilleder og gik i meget af min storsøsters tøj."
"Jeg bliver håndlæst og får lagt tarrotkort fast en gang om måneden. Jeg ved jeg har levet før. Jeg kan mærke jeg har været kvinde ved Solkongens hof."
Så skulle det vidst være på plads:p
Kan vi lige få Royal_Wacko på opgaven med at kortlægge Amir's historie ... måske ER det Dokkedal !