tilmeldte mig en lille 2$ extreme blind tur, med ca220 deltagere. det går i et rasenede tempo til finale bordet, og her sker det: en gut folder på river med én chip tilbage til en HU pot på ca 40000, blinds er 1500/3000!! lige meget hvad vi gør og hvor mange vi er med i hans all in's bliver han ved at overleve.. HAN VINDER SKU!!! Jeg blev selv nr 3..
Det var fuldstændig sindsygt, har aldrig set noget lignende!!
sindsygt comeback! dsv. ik mit..
heh vildt nok, har selv været ude for noget ligende i en sng hvor vi var 2 der havde lige mange chips(2700 cirka) og så en fyr der var sitting out, med 300 chips, endte self. hverken værre eller bedre end at han var all in 27-40 gange og vandt dem alle, og jeg til sidst måtte tage til takke med en 3 plads...
A chip and a chair.... :-)
Mvh Slot
Har prøvet at vinde en 10dollar MTT med 400 deltagere, da blinds var 400/800 blev jeg criplet til 90 chips, men fik derefter JJ AK KK AA KK lige i rap, multiway pots, vandt dem alle (insane) og var chippie derefter. en af mine første sejre BTW.
Har i forbundet set en vinde 200 kr fredags turnering med 1 x 100 kr chips tilbage, blinds var 700/1400 da han gik almost stock
A chip and a chair.... :-)
Mvh Slot
Lige præcis, men at man skulle tage det SÅ bogstaveligt, havde jeg lige godt ikke regnet med.. :-)
Det var helt vildt, alle gik amok i chatten, på nær ham "bixie" (eller lignende. Pas på ham, han har SKRUB!!) der lavede comeback'et.
Nogen der kaldte :)
Nick stammer fra præcis samme nr jeg har lavet..
Mtt på final table bliver jeg slået så meget til plukfisk og har ikke nok til ante.
er allin et hav af gange i træk , da jeg havde været allin 12 + x , var jeg egenligt ok med igen, men der gik sport i det , og jeg Disser dem i chatten .. U CANT BEAT ME , og forsætter mit rush.. any 2 cards kunne jeg vinde med.
Ender op med jeg vinder . til stor diskution i chatten.
Skal retfærdigt siges jeg stoppede mit allin marathon efter jeg var kæmpe chipleader.
Der udover oplever jeg det tit sker i Omaha H/L SnG, en sitout'er og havner med nød og næppe lige på 3 pladsen. uden og spille stortset..
"Lige præcis, men at man skulle tage det SÅ bogstaveligt, havde jeg lige godt ikke regnet med.. :-) "
Grovfil, udtrykket stammer jo i sin tid fra legendariske Jack Strauss, der blev efterladt med en $500 chip i WSOP og endte med at slå Tomko Heads Up. Med det er du nok for ung til at huske.
Asger Dokkedal
www.dokkedalpoker.dk
Btw. Har noteret dine gode resultater på det sidste Grovfil (og ja min gode ven Tony kan også huske dig og Hr Sorte ;))
Asger Dokkedal
www.dokkedalpoker.dk