Helper Script Ongame/Betsson

#1| 0

Inspireret af Rayban's script som han postede et link til i Dokkedals "eksperiment" tråd har jeg siddet og leget med AutoHotkey her til aften og er endt med et simpelt lille script som løser noget der VIRKELIG har irriteret mig på Ongame.

Når man slår "Pop up table when it's your turn" til på Ongame, så popper den godt nok bordene op, men hvis det bliver din tur på et andet bord inden du har nået at acte så popper den bare det andet bord op ovenpå og du får aldrig det første op igen.

Mit lille script giver samme activation som kendes fra PokerStars. Når det er din tur popper bordet op, og venter på du har lavet dit move og først derefter popper næste bord med action op.

Da det ind imellem er rart at undgå borde som popper op har jeg tilføjet en hotkey som kan enable/disable aktiveringen af borde : Windows Key + H
Den kan man så aktivere f.eks. mens man er ved at registrere til et nyt bord.
Nu kan man ikke have så mange borde aktive på Ongame, men selv ved 2 borde er det en fin hjælp for mig på min lille laptopskærm.

Jeg har kun testet på Betsson - så jeg ved ikke om det dur på alle Ongame skins - jeg prøver et par stykker imorgen.

Scriptet kan downloades i source, som kan bruges hvis d downloader autohotkey :
www.theil.dk/poker/AutoOngame.ahk

Eller som en lille executable så du ikke behøver andet:
www.theil.dk/poker/autoongame.exe

Forbedringer er velkomne :)

24-02-2007 11:48 #2| 0

Zaphod2000

Det nederste link virker ikke og jeg ville ellers gerne teste det nu

mvh
Hallibud

24-02-2007 12:07 #3| 0

Jeg har rettet linket - det burde virke nu

24-02-2007 12:14 #4| 0

Jeg glemte The License Agreement :

I, hereafter called "The User" swear that anything I lose while using this tool is because I'm a fish and a donkey, and I won't blame the tool, zap, the rigged site, Microsoft or computers in general.
If i improve the tool, I promise to share it here on PN.

24-02-2007 12:38 #5| 0

Anbefaler til vidensbanken

24-02-2007 12:52 #6| 0

Zaphod2000,

Hvis du er en chef til AHK-scribts tror jeg måske der er folk det vil give en lille skilling for et par scribts til party / lads / prima. Ala. re-load (personal favorite), bet pot, bet 3/4, AI, osv.

24-02-2007 13:08 #7| 0

@Zap
Du ka jo sagtens køre mere end 4 borde på ongame. Efter du har åbnet 4 bord, ska du bare sætte dig på venteliste til de næste du vil ind på. Så popper de op når der er en ledig plads.

John

24-02-2007 13:47 #8| 0

Super, startede på ongame igår og det var en ting der irriterede mig max. Men hvor mange borde kan man have åbnet med scriptet?

24-02-2007 15:05 #9| 0

Det er sku da mega funky at du lige fixer det :)

Tager du imod bestiller på scripts? Jeg har en ønskeseddel men kan ikke gennemskue hvordan man koder i AHK! Jeg betaler gerne med nogle $$$

24-02-2007 15:33 #10| 0

@djjohn - jeg spiller SNG's - der syns jeg ikke jeg ku få mere end 4 åbnet. Nu har jeg godt nok ikke forsøgt helt vildt da jeg ikke normalt multitabler mere end max 3 ad gangen.

@12345
Scriptet burde supportere ligeså mange borde du orker.

@alle
Fedt hvis der er nogen der kan bruge det! Er der nogen af jer som har prøvet på andre skins end Betsson? Jeg vil tro det virker men har ikke prøvet endnu.

En forbedring jeg egentlig havde lavet var at scriptet automatisk kunne klikke "Sit in" hvis man var timet ud på et bord, men det fjernede jeg igen da jeg var bange for at det var på kanten af hvad man må scripte uden at bryde T&C på sitet. Jeg vil ikke lave noget der har det mindste "bot" over sig.

@klaphat (og andre)
Jeg tager ikke mod bestillinger og $$ - jeg lavede det bare til mig selv og ville dele det med andre som havde samme problem. Men hvis du har noget bestemt der irriterer dig så lad mig høre - nu jeg er igang så er det jo meget sjovt.

24-02-2007 16:10 #11| 0

@Zap
Jeg tror måske at det er fejl i deres software, der gør at man ka spille mere end 4 borde hvis man er på venteliste(cash). Derfor tror jeg også du har ret i at man ikke ka spille mere end 4 sng's af gangen.

24-02-2007 20:31 #12| 0

PS: Det program er sweet!!

25-02-2007 02:57 #13| 0

Kan ikke få links til at virke.

25-02-2007 03:17 #14| 0

kan man lave noget lignende med Ultimatebet?

25-02-2007 18:01 #15| 0

Så virker det :)
Og spiller på bwin.

27-02-2007 22:25 #16| 0

Jeg har spillet et par dage nu med scriptet.. Og det er både og.. Det kan være meget irriterende at man ikke kan klikke over på et andet bod og lige se den hånd fædig før mant ager stilling til det bord der lige er poppet op over det (overlapper).

Det er heller ikke altid den fanger bordrene i den rigtige rækkefølge, så hvis ikke man passer på når man multitabler seriøst 10+ så kan man risikere at et bord timer ud.

Er der andre end mig der har prøvet scriptet med 10+ borde og har erfaringer med det?

27-02-2007 23:02 #17| 0

Jeg troede slet ikke man kunne spille så mange borde på Ongame :)

Hvis du gerne vil kunne skifte til et andet bord midlertidigt, så har jeg faktisk lavet en version af scriptet som ikke tvinger bordet til at blive på toppen, men kun popper det op første gang - jeg faldt nemlig selv over det problem du beskriver.

Hent den ændrede version her :
www.theil.dk/poker/AutoOngamev3.ahk

Eller som en lille executable så du ikke behøver andet:
www.theil.dk/poker/AutoOngamev3.exe

Jeg har i øvrigt eksperimenteret med at lave "Bet pot" og "Bet halv pot" osv. i scriptet, men er desværre stødt ind i at Ongame tilsyneladende har gjort ret meget for at undgå scripts. Ærgerligt, men meget betryggende når man gerne vil undgå bots !

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar