Tillader mig en ny tråd da den anden snart smadrer min browser når jeg loader den :)
Men den her behøver heller ikke blive så lang. Mystisk engelsk-fodbold geek druktråd fra i nat slutter med dette indlæg:
"Dokkedal 17-03-2007 03:22
Dinho jeg dribler i seng. Ser frem til dit svar! Gætter på, vi aldrig ser det og sejren ender hos Urukhaj!
Asger Dokkedal
www.dokkedalpoker.dk"
Tråden: www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=127459
Case closed Dokke/Uruk/Juhl :)
Hvem er Asger Dokkedal II
Er Uruk/Julle Arsenal-fan?
Som en dedikeret sådan, SKAL han være det, thi den Arsenal-viden der lægges for dagen, kan en påtaget A-fan IKKE fremvise!!!!
Tro mig.
WOW..
En halvfuld Uruk vågner vist i dag med tømmermænd og sit projekt " Dokkedal " afsløret....
NBA`s var hans liv og blev hans død!
Henrys
ps. skulle Uruk / Dokkedal nu finde på at redigere i nattens indlæg, er her citatet der afslører plottet
" Dinho jeg dribler i seng. Ser frem til dit svar! Gætter på, vi aldrig ser det og sejren ender hos Urukhaj!
Asger Dokkedal
www.dokkedalpoker.dk "
Han leger jo med jer... Han har mange gange før skrevet ting, som "kan" afsløre ham som urukhaj.
LOL
Jeg skriver i mit foregående indlæg kl. 10.29 at:
ps. skulle Uruk / Dokkedal nu finde på at redigere i nattens indlæg, er her citatet der afslører plottet
" Dinho jeg dribler i seng. Ser frem til dit svar! Gætter på, vi aldrig ser det og sejren ender hos Urukhaj!
Asger Dokkedal
www.dokkedalpoker.dk "
Kl.10.36 er der redigeret i " Dokkedal / Uruk / Juhl´s indlæg, så der nu står Asger Dokkedal istedet for Urukhaj....
Henrys
@Birchvip
"Han leger jo med jer... Han har mange gange før skrevet ting, som "kan" afsløre ham som urukhaj."
Der er ingen tvivl om han leger :) Vi leger bare med... det er da et meget sjovt setup som ved leder hen til noget vi engang kommer til at se på Kanal 5.
Uruk har ganske rigtigt været meget højt på listen i efterforskningen.. den henkastede arrogance og hele resten af attituden passer jo fint :)
Men jeg mener nu ikke at "Asger" ligefrem har omtalt sig selv som Uruk i noget indlæg tidligere.
Lærlingen er selvfølgelig urukhaj må forklaringen være ;)
Endnu engang bliver jeg bekræftet i, at Dokkedal er Urukhajs broder.
Jeg bragte det på bane i tråd 1, og det var den eneste påstand Dokkedal ikke kommenterede.
Da jeg så dealerstolen i TV5-showet havde en dokkedalstol, var jeg sikker på, at Dokkedal var en Juhl-variation, og denne 'brøler', hvor Urukhaj-navnet udskiftes med Dokkedal-navnet, er bare brormand der driller brormand.
Desuden: Diskussionen i fodboldtråden er ret heftig, og Urukhaj har en lidt anden måde at være heftig på.
OMG har først lige set denne.
Kan gentage:
Urukhaj er en fin ven og jeg ved, at ham og Charles har haft mange fornøjelige timer på golfbanen sammen. Så vidt jeg ved er Urukhaj en del nede i deres interne væddemål.
Asger Dokkedal
www.dokkedalpoker.dk