Hej
For noget tid siden postede en bruger herinde et script, hvis formål var at løse det noget irriterende Ongame problem omkring multitabling. Posten er her:
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=126026
Desværre kan jeg ikke få scriptet til at virke. Bordene popper op som sædvanligt.
Jeg har kørt exe-filen og der kommer et lille ikon nede i hjørnet. Herefter launcher jeg softwaren, men som sagt uden succes.
EDIT: Det er den sidste version jeg har prøvet.
Ongame script (multitabling)
Den sidste Ongame opdatering ødelagde scriptet - jeg har rettet det men ikke lagt det til download - det gør jeg i aften
Offtopic : Hvordan kører det script endelig med AHK ? hakker det? low fps eller hvordan man skal beskrive det? hvor mange borde kan i køre med.. samt hvor meget CPU bruger det
@Zeus : Det laver en del Busy-wait når der ikke er nogen borde så det står og æder CPU hvis du ikke spiller så man skal kun køre det mens du spiller. Der forstyrrer det til gengæld ikke - du burde kunne køre masser af borde. Jeg har dog ikke selv prøvet med mere end 4-5 stykker ad gangen.
@Zaphod2000 - arh okay, ja det tror jeg godt kan lade sig gøre. Jeg troede du mente noget andet med at multitable... Altså at resize bordene
Er det afprøvet på Pokerroom ?
Kalledinho pokerroom = ongame.. Ongame er netværket, også finder ders pokrroom, hollywood, scandic ect ect. som er skins på det netværk. Scriptet virker til dem alle.
jeg ahr kørt det med 12 borde uden problemer, eller, dvs, jeg har det problem, at den ikke altid får bordene frem i den rigtige rækkefølge, så man kan godt risikere at et bord timer ud fordi den vælger at poppe et af de nyere borde frem foran, og man kan jo ikke lige trykke hen på et andet bord når den tvinger det andet frem foran.
Så jeg kan nu ikke helt lide det script, men hvis man ku få det til at holde øje med vinduerne, så de kom frem i den rækkefølge de skal 100%, så ville det sku være kanont. Men som det er nu, kan det ikke hjælpe mig desværre :(
@Illisher
Er du sikker på at du har disablet pokerklientens egen "Pop up table on action" ? For hvis den begynder at poppe borde op, så ødelægger det systemet.
Ellers har jeg også en version som er lidt mere aggressiv med hensyn til at hive næste bord frem (den bliver ved med at poppe det op øverst - den blidere version gør det kun 1 gang) . Problemet med den aggressive version er at man ikke lige kan hive en webside frem for at læse noget - så smider den bare bordet ovenpå igen.
OK, så har jeg lagt et opdateret script ud :
www.vvv.dk/share/autoongamev4.ahk
Jeg har lavet det lidt smartere på et par områder:
Scriptet kan nu automatisk layoute bordene på din skærm. Og du kan evt. også vælge at det aktive bord (det som afventer en handling) automatisk skal flyttes til en bestemt position på skærmen.
Da Ongame borde stadig ikke kan resizes er denne funktion nok kun nyttig for dem som MINDST kan køre 1600x1200.
Du skal selv sætte scriptet op ved lige at rette et par indstillinger i toppen, så åben det med notepad og kig i toppen hvor der står hvad der skal indstilles.
Du vælger simpelthen hvor mange borde du vil have hhv. på tværs og på højkant. Du vælger selv om du vil acceptere overlap ved at sætte antal borde højere end der er plads til, så laver scriptet bare overlap af bordene (det har jeg nu ikke lige testet selv, så lad mig vide om det giver problemer).
Hvis du vil have flyttet det aktive bord når det er din tur, så sæt
MoveActiveTable := 1
Og sæt de næsten to variable til den række og kolonne du vil have bordet rykket til.
Ellers er scriptet som sidst - Installér AutoHotkey og så dobbeltklik på scriptet for at starte det.
@Zaphod2000
Jeg har lige prøvet dit script, men har et problem. Jeg ønsker selv at placere bordene. Er det muligt og slå funktionen fra, som rykker bordene i faste positioner automatisk?
Reward
Jeg har en version som ikke flytter bordene - men du kan fikse det hurtigt i det script du har ved at fjerne alt mellem de to tuborg-klammer {} i metoden : AnimatedMove(WinId,X,Y,W,H)
Så den kommer til at se sådan her ud:
AnimatedMove(WinId,X,Y,W,H)
{
}
@Zaphod2000
Tak det hjalp, nu kan jeg selv placere bordene. Synes nu stadig ikke helt, at det virker som forventet.
Er det ikke meningen, at et bord skal poppe up, når jeg skal lave en action, hvis der så i mellem tiden er et andet bord, som også skal have action, så holdes dette "nede" indtil jeg har valgt min action på det første bord. Efter et tryk på det første bord så skulle bord 2 poppe up osv..
Tager jeg fejl?
Sådan virker det ikke hos mig. Kan du beskrive, hvad scriptet præcis gør? Har læst begge tråde, så en henvisning vil ikke hjælpe.
Reward
@Reward
Jo, det er præcis hvad der er meningen det skal gøre - men Anapiraten havde samme problem som dig så måske der er et-eller-andet jeg har overset efter seneste Ongame-klient opdatering.
Det virker fint hos mig, selvom jeg bruger den gamle version af scriptet som ikke har alt det med at arrangere bordene med. Jeg kan evt. prøve at smide den version op i aften så du kan prøve den - men jeg måtte give op overfor piratens problem desværre..
Du skal huske at slå klientens egen bord-aktivering fra, men hvis du har gjort det så er jeg nok blank.
@Zaphod2000
Har slået det fra.
Du må gerne prøve at smide det andet script op i aften.
Kan det evt. skyldes andre opsætninger vi bruger? Jeg kører f.eks. med engelsk sprog og "disable shortcut keys" er slået fra, lige som "popup table on action" ikke er sat til.
Nå men tak for det alligevel.
Reward
this script is great but have a few errors
i use it in tower gaming. will exist a new version ?. ty
Den seneste Ongame update har ændret en smule så jeg lægge en ny version ud når jeg kommer hjem fra Stockholm i aften.
Her er en opdateret version - popper bordet op når det er din tur og venter til du har actet hvorefter næste bord popper op.
Nu hvor der er kommet miniview vil jeg lige pudse den version af som kan flytte bordene rundt for dig. Kommer senere...
Vælger lige at bumpe denne.
Hvordan aktiverer man det opdateret script?
Altså har det gamle installeret hvor det bare var et program.
Men det her er jo bare noget tekst.
Ja jeg er rookie på det her område :)
Vælger lige at bumpe denne.
Hvordan aktiverer man det opdateret script?
Altså har det gamle installeret hvor det bare var et program.
Men det her er jo bare noget tekst.
Ja jeg er rookie på det her område :)