Jfr. indlægget "shortstacking" argumenterer C-hope for, at han synes man skal udnytte softwaren på en pokerklient til sin fordel. Jeg går ud fra, at han så også mener at man skal udnytte Disconnection Protection funktionen på partypoker, da man kan!
Det er ingen tvivl om, at man opnår en kæmpe edge ved bevidst at udnytte denne funktion. Jeg mener dog, at dette er snyd, men softwaren tillader det jo - mærkeligt nok!
Så det er jo oplagt at benytte sig af det, hvilket jo er ret fantastisk!
Har har tit tænkt på at begynde at spille mere på partypoker, men lige præcis disc. prot. har gjort at jeg har fravalgt denne mulighed. Hvis man ikke gider at spille på de borde og ej heller jackpot bordene, ja så er udvalget faktisk ikke så stort. Og det skal det jo helst være, da man med party fravælger rakeback.
Derfor disse spørgsmål:
-Nogen pokernetter der udnytter disc. prot. til at forøge sin edge?
-Da jeg ikke spiller cash på party, vil jeg også gerne høre fra dem der spiller der, hvor stort problemet i virkeligheden er?
Det kan jo være jeg er lidt hysterisk omkring problemet og det reelt ikke er så stort...
Udnyttelse af software
Softwaren tillader det, T&C gør ikke. Shotstacking er derimod stadig tilladt.
Som Royal_Wacko.
Hvis jeg ser nogen, som misbruger disc. prot. (som jo er til, fordi ens net uventet kan gå ned) bliver de insta-meldt til Party support, og oftest får de deres disc. prot. fjernet.
Jeg synes ikke problemet generelt er så stort mere. Det er efterhånden meget sjældent, jeg ser folk, der misbruger det.
Er der ikke nogen der vil fortælle en donk som mig, hvad det er, og hvordan man kan misbruge det?
@ ahle
ok, det var fordi jeg havde læst en post på 2+2 hvor der var et eksempel med en der havde snydt helt vildt. Jeg tror det var på UB. Det var helt grotesk med alle de hænder han bare timede ud.
Fint nok hvis de mister muligheden for at bruge disc. prot. Men ville da tro det er svært at bevise...
Loki: Det er ikke specielt svært at bevise. Party laver en "investigation" og ser de et mønster i brugen af disc. prot. bliver den fjernet.
Loki, som Ahle siger er det ikke så svært for party at se om folk udnytter deres discp.
Det er ikke et ret stort problem på party imo, den sidste måned kan jeg kun huske én gang hvor der er nogen der har abused det mod mig.. De bliver selvfølgelig instantly reported til party og man får typisk en mail tilbage dagen efter hvor der står deres disc. prot er fjernet.
Det er ekstremt uetisk at bruge disc. prot til at få en større edge, ca. på linje med at bruge pokerbotter til at tjene penge efter min mening.