... lol ...
nvm
NH WP
Att. Sailor / Powerrage
PM istedet, skal vi blive ved med at høre på din forfængelighed og selvrosende pis.. AMEN SKRIV EN BOG
Ku ikke være mere enig med Lillie!
@AKP
Du er da en tosse.
hvis du mener manden har et leak, så skriv i en Ordentlig tone.
hvis du vil tisse ham ned at ryggen, så drop den indledende undskyldning og tis igennem.
Nu er det så sådan jeg på ingen af de sider jeg spiller på har nicket, "powerrage". Og jeg har aldrig nogensinde haft det, eller hørt om det!
Men naiv som du jo er, har du åbenbart bare troet på "powerrage's" postulat om, at han sidder Saibot på pokernet.
Well played Alex...
Og held og lykke med dit liv.
Og back to work... Vil du så ikke lige linke, til de hænder, hvor du mener jeg nogle VIRKELIG store leaks.
Hvor er det cool at du bare har max villain ownership på en gut du ikke ved hvem er :-)
Jeg vil også begynde og sige at jeg er Saibot.
/Mikael
Skal 100% hedde Saibot på min næste account...
Er bønner billige i Afrika KP?
Jeg er den skyldige.
Her er hænderne:
BossMedia Game #612581440: Table Table TH 94 - $2.00/$4.00 - No Limit Hold'em - 23:06:47 - 2007/05/09
Seat 1: TræskoTue ($612.30)
Seat 2: nolberto ($798.80)
Seat 3: Heskey ($111.60)
Seat 4: Powerrage ($400.00)
Seat 5: ComeShot ($160.08)
Heskey posts the small blind of $2.00
Powerrage posts the big blind of $4.00
nolberto is the button
*** HOLE CARDS ***
Dealt to Powerrage [9d 9h]
ComeShot folds
TræskoTue raises $16.00
nolberto calls $16.00
Heskey folds
Powerrage raises $76.00
TræskoTue calls $76.00
nolberto folds
*** FLOP *** [Ts 5d 7h]
Powerrage bets $140.00
TræskoTue raises $360.00
Powerrage goes all-in with $324.00
*** TURN *** [Ts 5d 7h] [Jh]
*** RIVER *** [Ts 5d 7h Jh] [6c]
*** SUMMARY ***
Total pot $815.00 | Rake $3.00
Board: [Ts 5d 7h Jh 6c]
TræskoTue won ($0.00), showed [8c 8s]
nolberto won ($0.00), mucks
Heskey won ($0.00), mucks
Powerrage won ($815.00), showed [9d 9h]
ComeShot won ($0.00), mucks
Og:
BossMedia Game #612586795: Table Table TH 94 - $2.00/$4.00 - No Limit Hold'em - 23:13:55 - 2007/05/09
Seat 1: TræskoTue ($364.00)
Seat 2: nolberto ($805.60)
Seat 3: Heskey ($110.80)
Seat 4: Powerrage ($838.00)
Seat 5: ComeShot ($183.08)
TræskoTue posts the small blind of $2.00
nolberto posts the big blind of $4.00
ComeShot is the button
*** HOLE CARDS ***
Dealt to Powerrage [5h 5s]
Heskey folds
Powerrage raises $16.00
ComeShot calls $16.00
TræskoTue calls $16.00
nolberto folds
*** FLOP *** [8s 5c 9s]
TræskoTue checks
Powerrage checks
ComeShot bets $32.00
TræskoTue folds
Powerrage raises $528.00
ComeShot goes all-in with $167.08
*** TURN *** [8s 5c 9s] [6s]
*** RIVER *** [8s 5c 9s 6s] [3c]
*** SUMMARY ***
Total pot $383.16 | Rake $3.00
Board: [8s 5c 9s 6s 3c]
TræskoTue won ($0.00), mucks
nolberto won ($0.00), mucks
Heskey won ($0.00), mucks
Powerrage won ($383.16), showed [5h 5s]
ComeShot won ($0.00), showed [8c 9c]
imho har han en pointe i den sidste hånd, og hvis du som han siger value better lighter med stærke hænder er det os et leak der bør rettes op på.
går udfra du nu er powerrage igen ?
AlexKP:
Du er simpelthen ynkelig at høre på. Hvor gammel er du, 18-19-20 år??
Omkring hænderne. Du raiser vel omkring 50 % preflop, fra any pos. Fair nok. Med 8-8 fra BB, synes jeg er et simpelthen reraise mod dig (call kan self også være fint), da din hand range er MEGET stor, selv fra UGT.
Jeg caller dit all in på floppet, da jeg ved at du kan kunne have callet med lidt af hvert. Deriblandt mange connector-type hænder (one or two cap). Så du kunne sagtens have et draw af en slags på floppet...open endend, gutshot med par etc....Jeg tog en chance, og mit read var korrekt...More or less...
Vi spillede vel en 30 min sammen ved bordet. Der nåede jeg at reraise dig 3 gange ialt, sjovt nok callede du alle mine reraises. Selv med kun 100 BBs stacks...Se, det ser jeg som et meget svagt leak!
Sjovt når du taber en hånd, så er det ALDRIG modstanderen som har spillet hånd godt. Nej, laver han et godt call, så er han bare en supertyr og pisse ringe.
Ligeledes, så er det aldrig dig som har spillet hånden dårligt. Nej, for du er jo AlexKP, den ukronede NL konge....lool
Hånd 2: Villain callede mange hænder og jeg mente der var en god sandsynlighed for at han havde ramt noget af floppet og ville bette ud og at du muligvis ville komme over toppen med et draw/top pair kind of hand. Synes hånden er stille og rolig...
Havde 50 % ret og det var jo fint nok...
Nu kan du jo samtidigt ændre din overskrift til "Sailor" og ikke "Saibot", så alle ved hvem fisken er....
I øvrigt sagde jeg, at jeg ikke var Saibot, forleden da du spurgte mig ved et bord....
Pls dont tap the aquarium. It's shaky.
Man skal godt nok være speciel, når man starter en tråd, vis eneste formål er at svine en anden PN'er til. Wow sick sick sick.
Det som er så utroligt er at du tror du har opskriften på hvordan poker skal spilles. I din verden findes der tilsyneladende én og kun én måde at spille på. Du anerkender åbenbart slet ikke alternative linier, men taler straks om leaks såsnart en modstander spiller en hånd anderledes end det du bilder dig ind er optimalt. Bare det at man tror der findes et veldefineret optimalt spil til NL400 er jo så dybt godnat at det er helt utroligt.
I hånd1 har han jo comittet sig, så han blot skal calle 184 for at vinde 810, så selvom du spiller store hænder på den måde, skal du jo bare spille nogle få svage hænder på samme måde for det er et +EV call.
I hånd2 vælger han en alternativ linie, som jo viser sig at være god.
I øvrigt vil jeg da gerne høre hvad du gør hvis du sidder med 55 i situationen (comeshot ude af hånden) og power checker til dig? går ikke udfra du stikker ud, når nu du ved han sidder med 76, 88 eller 99 og kun forbereder et CRAI.
damn, der fik jeg lige min morgengriner. Keep em coming haha
El Oh El Donkacash
Lol.. Alex, det' en om'er.
"Flop kommer T72r or so...
Du better 130-140 or so... Jeg sætter dig all in... Sådan spiller jeg 22,77,TT-AA ANYDAY! ,"
det er da fint nok når man har 88.
Vil du også være til grin på et offentligt forum? Prøv AlexKP-opskriften! DU kan opnå samme status med denne simple opskrift!
1. Skrig HU for rolls konstant og hele tiden
2. Bump tråde der er 20 min gamle gentagne gange
3. Vær en nar - helst i så mange henseender som muligt
4. Skrig HU for rolls igen
5. Begynd at diktere, at andre ikke skal spille på et givent limit. VIGTIGT! Her skal du huske at tage fejl af deres identitet!
Så kan du også blive en AlexKP'er!
THE WORLD NEEDS U!
Hyggelig tråd. Selv hedder jeg Saibot/Powerrage/Sailor på indtil flere sites. Håber vi kan mødes i et game engang så jeg kan lære noget af dig Alex. Det er forresten mig der er inden i Saibot.
@Anal
LOL
@AKP
badbeat
@anal
hahaha n1
AKP det er fint at vaere en tyr, og du er da til tider ganske underholdende, nogen gange fordi du har en pointe og ofte fordi du er til grin. I denne henseende er det fordi du er helt til grin.
Det er sgu da kun smaa noobs der kan blive harme over andres spil. Troede virkelig du var kommet ovet det stadie hvor du kunne blive sur over modstanderens spil.
Du virker i oevrigt ogsaa helt til grin at starte med at skrive at det ikke er noget surt opstoed, hvorefter du pisser op og ned af ryggen paa villain (som i dette tilfaelde maa betragtes som HERO).
Er du paa downswing for tiden eller hvad sker der med dig?
@Anal
Ogsaa et stort LOL herfra.
Insta "Anbefal til vidensbank".
KP du havde ellers nogle måneder her i starten af året, hvor jeg syntes folk var en del for meget efter dig, når du postede tyrecalls etc i bad beat tråden, men dine indlæg er godt nok faldet ned på børnehave niveau i løbet af de sidste par måneder.
Håbløs tråd, skriv dog en PM en anden gang?
Mickey
@Mickey.
Folk var efter AKP fordi han er en tosse.
Det er han stadig !
@C_hope
Ja en tosse med et enormt ego. Kan vaere ganske underholdende til tider, men det kan fandme ogsaa blive traels.
@Mickey
Saet lige et kryds i kalenderen, Hostrup og jeg er enige om noget ;)
*edit* Saa lige en anden traad hvor du er 100% enig med Hostrup, Helvede er helt sikkert meget koldt lige nu ;)
Uden, at have læst den første virker det som en vældig sjov tråd :D
Mvh
Saibot19
Fuck fuck fuck hvor er det nedern at oprette traade for derefter at slette foerste post.