Gratis kval til søndágs Tyr
Pis
kan ikke d. 20. :S
lav det igen i løbet af sommerferien og jeg er frisk!
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL! Tror sgu jeg regger mig!
@Martin.
Se så at få vundet den freeroll.
"...de tre bedste vinder retten til en eksklusiv træningssession med Carl Hostrup, der er kendt som en fantastisk turneringsspiller."
Uvurderligt!
Det må prøves
Ja helt klart. Kan være man er ligeså heldig som ham i det sidste ace blad, der vandt en seesion med Wendt.
Tjernobyl
Forskellen er vel at de sidste par vindere fik spillere der kunne vinde penge til dem, med Carl er det ind og spille lidt Turbo Sit & Go, og så noget Lotto ;D
@Bobby.
Lol
Du bliver overrasket på søndag
donkfest
lige som på søndag :-)
lader til mange allerede har adopteret dit spil, all in preflop med alt der er suited, har samme farve eller ligner et par : O )
sad til bords med mikmak herinde fra, hvem er ellers med ?
det var ik flinkt tjernobyl.. smadrer mine konger på den måde : O )
haha, Da du raisede mig havde jeg 10 10 derefter, hvad havde du der. FLoppet var vidst Q87 offsuit. jeg raisede 760 og du reraisede til 2920.
Tjernobyl
hehe, regnede kun med action fra dig, havde AQs, blev kaldt af AQ til en split
er i små 14k nu, får ingen action på mit nye bord, ellers varme kort.
well hvis vi ender heads up lover jeg dig du får action, så The A-team bliver misundelige.
Tjernobyl
gør vi ikke, mine JJ blev kaldt af AQ all in preflop. out.. gl
hehe tak, tænkte han ville raise hvis jeg lavede noget der lignede et weak cont bet
Er ked af jeg ikke har mulighed for at ledsage Carl søndag aften som det i første omgang var planlagt.
Kunne godt forestille mig der var grund til at jeg kunne bruges til at holde Carl i ørene, men håber da den kommende vinder ikke vågner op mandag middag og tror det er Carls måde at spille poker på man vinder turnerringer med ;)
Hvad var det du fik en 3. plads i. Det var den der bette turnering i monte video ikke? ;)
Tjernobyl
Søren !
Du ved jo godt at spiller man turneringer skal man vinde de dersens finaleborde :-)
wow, røg ud i en pot hvor der var to der havde AA. Jeg havde selv QQ, og ramte ikke min 2-outer :(
Så er det tilbage til limit poker på paradise. Men var da dejligt med lidt NL som afveksling
Tjernobyl
Til dem der ikke kvallede sig vil jeg lige gennemgå noget basal teori, således vi sikrer os alle kan blive bedre. Følgende strategi er mest effektiv, hvis vi som minimum er 100bb dybe. Gerne 200bb.
Raise bredt og når du rammer et af følgende flop: TP eller bedre/ farvetræk, så åbenskubber du.
Det maksimerer din value.
@Løp.
Lige i øjet.
QQ skal stadig smides preflop
Damn, RIGTIG fin turnering... Og en 7. plads blev det til hos mig!
Mon ikke der kommer en ny inden længe!? ;-)
(Glemmer ikke lige min AA mod AQ. All-in preflop, og bæstet rammer sin flush og bliver kæmpe chip-leader, OUCH!)
Hehe.
Kun hvis man tilbydes 2:1 i endgame af en wpt mod en spiller der lige har været AI med AJ og 77.
Held og lykke med arrangementet i øvrigt-gamer nok med knægtene fra vestegnen.
Tror at vinderne skal have nerverne i orden for at turde lytte til Carls squeeze-råd, jeg plejer ihvertfald at få en lillebitte smule kriller når han reskubber på boblen med 76s :P
Tjaaaa, meget kan måske siges her Kongsgaard, men alt andet lige kvallede "redsox" her fra PN sig til finalen i Helsinki under Carls ledsagelse.
Stort tillykke til Redsox og nice work Carl, vi ses i Helsinki :-)
Mvh
Kimo
@Kimo!
Mon ikke Redsox selv burde få en stor del af æren for at have kvallet sig til Helsinki? ;)
JO jo jo da....
Selvfølgelig skal "redsox" da primært selv frem i rampelyset, men mon ikke Carl har smidt lidt guldkorn undervejs, det var jo derfor vi havde stævnet ham ;-)
Havde desværre ikke selv mulighed for at være tilstede, men mon ikke de to herrer selv kommer med et par indlæg når de har fået armene ned ?
/Kimo
NB: Forbered du dig nu hellere selv til d. 9 c",)
Hvem var redsox?? og btw .... vi kører nok en bil over broen den 4 eller 5 hvis der er nogen der vil med.
@Toesinger.
Tillykke....
Redsox=anna1980
MVH
Carl
@alle
Jeg er tourfish... Jeg har læst bøger af interesse, men har seriøst få turneringer under vesten.
Æren går til Carl, men de ting han opfordrede mig til kunne jeg hele tiden genkende fra litteraturen. Jeg havde ikke selv turde tyre løs med et CL og 30 to go, men det var der vi lagde fundamentet for at kunne glide ind i top 8. Vi snakker om at være first in i 6 hænder i træk fra knappen og rundt. Til at starte med uden en dart på hånden, men i samme orbit begyndte jeg så at få noget der kunne bruges. De foldede løs... "that goes to show..." ..man skal bare gi den noget gaRs.
Også en stor hæder til Mermaid for at have skruet på knapperne så jeg fik nogle gode handsker.