Mansion Poker snyder!

#1| 0

Jeg har spillet nogle af Mansion pokers 100.000 gtd turneringer på det seneste.

Jeg troede at jeg gjorde det på et godt tidspunkt da de havde et 2 for 1 offer som betød at man skulle spille 2 turneringer indenfor 1 uge og så ville man få refunderet det ene indskud.

Lød jo rigtig godt! Jeg skrev til Mansion via deres live chat vedr denne refundering. Jeg modtog kort efter en email hvori der stod at jeg i dag fredag den 18 maj ville modtage 100$.

Da jeg ikke havde modtaget dem, skrev jeg igen til livechatten, hvor en anden medarbejder nu kunne fortælle mig at jeg desværre ikke havde kontaktet dem i tide og derfor ikke ville modtage de 100$!

Kan de virkelig sende mig en mail hvori der står at min konto er kvalificeret til at deltage i dette tilbud, for derefter at nægte mig det?!?

18-05-2007 21:05 #2| 0

Send dem, den første mail de sendte, eller det har du måske allerede gjort?

18-05-2007 21:07 #3| 0
OP

De sagde at de godt vidste at det var deres fejl, men jeg ville desværre ikke modtage de 100$...

18-05-2007 21:09 #4| 0

De roder rundt i det... Jeg havde et screenshot hvor jeg blev lovet et sæde... Det blev jeg så nød til at sende til dem igår, og nu har de da lovet, at jeg vil få 100$ "at end of business today"....

18-05-2007 21:10 #5| 0
OP

Det er fandme utroligt-kan da ikke passe at de kan love den slags uden at være bundet til at opfylde det!?

18-05-2007 21:41 #6| 0

Jeg har live snakket med live-support, samme besked.
De endte med at fortælle mig at min affiliate skal betale, så nu har jeg kontaktet dem.

18-05-2007 23:01 #7| 0

engang blev deres tour canceled og de sagde jeg ville få et ekstra buy på 100 dollars har aldrig fået det men har heller ikk rigtigt gjort noget ved det

18-05-2007 23:06 #8| 0

Jeg havde også skrevet en mail til dem for et stykke tid siden da jeg havde spillet de 2 turneringer der kræves. Jeg har fået mine dollars uden noget postyr.

18-05-2007 23:10 #9| 0

hmm ... Mrkjaer har heller ikke set en dollar endnu ...

- Mrkjaer

18-05-2007 23:13 #10| 0

Heller ikke her... 3 timer og 50min endnu til at dukke op....

18-05-2007 23:15 #11| 0

@Bappeltp

Det har de sagt til flere, og det medfører nok, at vi stopper med at markedsføre MANSION Poker. Som affiliates føler vi os hængt ud i denne sag, og de prøver at give os skylden for deres eget rod.

Faktum er, at de ikke engang havde fortalt os om de "mails" man som spiller skulle sende inden man spillede de to turneringer.

Det er dybt useriøst. PokerNet har en solid størrelse, der medfører at vi har muligheden for at presse ret hårdt. Vi har sendt mange spillere til MANSION og hvis ikke de roder bod på de ting de har lavet her, så vil vi ikke have noget at gøre med dem mere.

/Mikael

18-05-2007 23:26 #12| 0

Jeg er umådelig træt af den lovløshed der eksisterer på pokermarkedet.

18-05-2007 23:35 #13| 0

Bappeltp:

Prøv live-chatten en gang til, synes der er meget forskel på, hvordan de forskellige operators, behandler ens sag...

18-05-2007 23:56 #14| 0

Not comming

19-05-2007 00:20 #15| 0

Jeg har fået mine..og jeg var endda for sent ude med claim...
Så giv dem nu lige weekenden ud.

19-05-2007 00:51 #16| 0

lol hyle unge kom da videre... Det er 100 dollars, ikke 10.000!!! Spørg din mor om du kan få et varmt glas mælk og en tudekiks

19-05-2007 01:01 #17| 0

@fissan

"lol hyle unge kom da videre... Det er 100 dollars, ikke 10.000!!! Spørg din mor om du kan få et varmt glas mælk og en tudekiks"

I din verden, må de altså gerne snyde. Bare der er en grænse??

19-05-2007 01:48 #18| 0

@ fissan

Det er det et sprøgsmål om tillid og princip, kan man have tillid til et site der snyder folk for $100? Jeg holder mig af princip fra den slags sites, at nogen folk så er fjoget nok til at sige, nå ja det er bare $100, det er så deres sag.

19-05-2007 01:49 #19| 0

@fissan

Jeg nominerer dig hermed til prisen for årets tåbeligste forum.

19-05-2007 02:06 #20| 0

@DTM

Bliver den overskrift så lavet om igen :)

19-05-2007 02:32 #21| 0

Nånå....

"MANSION Andy your account will be credited within the next 72 hours"

19-05-2007 02:44 #22| 0

Jeg har lige snakket med Andy. Han siger, som Enarht siger, at det ene og alene er affiliaten, som skal kreditere spillerne - til at starte med. Jeg snakkede videre med ham, og vi blev enige om, at Pokernet.dk skulle sende dem en mail med usernames på de spillere, som har kvalificeret sig til denne bonus. Så ville de kreditere os.

@DTM

Jeg sender dig min korrespondance med Andy.

19-05-2007 11:58 #23| 0

Andy er et fjols- da jeg spurgte efter hans supervisor sagde han at han var team leader.

Jeg fik fat på Frantz som var meget mere hjælpsom- han forstod sagen og jeg har lige fået en mail hvor der står at jeg får pengene næste weekend... men nu må vi se

19-05-2007 12:34 #24| 0

Mine $100 gik ind automatisk igår som lovet. Mansion plejer altså at overholde deres forpligtelser - et site der smider SÅ mange penge efter spillerne hver eneste dag skulle da være godt dumme hvis de nu pludselig begynder at snyde på vægten.

Mon der er et fællestræk for de tilfælde der er gået galt? Signet gennem et bestemt aff. - eller sendt mail for sent eller noget?

Det var måske værd at undersøge. Under alle omstændgiheder er det for dårligt hvis de først sender en mail om at alt er i orden og så senere ikke vil opfylde betingelserne.

19-05-2007 13:20 #25| 0

Nu sendte Mansion jo faktisk selv en mail ud hvori der stod at man skulle skrive til dem inden engang i starten af maj for at blive en del af den promotion... Det gjorde jeg og jeg har også fået mine penge. Angående den aflyste turnering fik jeg også hurtigt de ekstra buy-ins jeg blev lovet.

19-05-2007 13:33 #26| 0

@ skodko

Du antyder at det er vores egen skyld.
Jeg blev kunde først i maj på grund af denne promotion og har på intet tidspunkt fået at vide at jeg skulle maile dem for at blive en del af den.

19-05-2007 13:38 #27| 0

Min dollinger er gået ind indefor de sidste 24 timer... Jeg skrev ind umiddelbart efter jeg havde spillet de to tours, hvilket jeg mener blev nævnt man skulle i en anden tråd her på PN at man skulle.

/INC

19-05-2007 13:47 #28| 0

Tror også det mange af jer der selv har kludret i det. Har selv fået mit buyin uden problemer. Det stod også meget klart i Mansions promotion materiale, at man skulle maile dem. Så hvis nogen ikke har fået det at vide er det jeres affiliate og ikke Mansion som har kludret i det.

19-05-2007 13:52 #30| 0

@Promotion

Bullshit. Jeg offentliggører gerne den mail-samtale jeg har haft med vores affiliate manager. Der står intet nogensteder om krav til spillerne. Hverken i form af mails eller andet.

Desuden kender jeg flere affiliates, der har det samme problem.

/Mikael

19-05-2007 13:52 #29| 0

@Babbeltp

læste du t/c for den promotion?

19-05-2007 13:53 #31| 0

@ promotion
Som Bappeltp blev jeg også først kunde ved MANSION først i maj, pga denne bonus. Derfor fik jeg heller ikke den føromtalte mail de har sendt rundt.
Hvis MANSION ikke har informeret pokernet om, at man skulle maile dem før man kunne blive en del af denne promotion, så er det da MANSIONs fejl og ikke pokernets.
Når det er sagt mailede jeg dem bare efter jeg havde spillet de to turneringer, fordi jeg senere læste, at det skulle man, herinde, og jeg har modtaget mine penge.

19-05-2007 13:55 #32| 0

If you haven't tried our Poker games yet, there's never been a better time to try!

Every day we run a Guaranteed Poker Tournament where the prize pool is a guaranteed $100,000 and that means there is amazing value to be had at MANSION. And, for the next two weeks only, when you buy two seats, we'll give you a third seat absolutely free.

Don't miss out on this amazing offer...

-If you haven't done so already, download the Poker Software.

-Play in any two $100,000 tournaments between Tuesday 1 May to Sunday 13 May inclusive.

-Email [email protected] with your Full Name and Nick Name, stating that you wish to be entered into this promotion between now and Monday 7 May. Alternatively, you can also contact us by phone or use the online chat.

-On Friday 18 May your account will be credited with your third free tournament entry which you can use to play in the tournament of your choice.

If you have forgotten your username or password or have any questions regarding your MANSION Account, our team of Member Service professionals are available 24 hours a day to assist you. Email [email protected]

19-05-2007 13:59 #33| 0

@skodko,
ja det er meget fint, men da jeg læste om denne promotion her på pokernet, stod der intet om nogen t/c man skulle læse, nogle mails man skulle sende eller noget andet, udover man skulle spille to af disse 100.000 $ gtd turneringer. Det er muligt at det et eller andet sted, er juridisk okay det de gør, med at man selv skal ud og finde disse t/c, men det er hvert fald fucking dårlig stil!

19-05-2007 14:04 #34| 0

Det er da klart en fejl at de ikke har gjort PN opmærksom på det, men bare for en ordens skyld så blev hele den mail skodko lige postede også postet i de tråde der var her på PN om promoen - jeg VED i hvert fald at jeg postede den herinde mindst 1 gang ligeså snart jeg blev opmærksom på det.

19-05-2007 14:15 #35| 0

Jeg fik ikke nogen mail fra Mansion men læste udelukkende om det på pokernet , og der stod intet om nogen mail, nu har jeg så kontaktet Mansion og de siger jeg IKKE får de 100 $ tilbage. øv :-(

19-05-2007 14:21 #36| 0

Vi må håbe DTM kan tale dem til fornuft - hvis de har glemt at fortælle PN at der skulle sendes mail, så må der være en god sag..

19-05-2007 14:35 #37| 0

Det første de spurgte mig om, var om jeg havde en konfirmation mail fra dem eller om jeg havde sendt dem en mail, om hvilket 2 jeg havde spillet, nogen der har modtaget sådan en?

Man skulle sende dem en mail, eller kontakte live support for at blive tilmeldt, men hvor står der at man skal skrive til dem hvilket 2 man har spillet..

Skal dog lige siges at efter 45 min chat med deres live support, undskyldte de og sagde at de havde haft lidt problemer, men at pengene vil gå ind indenfor 72 timer..

Loua

19-05-2007 14:46 #38| 0

@Loua

Er du sikker på det?

Sikker på de ikke sagde, at du skulle vente og se, om ikke affiliaten havde overført dem inden 72 timer, og hvis ikke skulle du kontakte dem igen?

19-05-2007 15:33 #39| 0

@jonasag

Nej han skrev ordret: at jeg måtte undskylde vente tiden og at mine 100$ ville blive overført indenfor 72 timer..

Loua

19-05-2007 17:03 #40| 0

Jeg fik at vide at jeg har kontaktet dem for sent men vidste heller ikke at man skulle kontakte dem inden et bestemt tidspunkt

19-05-2007 18:20 #41| 0

@ Skodko

I dette tilfælde har jeg brugt en anden affiliate end pokernet for at få rakeback og under "Additional (Affiliate name) Promotions & Competitions" kan jeg læse følgende:

"If you buy in to any two $100,000 daily overlay tournaments between 1st and 15th May (normal cost $100 each) ,you will get a $100 refund paid directly in to your poker account at the beginning of Week 3. Players will be contacted by Mansion Customer Services to confirm that they have been refunded $100.

So effectively each tournament is costing you $50!

The $100k is the Biggest Daily Overlay Tournament in the world!"

Når en rakebackudbyder tilbyder kunderne en promotion så er det rakebackudbyderen der har ansvaret for at informere kunderne korrekt.
Jeg kan jo ikke vide om der gælder samme vilkår for mansions normale kunder. Det er jo helt normalt at store affiliates kan tilbyde særtilbud for deres kunder.

Så nej jeg har ikke været inde og lede efter en evt. T/C på mansions hjemmeside.

19-05-2007 18:39 #42| 0

Jeg har ikke på noget tidspunkt kontaktet dem i forbindelse med denne promotion, og jeg er i dag blevet godtgjort 100$ for de 2 turneringer jeg har spillet. Blot til info.

19-05-2007 18:40 #43| 0

@ Skodko

Hvor har du i øvrigt den t/c fra, mansions hjemmeside eller den mail jeg ikke har modtaget?

20-05-2007 06:15 #44| 0
OP

Hmmm-har kontaktet dem igen og de holder stadig på deres. Kan godt se at jeg måske ikke har opfyldt alle betingelser for tilbuddet, men mener stadig det er deres fejl, da de har sendt en mail med lovning på 100$.

Føler mig stadig lidt snydt og kan på ingen måde forstå at de har interesse i at få dårlig omtale, når de mangler spillere.

Er der nogen der ved om der er andet jeg kan gøre?

22-05-2007 10:33 #45| 0

@ Enarht og evt. andre der stadig ikke er blevet lovet en udbetaling de føler sig berettiget til.

Nyt: Nu har Mansion undskyldt og fortalt mig i en mail at min konto vil blive "credited within the next 24 - 48 hours."

Jeg sendte dem denne forklarende mail og de var så åbenbart forstående:

"On the 29 of April i signed up with you through your affiliate (Affiliate name).

I signed up becorse i wanted to take part in the promotion to play two times in the 100.000 turnament and get 100USD in my account.

I have tryed out your cashgames and i have entered the 100.000 turnament several times.

I have tryed talking with your life-support and they informed me that i was not entered into the promotion becorse i did not send an e-mail informing you that i wanted to make use of it.

My problem is that at no point have i known, that i was supposed to sent you an e-mail to be inrolled in the promtion, on the contrary my affiliate(Affiliate name) informed me that you would contact me when you have refunded me $100.

I was told on an internetforum that others have got an mail from you in april explaining the conditions, i have not resieved that mail. Maybe because i signed up after you sent it out, i do not know.

This is the information from (affiliate name) website:

"If you buy in to any two $100,000 daily overlay tournaments between 1st and 15th May (normal cost $100 each) ,you will get a $100 refund paid directly in to your poker account at the beginning of Week 3. Players will be contacted by Mansion Customer Services to confirm that they have been refunded $100."

Somewhere along the line there has been a lack of information and i feel it wery hard that i as a plyayer have to pay for that.
I feel betrayed, but am also aware that it was proberly not your intention cheat anyone.
I would be glad if you would help me out in this situation."

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar