Har nu mailet frem og tilbage med dem men kan ikke få dem til at rokke sig en millimeter.
Nu spiller jeg heldigvis på andre sites som ikke går i luften pga. sølle $350 så de slanter kan jeg vist godt sige farvel til men jeg vil advare andre at gå på den side.
Det er dybt forkasteligt at man kan oprette sig med et andet nick og sætte $25 ind-uden problem men fordi at man sætter $350 ind så går de helt i luften.
Det er da godt jeg ikke satte større beløb ind men de er da ude i tovene når man tør sætte et lidt større beløb ind og de bliver urealistiske.
Sjovt nok så duer deres telefoner heller ikke-Seriøst site????
VC Poker er useriøs.
der er en grund til folk ikke gad at svare dig i den første tråd, så stop med at lav en ny.
Æh? Det her lugter langt væk af at du har brudt T&C og nu kommer herind og piver over at de lukker din(e) konti.
hahahahahaha......ja, hvor tarveligt kan det blive???
PS. Smider du ikke lige en liste over de sites der giver dig lov til at snyde?? ;o)
Der er ikke nogen som snyder herfra-kun seriøst spil men når de blive lidt for sjove skal man advare andre-eller bare lade stå til??
Der er ikke noget piveri herfra og selvom VC er stor så tør jeg godt give mig i kast med dem-Det er da kun håndører men det er pricippet.
Sitet fejler måske ikke noget men når man ikke får et reelt svar fra dem så begynder det at "lugte".
Desværre for AAsuitet-Jeg spiller på mange sites uden at snyde-klarer mig godt sammen med de andre "tunge" drenge.
Ja, jeg har en sjov historie med dem :)
En dag casher jeg 186$ ud fra deres site, og af en eller anden fejl casher de dobbelt ud til ALLE spillere der har cashet ud den dag. Da jeg kommer ind på min konto står der -186$, og de vil have jeg skal betale... Spørger så om vi ik bare kan sige det er iorden, og så vil jeg fortsat spille ved dem, og hvis ikke det var, ville jeg bare have dem til at lukke min konto.
Account closed. :)
@aceshigh1
Hvis du har nogen somhelst forhåbning om at blive taget seriøst så tager du og poster hele historien. Ikke bare din holdning til VC, men en objektiv forklaring - med ALLE detaljer om hvad der er sket, inklusiv eventuelle emails du har sendt frem og tilbage.
Hvis ikke du kan eller vil poste det, så fortsætter jeg mit bullshit kald!
Jeg ville spille deres 250K sidste lørdag. Deres max deposit med Visa er $350, hvad er en smule underligt, når de samtidig udbyder en turnering, der koster $430 i buy in. Supporten viser sig, efter lidt diskussion, fra sin gode side, og lader mig depositere de $430 "denne ene gang". Fint nok.
Jeg spiller turneringen og vinder $1875. Dagen efter lukker de min konto og beder min om at sende scans af Visakort samt Pas/IDkort. Jeg har ingenting spillet andet end turneringen. At de beder om dokumentation er for så vidt standard for mange (især engelske) sider, men at de lukker min konto uden et ord (jeg opdager det, da jeg prøver at logge ind - ingen mail modtaget på daværende tidspunkt), synes jeg er uforskammet.
Hvorvidt der bliver problemer med hævningen ved jeg ikke endnu, da jeg ikke har fået scannet de nødvendige ting endnu. Det skal siges, at VCP generelt har gjort et positivt indtryk på mig - især pga. en livechat, der faktisk er anvendelig - og jeg skriver derfor ikke for at svine sitet til, men for at bidrage med min oplevelse so far.
Er det overhovedet lovligt at forlange id EFTER man har accepteret en overførsel og køber har brugt pengene til at spille for, er de tabt, så er det fint, skal de ud skal man bevise man er ejeren.
Imho svarer det til at alle får lov til at komme ind på et disko, drikke sig stive, og skal vise id for at komme ud.