Hold kæft det er grineren
youtube.com/watch?v=m0CcswBjn7Y
Er det en abe; Line Baun Danielsen
LOL ! Hun lyder som om hun har lyst til at skære sin tunge af bagefter!
Klippet efterlader i øvrigt et andet brændene spørgsmål : Hvem fanden OPTAGER "God morgen Danmark" ?
LOOOOOOOOOOOOOOL
Sad og så det live... Fuck hun må have tænkt sit. Egentlig lidt sjovt, at det ikke har været fremme i et par aviser/ugeblade.
Mener der er et par af medierne, som ikke er slyngveninder med hende, så mon ikke de kunne øjne lidt let tjente kroner.
arrr-- meget sjovt, men jeg kunne sku heller se billedet særlig godt på you tube..
haha du skal nok have briller bjoerne ;)
sad også og så det live og så igen i genudsendelsen, og fik mega grineren begge gange.
Well, dumt at udbryde det på TV uden lige at kigge en ekstra gang. Men da jeg så det på Youtube så var min første tanke altså også "Er det en abe", og det er sgu't med nogen racistisk undetone, det var bare hvad jeg ved første øjekast synes det lignede, givetvis grundet den dårlige billedkvalitet.
Hold kæft hvor er det bare mega pinligt og mega sjovt!!!!!!!!
En person, et rigtigt menneske!
Puha, nok den dårligste recovery EVER :D
For os der ikke kan se videoen, kan nogen ikke lige prøve at beskrive hvad det går ud på?
Lyder lol
HAHAHAAHAHAHA det er satme klasse.. Øh jeg kan ikke se så langt bla bla. Den slår sku Claus Elgaards "Fisse Sisker" (er der btw nogen der har det klip?)
Politisk ukorrekt? ... det tror jeg vist nok.
(et Lille Hijack, i morgen grinerens hellige navn)
Den første er en gammel mand der ikke kan stoppe med at grine - den kender alle på pokernet, for den har været vist utallige gange.
dild.net/video/41
Den næste er en pige der ser videoen.....
dild.net/video/42
Synes stadig toppen var, da Steen Bostrup i TV avisen fortalte om en ulykke, at der var 12 dræbte, heraf 5 alvorligt...
Så fik EB også nys om sagen
ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/article309003.ece
lol.. har den her været oppe og vende før?
www.youtube.com/watch?v=ZvMcyeyz3S8&mode=related&search=
Har denne ?
www.youtube.com/watch?v=5X1VIyZe3Ws