Jeg posted en post herinde for tr uger siden i frustration over et downswing. Siden da er jeg opppe med 4000 dollars på 0,5/1 (40 buyinns) og jeg føler min selvtillid ved bordene er tilbage og jeg atter kan time mine plays.
Jeg takker for hjælpen indtil videre.
Ps. Jeg ved ikke om jeg skal rykke til 1/2 (har ca 70 buyinns hvis det er)
Hilsen Julie
Tak til pokernet- krisen overkommet
Bankroll mæssigt kan du jo gå rykke op til 1/2, men om du er komfortabel med det kan du vidst bedst selv svare på :-)
jeg føler at spillere spiller meget mere tilbage på én.. men der er selvfølgelig flrere penge at hente hvis man vinder..
@ Julie
Det er jo klart, højere level, bedre spillere! ;)
Hvor spiller du? Frækt nok piger også går så meget op i poker! :D
Oppe med 4000 dollars på 050/100 har du spillet i 10 år eller sådan noget?
Det lyder af den del...
downswing på 1 uge?
Det er ikke særlig meget. Forbered dig på at variansen er noget højere på 1-2
Husk vi tager 10% ;)
pokerdating.dk Mancini
tror ikke det findes, men du er vel hurtig til at signe up:-)
@Julie: Du skal insta op på 1/2. Hvis du ryger ned på en bankroll på 2,5K or so, så hop ned og grind den hjem igen. Det nytter ikke noget, at spille så ultrakonservativt, så længe du rykker opad. Niveauforskellen mellem 1/2 og 0.5/1 er praktisk talt ikke-eksisterende, så det handler bare om, at du lige får fat i folks måde at spille på.
- AB
LOL
Ung kvinde med overskud i poker og man fornemmer hvordan de unge mandlige pokerspillere forelsker sig på stribe :-)
Hvad skal det ikke blive til når Julie bliver vindende på NL200 ?? Så tror jeg sgu PM med lumre digte og datingforespørgsler vælter ind :-)
Kunne være nice at have en kæreste der kunne stake en.
"Skat jeg løb lige ind i quads, transfer du ikke lige igen?"
Hej igen.
Nej, jeg har ikke spillet så meget live-poker.
Jeg fornemmer også at jeg stille og rolif får bedre og bedre fat på 1/2. I bund og grund tror jeg bare det er et spørgsmål om at vænne sig til andre tal på skærmen, så jeg kommer til at føle mig lige så godt tilpas der som jeg har gjort på 0,5/1.
Men i startfasen vil jeg bestræbe mig på at spille mere TAG end jeg afsluttede med at gøre på 0,5/1.
Tak for opbakningen drenge;)
jeg har nu forsøgt mig på 1/2 og det er gåer rigtig god. Jeg føler at størstedelen af mit overskud (600 dollars) er grundet held og skønne setups, men det vigtigste er at jeg føler mig godt tilpas der og føler absolut ikke at jeg spiller med scared money.
;)
Jeg har virkelig fundet min plads på 1/2 må jeg sige.. jeg skulle bare lige skubbes derop;)
Siger du efter 25 timer og 23 minutter?
:D Hehe
@julie21 hvis du kan tjene 4000$ på 3 uger ved 0.5/1 så må jeg sku indrømme at jeg synes det er for grådigt for mig at rykke op :) en månedsløn på 5500$ er sku ikke dumt :)
this thread is useless without pics!
Ja husk at man kan indsende et billede af sig selv til pokernet, og få det lagt ind på sin profil!!!
Julie21, der er nogle få forskelle på 100NL og 200NL, men de er få imo. Dog er der nogle dygtige 200NL regulars som spiller en rigtig god omgang poker. Men der er mindst lige så mange fjolser som er utrolig nemme at flå for deres spare penge.
Nu har jeg højeste spillet 400NL, men der er altså en verden til forskel. Synes springet fra 200NL til 400NL er kæmpe :)
Held og lykke ved bordene :)