Er Idleminer til Party Poker egentlig lovligt at bruge? De har vist selv påstået (Idleminer) at der ikke skulle være noget problem i at bruge det..
Idleminer til Party?
Det virker ikke med (fucking) Vista
Okay har selv vista, men har ikk prøvet det...
Men er det overhovedet lovligt at bruge?
Hvis det virker tvivler jeg på du bliver arresteret... Ok spøg til side - they don't care! (så længe du afleverer rake) så ja bare mine løs.
Okay.. Er jo bare mere nervøs for om PartyPoker kan se at man miner på en måde og derved blokere ens konto.. ikk så fedt hvis man har penge stående :P
undskyld..men hvad er det ?
et program der gør at du kan lagre hænder i pokertracker du ikke selv er med i på party poker.
Et program til at datamine hand histories som bliver importeret til Poker Tracker
ohhh det er sku smart....men det virker vel ikke på PokerStars ?
Briii og Grandmaster,
hvis I finder ud af hvordan det virker på Vista en dag, smider I så ikke lige en pm eller et post her i forummet? :)
Og få lige at quote svaret som står i langemands link:
Find the idle miner .exe file, by default this is in C:\Program Files\IdleMiner\IdleMiner
- Right click on idleminer.exe
- Select properties from the pop up
- Click on the compatibility tab
- Check the box "Run this program in compatibility mode for:" and select Windows Xp service pack 2 from the list.
- Check the box "Run this program as an administrator"
- Press OK
Bumper lige den her.
Jeg har et problem med Handgrabber / vista / den nye klient fra pacific.
Den dumme ting står bare og venter på borde?
Har sat den til at køre som admin og i xp service pack 2 mode.
Det er den nye version 2.5.5
Nogen der har fået det til at virke og hvordan?
Hvis vi alligevel udvider tråden.
Hvem bruger spadeeye el.? Og hvem får tilsendt observerede hand histories?
Er det noget folk vil anbefale. Hvis ja, hvilke programmer/sider er så de bedste.
Ved ikke mht. om dataminin er lovligt på party, men at handle med dem, eller blot dele dem med andre, er klart imod deres TOC