Er lige blevet overfaldet verbalt af en finsk spiller på boss, som sagde han ville finde min IP adresse og komme og slå mig ihjel. Meget nedtur. Han blev ved med at true mig, var meget vred, og det var i det hele taget temmelig ubehageligt. Og store idiot jeg hedder jeg mit rigtige navn når jeg spiller. Så nu har jeg noiaen på. Og nedtur =(
Nedtur
Log chatten/Find ud af hvilket bord det var på, og så meld ham til supporten.
Lyder ikke rart.
Kontakt hellere supporten og anmeld det med det samme.
Mvh - erdudet.
Ja, må hellere kontakte supporten men har lidt noia på over det. Hva så hvis de lukker hans konto, og han kan huske det var mig han svinede. Øv. Sku ikke rart at tænke på en vred finne der kommer efter mig med en stor kniv =(
Ro på mester.
Selvfølgelig er det mega ubehageligt, har selv prøvet det der er værre, men disse trusler finder sted konstant hver dag.
En Finne der tager til DK pga. en tabt lowlimit pot online? Det tror jeg næppe, og tror desuden ikke det er muligt for ham at finde din ip osv.
Du skal nok klare dig. Dog bedring og god weekend.
Altså jeg vil helst ikke prikke til dig, men det lyder nu alligevel lige lovlig langt ude for alvor, at tro på at han kommer efter dig... Kan man overhovedet logge en IP fra en modspiller? og hvor langt kan han lige komme med den?
Aner ikke det med IP-adresser??
- det latterlige er at jeg jo hedder mit rigtige navn på sitet. Men nej, tror da heller ikke på han dukker op. Det er bare ubehageligt, han var meget, meget anmasende
AHAHAHAHA !
Er sgu ikke finne, og truer aldrig personligt selvom jeg holder af en god chat battle ;-)
FUCKING DONKS, de skal bare ned :)
fanten for fanden....
Koldt vand i blodet, som Kongs siger er det hverdagskost og ikke noget du skal bruge din energi på, selvom det selvfølgelig er ubehageligt når det er trusler direkte.
Henvend dig til supporten med din sag, så bliver han låst fra netværket.
Op med humoren.
/Kimo
Selvfølgelig er det ubehageligt. Det eneste du kan gøre er at melde det til support..
Helt seriøst.. Der står i din profilinfo at du spiller <1/2.. Tror du at en finne vil betale så meget for at komme ned og tale et par alvordsord med dig? Plus al den tid han skal bruge på at finde ud af hvem fanden du er og hvordan han kommer derhen.. Slap helt af.. Der sker ikke noget.. Folks temperament løber bare af med dem en gang imellem..
<3
Du mener vel chef..!
@Fanten.
Jeg er blevet truet på livet mange gange.. pfffff! lad dem da, vi snakker sikkert om en 18 årig finne der lige smed sin "su" væk... tag det ikke så tungt... just cards man...
hilberado wrote
"Lyder umiddelbart som KIMO....:-)"
Big lol - pas på den gamle, han er vild nok når det stikker ham
@ lassefanten
Is på amigo, ham højfjelds sameren har glemt alt om de trusler allerede, hvis du føler han gik for lang over din personlige grænse, så meld ham til support.
@lassefanten stik mig en pm så får du min addresse du kan give videre
@lassefanten: for at få fat i din adresse, skal han først hacke boss systemerne og fatte at finde dit nick og ip nummer, derefter skal han have fat i de danske internet udbyder og have udleveret din adresse udfra dit ip nummer, hvis du ikke har fast ip nummer er det slet ikke noget problem, og derudover udlevere internet udbyderne ikke kundernes adresser, men det største problem er nok at hacke boss systemet og finde ud af hvor nick og ip nummer er gemt, så synes også du kan slå koldt vand i blodet, og hvis det er sket fredag aften/nat så kan han sku nok ikke huske det i dag.
@ mlange - nemlig!
Men ellers skriver du bare herinde - så kommer vi og hjælper :>
jeg kan godt forstå at du synes det er vildt ubehageligt, og det har sikkert også været psykopatens intention.
Du skal selvfølgelig rapportere det til boss, ellers gør han jo det samme ved mange flere spillere!
Du kan roligt regne med at det er tomme trusler, og de kommer fra en sandsynligvis beruset tabende spiller med lavt selvværd. Tænk ikke mere på det, og chat generelt mindre, det giver også bedre poker;o)
Vær selv en gentleman når du chatter og ignorer spillere når de sviner.
No worries.