Er det bare mig eller er siden
web.neteller.com/content/da/about_the_neteller_card.htm
lige blevet opdateret;
synes ikke jeg har set noget firma før (afløseren for Cirrus/Meastro); men Master-card ?? -- troede de hadede gaming-industrien.
Neteller kort - Altair Prepaid Mast
Nej det er vist nyt, og ser ud til kortene er på vej ud (til Uk først overraskende nok...)
www.theonlinewire.com/articleView.aspx?ID=2958
Nu er det jo et Altair Prepaid MasterCard kort så gaming er jo blot en lille del af det kortet kan bruges til.
Priserne/gebyrene lyder faktisk ganske attraktive lige pånær valutavekslingen.
Gad vide om alle os med et Neteller kort automatisk modtager det nye kort?
vi fik i et brev for lang tid siden at vide, at de ville komme automatisk. skrev noget med at man skulle sørge for at have adressen opdateret så man var sikker på at modtage det. Men om de har skiftet mening vides ikke
Ok strange - har ikke modtaget noget fra NETELLER de kan sikkert ikke lide mig (og jo jeg havde det gamle kort)
Kan man bruge det nye Neteller kort som betalingsmiddel på diverse webshops osv..ala Visa?
Det kan du temmelig sikkert . Det er jo nok det her kort vi får :
www.altair-financial.com/products/GamingCard.aspx
Det burde kunne bruges som et helt almindeligt mastercard.
yes endelig, YESSSSSSSSSS wo wo wo wo. Fuck jeg glæder mig til postmandper kommer :-))
Mange gode features ved det nye Altair Prepaid Card - bemærk dog, at der i modsætning til det gamle Neteller kort, nu er navn på forsiden af kortet.
All operators are currently assisting others. Thanks for your patience. An operator will be with you shortly.
You are now chatting with 'Robyn'
Robyn: Welcome to our live chat service. How may we help you?
sanchez: hello
sanchez: I was just wondering when the danish customers can expect the new neteller card?
Robyn: Before we proceed, may I ask your security question please?
Robyn: Who is your favorite sport player?
sanchez: yes.. xxxx
Robyn: Thank you.
Robyn: We do not have a release date as of yet for that.
sanchez: so noone has received it yet?
Robyn: It has just been released to Great Britain and Ireland at this time
sanchez: okay.. If you would have to guess
sanchez: when does it get to denmark?
Robyn: Within the next couple of weeks
Robyn: Approximately
sanchez: thanks :9
sanchez: have a nice day
Robyn: You're welcome. Thank you for choosing NETELLER!
NICE! Det er gebyrfrit i butikker? CLAP CLAP, endelig en grund til at vælge NETELLER
"Robyn: Within the next couple of weeks"
...As in...
"Jeg aner det ikke, fat det dog...men nu siger jeg noget for at gøre dig glad - og få dig til at skride fra livechatten"
Og der er navn på, så nu er det slut med at snyde i skat :)
Det er vel trods alt billigere at få pengene overført til sit visa, enten fra pokersitet eller direkte fra neteller ift. det nye Mastercard, mm. man er i udlandet.
Jeg er allin mht. faste procedurer og alting, men:
Robyn: Before we proceed, may I ask your security question please?
Robyn: Who is your favorite sport player?
sanchez: yes.. xxxx
Robyn: Thank you.
Robyn: We do not have a release date as of yet for that.
Fik mig nu alligevel til at smile lidt.
@Spliff
Jeg har fået oplyst, at der ikke er navn på, så du må gerne uddybe hvorfra du har din information.
@Orca
Ja, tænk hvis de havde givet den superhemmelige og farlige information til en der ikke var i stand til at svare "Lene Køppen" :)