Har selv billet, men søger til en kollega.
skal kunne afhentes i århus.
nogen der har, eller kender nogen der kender nogen?
jeg har prøvet at kontakte de par stykker der har annonceret her, men ingen svar.. gogogo
metallica billet søges
Har muligvis 1 eller 2 billetter i overskud (skriver muligvis, da dem der ved det med sikkerhed siddder i møde lige i øjeblikket og kan først fange dem lidt senere..)
Billetterne ligger hos mig i Århus, men jeg er først hjemme imellem 15.30 og 16
Skriv lige her i tråden om du finder en. Ellers vender jeg lige tilbage så snart jeg har styr på tropperne..
Jeg sidder også og har svært ved at få tiden til at gå på arbejdet. Jeg var 11 år da "The Black Album", som efter min mening nok er det bedste til dato, udkom og er vokset op med Metallica, som et af mine største idoler.
Så ja... Man kan vist godt sige at jeg også glæder mig :-)
@Bimbam
Ikke enig, Jo i at det er et kanon album meen Master of P og Justice for a....Det er det ultimative efter min mening...:o))
GLÆDER MIG SYGT!
lyder godt karinsky
hit me up hvis det er.. kan du evt. sende en sms? så sender jeg lige mit mobil nr i en pm, for jeg kører mod århus om en times tid.
er det A eller B?
søger også andre steder, bare så du ikke tror du kan afsætte til mig 100%.
@T-KILLER
Spot on. Justice for all, det bedste album efterfulgt af Master of puppets, derefter Black album. Det er dog et tæt opløb.
Glæder mig også som et lille barn til i aften.
billetterne jeg har er til B
jeg skulle meget gerne vide noget mere inden for den næste ½-1 time
men PM mig bare dit tlf nummer - så smider jeg lige en sms hvis jeg ikke kan fange dig her..
@T-Killer
Jeg vil sige at alle albums til og med det sorte er i en klasse for sig. Master of Puppets og And Justice for All ligger afgjort også i min top 3 :o)
@ creative
Jeg har 1 billet du kan købe!
Bor i Århus midtby, nærheden af Salling - er hjemme ca. 15.30
Har sendt en PM til dig med mit tlf. nr. hvis du får brug for den.
til B indgang 3 så vidt jeg husker!
Deeet bliver craaaaazy....
Lige lidt at varme op på!..
www.youtube.com/watch?v=xCF19cBWb0I
Har 2 styks til salg:
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=135665
Har lige fået sikret mig en billet til koncerten for 10 min. siden, og kæft hvor bliver det fedt at høre the old shit, kill em' all, lightning & puppets!